17 april 2013 om 00:00
iBOOD

Intex Raised Queen Size extra hoog (56cm) tweepersoons luchtbed met snelle ingebouwde elektrische pomp

Het is raar dat je de beste, meeste comfortabele uren op een dag bewusteloos doorbrengt. Goddelijk genieten, zonder dat je er bewust bij bent. Vaak geniet je zelfs zo intens dat je er kwijlend bij ligt, met je ledematen in vreemde hoeken om je heen gespreid of juist in foetushouding terwijl een gerimpeld duimpje in je mond hangt. Nee, we hebben het niet over de dagbesteding van drank- of drugsliefhebbers, maar over heer-lijk tukken! Waarschijnlijk dé manier waarop jij de meeste uren op een dag doorbrengt. En dan is het wel belangrijk dat jij die tijd een beetje comfortabel doorkomt, ook als je niet in je eigen bed ligt. Daarom bieden wij je vandaag dit Intex Tweepersoons verhoogd Airbed met Ingebouwde Pomp aan! Daarmee slaap jij op locatie of je gasten op de logeerkamer koninklijk lekker. Dat komt door de speciale constructie. Zo is het bed voorzien van een dubbele kamer constructie. Speciale boven- en onderkamers zijn zo ontworpen dat ze functioneren als matras en boxpring. Een S-Balk constructie samen met een speciale buitenste ring zorgt ervoor dat jij zacht maar ook stabiel ligt. Iets waar het nogal eens aan schort bij normale luchtbedden. Daar kun je deze Intex dan ook niet mee vergelijken, want zelfs de zachte bekleding draagt er aan bij dat terwijl jij bewusteloos op een oor ligt je lichaam keihard aan het genieten is. Sterker nog, voor dit bed hoef jij je niet tot vloerniveau te verlagen, maar kun je gewoon instappen: de hoogte van 56 centimeter betekent een instap op niveau. Als kers op deze smakelijke taart beschikt het Intex luchtbed over een ingebouwde pomp waarmee je dit slaapparadijs voor twee in 240 seconden opblaast. Dit bed ziet er eigenlijk zo lekker uit dat je je gasten er haast vanaf zou trappen… De beste tijdsbesteding zonder dat je er met je hoofd bij hoeft te zijn beleef je met dit Intex Verhoogd Tweepersoons Airbed met Ingebouwde Pomp!
  • Merk: Intex
  • Type: Raised Downy Airbed, Queen
  • Tweepersoons extra verhoogd luchtbed
  • Dual-kamer constructie: boven-en beneden kamers ontworpen om te functioneren als matras en boxspring
  • Snelle ingebouwde pomp, blaast het bed op in 240 seconden!
  • Ingebouwde pomp kan ook gebruikt worden om het bed weer leeg te zuigen
  • Inclusief opbergzak
  • Opblaastijd: ca. 4 minuten
  • Maximaal belastbaar gewicht: 273 kg
  • Stroomvoorziening: 220 V
  • Afmetingen(opgeblazen): 152 x 203 x 56 cm
  • Gewicht: 11 kg
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
17 april 2013 om 00:09
thommy1986 Gebruiker

@Intex-Expert

Is er ook een manier om de matras op te blazen zonder gebruik te maken van de ingebouwde pomp? Bijvoorbeeld met een voetpomp of door ze gewoon op te blazen? (op vakantie is er niet altijd stroom beschikbaar, vandaar mijn vraag)

Alvast bedankt voor de info!

17 april 2013 om 08:52
Official Product Expert Intex-Expert Official Product Expert

Jazeker, midden in de ingebouwde elektrische pomp zit een rond gat, hier past elke slang in van alle Intex pompen, zowel handpompen als voetpompen als elektrische pompen.

17 april 2013 om 00:16
zeebanket Gebruiker

@Intex-Expert
Stroomvoorziening 220 V lees ik. Sinds jaren hebben we in Nederland een spanning van 230 V. Ik neem aan dat de vermelding van
220 V een vergissing is. Als dat geen fout in de beschrijving is en 220 V juist is kan de hogere spanning de levensduur van de pomp bekorten. Graag juiste vermelding van de spanning svp.

17 april 2013 om 08:52

Spanning is inderdaad 230V en wordt meestal aangeduid als 220-220V

17 april 2013 om 02:35
SimpleMouse Gebruiker

Yeah, mijn vorige was helaas lek en zit al tijden te wachten op een nieuwe ik neem hem mee :)

17 april 2013 om 08:49
Vincent De Wilde Gebruiker

@Intex-Expert
Is het omhulsel repareerbaar bij lek?  Hoe te lijmen?

17 april 2013 om 08:53

Je kan ten allen tijde contact opnemen met Intex Service, en daar geven ze tips welke ljm je precies kunt gebruiken

17 april 2013 om 09:12
FoolZero Gebruiker

Mine!

17 april 2013 om 09:49
oinkoink12 Gebruiker

Wat een prijs dit, meteen besteld!

17 april 2013 om 11:16
moordbaan Gebruiker

Die zocht ik! Besteld!

17 april 2013 om 12:35
emossedrijver Gebruiker

..LOL..

17 april 2013 om 12:44
dorfke Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van het bed als het niet in opgeblazen?

17 april 2013 om 12:50
voz1983 Gebruiker

@Intex-Expert

Betreft de aanbieding een nieuwe luchtbed of gaat het om refurbished luchtbedden?

Edited by: Bert

Deze opmerking is ondertussen een beetje refurbished…

17 april 2013 om 14:01
voz1983 Gebruiker

Ik was vergeten @Intex-Expert bij te zetten en je kan een bericht niet bewerken, vandaar :) Hoop wel antwoord te krijgen van de expert want ik kan er wel 1 gebruiken.

Edited by: Bert

Beste!

Als een product refurbished zou zijn zou dit bij de aanbieding staan.

mvg
Bert

17 april 2013 om 14:11
voz1983 Gebruiker

Nou vooruit, ook maar 1 besteld:)

17 april 2013 om 12:51

Als het luchtbed niet is opgeblazen, dan zal het een paar centimeter groter zijn, echter wij vermelden altijd alleen de afmetingen in gebruik, dus in opgeblazen toestand.

17 april 2013 om 13:59
esteffann Gebruiker

Is de aangegeven afmeting dan de afmeting van de maximale lengte (dus de uitzetting van de luchtkamers), of van het oppervlak waar op je kunt liggen?

17 april 2013 om 14:01
ovideo Gebruiker

Werkt de pomp ook op 12 volt spanning (ivm gebruik op de camping)?

17 april 2013 om 14:17

Midden in de ingebouwde elektrische pomp zit een rond gat, hier past elke slang in van alle Intex pompen. Dis je zou een Intex 12V pomp kunnen kopen, dan kan je het luchtbed ook op de camping oppompen. Anders zul je inderdaad een omvormer moeten kopen van 220V naar 12V.

17 april 2013 om 14:54
starrycat Gebruiker

@Intex-Expert wat is de maat van het bed als het is opgevouwen in de opbergzak? Het lege bed moet bij ons in een la passen, vandaar…

17 april 2013 om 16:17

De afmeting van de draagzak is ongeveer 60×50x50cm, afhangend van hoe je het luchtbed opvouwt en hoeveel lucht er nog in het luchtbed over is gebleven, want niet iedereen laat het luchtbed 100% leeglopen.

17 april 2013 om 16:05
siMn Gebruiker

is dit een matras met of zonder gaten?

17 april 2013 om 16:18

Is dit een serieuze vraag? Uiteraard zonder gaten!

17 april 2013 om 16:57
esteffann Gebruiker

@Intex-Expert

Is de aangegeven afmeting de maximale afmeting (inclusief het uitzetten van de luchtkamers)? Of geldt dit voor het oppervlak waar je op ligt? Zelf heb ik ontdekt dat dit nogal een verschil kan maken.

17 april 2013 om 18:30

De afmeting is altijd bij benadering, omdat de exacte afmetingen afhankelijk zijn van hoe hard het bed is opgeblazen en ook de omgevingstemperatuur is van belang. De afmeting is van zijkant tot zijkant gemeten, dus het ligopppervlak zal een paar centimeter korter zijn.

17 april 2013 om 17:03
blotte Gebruiker

Wat is de te verwachte levertijd? Heb er eentje nodig de volgende week!

17 april 2013 om 17:05
Admin Admin Admin

De verwachte verzenddatum is 29 april, dan kan het nog 1 a 2 dagen duren voordat het geleverd is.

17 april 2013 om 17:46
Beta22 Gebruiker

@Intex-Expert:
Is het mogelijk om het luchtbed eerder te ontvangen bij wijze van uitzondering? Ik heb een luchtbed nodig het weekend van 27 & 28 april. Zo ja, dan bestel ik er sowieso 1. Antwoord kan eventueel worden gestuurd aan
Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Edited by: Renate
Email verwijderd.

17 april 2013 om 18:31

Dit kan ik niet beantwoorden, aangezien je het luchtbed koopt bij Ibood en niet bij Intex zelf. Intex zelf verkoopt niet aan consumenten rechtstreeks.

17 april 2013 om 20:08
PACS Gebruiker

Gaat zeer waarschijnlijk niet gedaan worden. Word vaker gevraagd en het antwoord is altijd nee geweest.

17 april 2013 om 22:11
Moderator Renate Moderator

Beste het Antwoord is idd nee. Waarom is heel simpel. Goederen zijn nooit langer dan nodig in ons distributie centrum aanwezig. Grootste gedeelte van de tijd worden producten dezelfde dag van binnenkomst verwerkt en weer verstuurd. Het is dus voor iBOOD onmogelijk om sneller te versturen omdat alles automatisch dezelfde dag verwerk en verstuurd wordt.

17 april 2013 om 20:57
damir80 Gebruiker

Aangezien zomerfeesten in Nijmegen in aantocht zijn is het heel handig om eentje te hebben! dus besteld!

17 april 2013 om 22:23
guustave Gebruiker

@Intex-expert: welke maat hoeslakens zou je hiervoor moeten gebruiken? en zijn die er ueberhaupt?

Met dank

17 april 2013 om 23:06

Ja die zijn er, het beste kan je de maat 160×200 aanhouden. Succes!

22 april 2013 om 01:43
EdwinTo Gebruiker

Is deze binnen kort weer in de aanbieding ?

18 april 2013 om 12:12
Paulien13 Gebruiker

Ik zou dit bed wilen bestellen. Is dat alsnog mogelijk? Was de dagaanbieding van gister…

Groeten Paulien

18 april 2013 om 20:57
Moderator Renate Moderator

Beste, helaas is het niet meer mogelijk om dit bed te kopen. We mogen uitsluiten op de dag van aanbieden een koop sluiten.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.