19 april 2013 om 00:00
iBOOD

Zuiver bureau stoel Chat office Zebrano – Strak design met een warme uitstraling

Vandaag hebben we een zeer moderne bureaustoel van Zuiver. Het zitgedeelte is gemaakt van hout en heeft een HPL afwerking in Zebrano. De rugleuning is voorzien van een uitsparing zodat de stoel makkelijk te verplaatsen is. Het onderstel is volledig verchroomd metaal, hierdoor slijt het niet snel en ziet het er fantastisch uit. Onder aan de stoel zitten de 5 wieltjes waardoor de stoel perfect in balens blijft. De stoel is zeer geschikt om te gebruiken in een kantoorruimte maar ook perfect voor de studeerkamer in huis. Door de Zebranoafwerking geeft deze strakke designstoel toch een moderne uitstraling aan de ruimte waar hij gebruikt wordt.
  • Merk: Zuiver
  • Type: Chat office Zebrano
  • Strakke designstoel met een warme uitstraling
  • Kleur: Zebrano
  • Materiaal: Hout
  • Frame: Verchroomd
  • Afmetingen stoel:
  • Breedte: 40 cm
  • Hoogte: 84-97 cm
  • Diepte: 43 cm
  • Zithoogte: 40-53 cm
  • Garantie 2 jaar
19 april 2013 om 00:22
hultje Gebruiker

Zijn deze wieltjes geschikt voor laminaat? Ik heb een bureaustoel gehad met wieltjes die niet geschikt waren. Dan rollen de wieltjes niet maar schuiven ze over de vloer.

19 april 2013 om 07:21
IkBood Gebruiker

wieltjes zijn NOOIT geschikt voor laminaat!
Daarom zijn hiervoor speciale nylon/plastic bureaustoelmatten!

19 april 2013 om 07:32
Remmes Gebruiker

Er zijn wieltjes die geschikt zijn voor laminaat, die zijn van een soort rubber ipv hard plastic.

19 april 2013 om 07:14
pnijssen Gebruiker

Wat is max gewicht?

19 april 2013 om 10:53
Moderator Bert Moderator

120 kilo

19 april 2013 om 07:20
IkBood Gebruiker

Materiaal: Hout
Dat is wel heel kort door de bocht…
Wat voor een soort Hout!!!!?????????

19 april 2013 om 08:30
Sinner2stroke Gebruiker

Bomenhout. Ben jij een beroepscriticus?

19 april 2013 om 10:43
Moderator Bert Moderator

De zitting is gemaakt van Berken Multiplex. Dit is een relatief sterke en zware houtsoort.

Edited by: Bert

19 april 2013 om 10:52
blackfin Gebruiker

Volgens mij is mutiplex ook het enige compositiehout dat geschikt is voor een gebogen zitting als deze. Waarschijnlijk hufterbestendig in de zin dat de zitting niet doormidden zal breken. De randjes zijn natuurlijk wel wat gevoelig voor beschadigingen. Dat is niet zo heel erg want je zou de zitting zelfs kunnen afschuren en opnieuw kunnen lakken. Mocht de gasveer ooit het leven laten dan is de zitting gewoon herbruikbaar op een ander passend onderstel. Een duurzaam product imo.

19 april 2013 om 15:31
anne-marie-visser Gebruiker

Ik heb op een andere site gelezen dat het HPL coating is. i.e. High Pressure Laminate.

http://www.stayathome.nl/a-28330549/stoelen-en-fauteuils/bureaustoel-chat-office-zebrano/

19 april 2013 om 19:02
IkBood Gebruiker

Kijk daar hebben we weer een bijdehandje, die toch niet van plan was om te kopen, want als je dat wel had gewild, had jij ook willen weten welk hout soort dit stoeltje gesneden is.

Het is nl. een triplex nat in vorm ‘gezet’. en als je dan een ‘hard’ soort hout neemt, die niet buigzaam is, kan je het shaken met je ‘bomenhout’ meneer de ‘beroepscriticus’! Want bomenhout schrijf je nog altijd met 1 ‘o’, en geen 2, zoals jij deed.

Afz. ‘een Taalcriticus’.

19 april 2013 om 19:03
IkBood Gebruiker

Berken is, mits in kruis-span gelijmd, goed buigzaam.
Goed antwoord dus, daar hebben de kopers tenminste wat aan. Top!

22 april 2013 om 11:06
Sinner2stroke Gebruiker

Bomen is met 1 o, zoals ik schrijf. Boomen zou ik nooit schrijven, tenzij het over subwoofers gaat. Ga maar aan het werk, als je dat hebt.

19 april 2013 om 07:23
IkBood Gebruiker

Garantie 2 jaar:
Wat als “het hout’ breekt in de rugleuning na 2,5 jaar?
Kan mij zo iets heel goed indenken nl. (materiaal moeheid)

19 april 2013 om 08:29
Sinner2stroke Gebruiker

Dan heb je pech. Wat als je brood oudbakken is, als je het twee weken laat liggen? Dan heb je ook pech.

19 april 2013 om 09:45
Moderator Bert Moderator

Houtlijm?

19 april 2013 om 19:08
IkBood Gebruiker

Houtlijm bij een dergelijke stoel, gaat absoluut niet werken.

19 april 2013 om 08:32
Sinner2stroke Gebruiker

Mooi, als je deze nu bestelt, kun je hem met kerst weggeven, dankzij de service en vlotte levertijd!

19 april 2013 om 09:46
Moderator Bert Moderator

Zucht, ben je nog steeds zuur over de vertraging van je SOG mes dat dat in elk topic terug moet komen?
Helaas bij producten vanuit de US is het mogelijk dat de douane wat langer bezig is, zeker bij wat gevoeligere producten als messen

19 april 2013 om 14:09
Ladurance Gebruiker

Edited by: Renate
Beste, ik heb de klantenservice gevraagd om contact met je op te nemen.

19 april 2013 om 09:12
whiplash1990 Gebruiker

Kan deze stoel ook voor- en achterover worden gekanteld of is deze alleen in hoogte verstelbaar?

19 april 2013 om 10:28
blackfin Gebruiker

Ik zie alleen maar een gasveer voor omhoog en omlaag. Ik twijfel nog even, is wel een mooie Ibood.

19 april 2013 om 10:39
Moderator Bert Moderator

Klopt, de stoel is alleen in hoogte verstelbaar

19 april 2013 om 10:45
blackfin Gebruiker

Voor de meeste gezonde mensen is een hard zitvlak en een rechte rugleuning uitstekend, de hoogte instelling is de meest voorname instelling om te zorgen dat je knieën netjes onder 90 graden gebogen zijn.

19 april 2013 om 10:36
blackfin Gebruiker

Toch maar 2 stuks besteld, eigenlijk is het gewoon een belachelijk lage prijs en een paar goede stoelen met harde zitting komen altijd van pas.

19 april 2013 om 12:58
patrickvdweide Gebruiker

Wow wat een gave bureaustoel! Bijna jammer dat ik al 2 knappe bureaustoelen heb.

19 april 2013 om 13:28
blackfin Gebruiker

Zet je die toch gewoon op MP :)

19 april 2013 om 15:24
anne-marie-visser Gebruiker

Ik vind hem ook waanzinnig mooi! Zelfde probleem :’(

19 april 2013 om 16:11
OSC4R Gebruiker

Prachtig exemplaar, en ik denk erover één aan te schaffen. Maar ik twijfel of ik hier geen houten kont van ga krijgen…iemand ervaring?

19 april 2013 om 21:51
Nightstalkertje Gebruiker

Gekocht super

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.