22 april 2013 om 00:00
iBOOD

Russell Hobbs Set elektrische peper- en zoutmolen met keramisch maalwerk en verlichting

Met deze peper- en zoutmolen van Russell Hobbs maak jij de blits bij elk diner dat je geeft! Het strakke en elegante design van de molens maakt ze geweldig mooi om te zien, maar als je ze begint te gebruiken kijkt je bezoek de ogen uit! Met een enkele druk op de knop begint de molen zelf te malen en tegelijkertijd begint de ingebouwde verlichting in de molen te schijnen. Dit geeft natuurlijk een superleuk extraatje aan jouw etentje met vrienden of familie. Behalve dat ze leuk oplichten zijn de molens ook nog superhandig dankzij het ‘one touch’ principe! Ook kun je heel eenvoudig de korrelgrootte instellen. Zo kun je voor heel fijngemalen zout kiezen en je tante misschien voor wat grovere peper. Bovendien maakt het voor de molens niet uit in welke je de peper of het zout stopt, want ze kunnen beiden zowel peper als zout fijnmalen, maar ook gedroogde kruiden en specerijen. Dankzij het keramische en roestvrije maalsysteem kun je jarenlang malen. Bovendien ziet ook de buitenkant er prachtig uit met de roestvrijstalen behuizing. Het enige wat je nodig hebt is een droge of vochtige doek en de molen is zo weer schoon. Kortom, deze peper- en zoutmolen van Russell Hobbs is wat jij nodig hebt als jij op een extreem makkelijke manier gerechten op smaak wilt brengen en tegelijkertijd een superelegant peper- en zoutstel op tafel wil zetten!
  • Merk: Russell Hobbs
  • Type: Classic Zout en Peper molens
  • Elegante RVS behuizing
  • Keramisch maalsysteem
  • 6 volt motor
  • Diameter handvat 6 cm
  • Geschikt voor het malen van zout, peper en gedroogde kruiden
  • Antislip voetjes
  • Gemakkelijk in het gebruik door het ’one touch‘ principe
  • Verlichting tijdens het vermalen (lampje is eenvoudig vervangbaar)
  • Instelbare vermalingsgraad
  • Inclusief transparante opvangvoet, werkt tevens als opvangbakje
  • Werkt op 4x AA batterijen per molen (niet inbegrepen)
  • Afmetingen incl. verpakking: 142x72x236 mm
  • Gewicht incl. verpakking: 913g
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
22 april 2013 om 00:06
ithaqua Gebruiker

ik heb deze gekocht tijdens de laatste ibood hunt. Ben er best tevreden over. In de ene hebben we peper zitten in de andere grof zout. Bij het zout heeft hij het wel redelijk moeilijk, en waren de batterijen ook wel snel op had ik de indruk. Ik heb er nu nieuwe insteken en ga ik het eens beter in t oog houden, anders steek ik er andere kruiden in. Voor peper is het zeker ideaal, ook het lichtje onderaan is heel handig.

22 april 2013 om 09:37
reujke Gebruiker

super handig werkt perfect zowel peper als zout

22 april 2013 om 09:50
fromdad Gebruiker

Ziet er inderdaad solide uit en vermits mijn laatste aankoop de geest heeft gegeven zal ik het aanbod zeker in overweging nemen. @RusselHobb’s-expert: Op de foto zie ik peperbolletjes staan, ik mag aannemen dat het toestel voldoende vermogen heeft hiervoor ?Zout zou uiteraard normaal probleemloos moeten gaan.————————————————————-”Er kunnen geen rechten worden ontleend aan gesprekken met Product Experts of informatie die uit vragen voortkomt.”Betekend dit dat de informatie met de natte vinger wordt gegeven. We mogen toch verwachten dat een officiele product expert op de hoogte is van hetgeen aangeboden wordt door zijn firma en daar volledig achter staat!

22 april 2013 om 10:15
Moderator Renate Moderator

Nee, dit is een juridische zekerheid die iBOOD moet gebruiken daar de experts geen werknemers van iBOOD zijn. We vertrouwen natuurlijk op de expertise van de experts anders vroegen we ze niet als gast op het forum.

22 april 2013 om 11:15
Official Product Expert Remington-Expert Official Product Expert

De peper- en zoutmolens kunnen zowel peperbolletje als grover (zee)zout aan om te vermalen. Je kunt de molens ook gebruiken om bijvoorbeeld andere gedroogde kruiden te vermalen.

1 mei 2013 om 12:16
Wilsophie Gebruiker

Edited by: Moderator
iBOOD heeft afspraken met de fabrikant. Zij willen graag dat de klanten zelf contact met hun opnemen daar dan de communicatie lijn korter en sneller is.

22 april 2013 om 11:51
Eleonora1985 Gebruiker

Ziet er leuk uit.. maar kan er mij iemand de afmetingen van de apparaatjes exclusief verpakking geven? Dankjewel!

22 april 2013 om 11:58
fromdad Gebruiker

(breedte: #mm)60(hoogte: #mm)200(diepte: # mm)60

22 april 2013 om 12:00
Official Product Expert russell-expert Official Product Expert

De individuele molens zijn 20cm hoog en 6 cm breed.

22 april 2013 om 12:30
jeffreybasemoine Gebruiker

er staat in de beschrijving dat je de korrel grote makkelijk kan aanpassen maar er staat verder niet vermeld hoe/waarom het zo makkelijk aan te passen is (een knopje op de achter kant, of een schakelaartje ?)

Daarnaast zal ik graag wat meer van het Keramisch maalsysteem willen weten, wat de voordelen zijn van keramisch te opzichten van andere materialen.

22 april 2013 om 12:51
Official Product Expert Remington-Expert Official Product Expert

Aan de onderzijde van het apparaat zit een draaiwieltje waarmee je de maalgraad kunt instellen.

Keramiek staat bekend om zijn hardheid en duurzaamheid. Dit is belangrijk om harde ingrediënten zoals peperkorrels te kunnen vermalen.

22 april 2013 om 22:02
fromdad Gebruiker

Setje aangeschaft, ben benieuwd of de batterijen het lang zullen volhouden en eveneens naar de degelijkheid van de molens. Op vele plaatsen wordt de set aangeboden aan meer dan 30 euro + verzending.Keramische tegels, worden die ook niet gebruikt op de space shuttle en voor de remmen van bepaalde sportauto’s?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.