26 april 2013 om 00:00
iBOOD

Senz° Smart S stormparaplu – Windbestendig tot maar liefst 60 km/u

Jaarlijks belanden er maar liefst 1.100.000.000, je leest het goed 1,1 miljard, paraplu’s in de vuilnisbak. De reden hiervoor: wind… Ja nee niet zomaar wind maar gewoon harde wind, rukwinden. Wanneer jouw paraplu het ook begeven heeft en de prullenbak ingaat is dat niet alleen irritant, het levert jaarlijks een gigantische berg afval op! En dat elk jaar weer… Gelukkig zijn er nog bedrijven die deze weggooidrift van kapotte paraplu’s niet meer tof vinden. Bij Senz° vinden ze het zelfs idioot dat je soms maar een halve middag van je zojuist gekochte paraplu kunt genieten. De Delftse studenten achter Senz° waren het meer dan zat dat paraplu’s niet lekker in de hand lagen, slecht zicht boden en tot overmaat van ramp ook omklapten. Ze ontwierpen stormparaplu’s die tegen een stootje kunnen met de Senz° 12 maanden no bullshit garantie. Normaal koop je een paraplu voor een euro of 15 á 25 die je binnen 2 maanden kunt weggooien, als hij dat al volhoudt. Maar bij Senz° heb je 12 maanden garantie zonder slappe excuses en laffe smoesjes, als je paraplu gebreken vertoont dan krijg je simpelweg een nieuwe. Gewoon zoals het hoort. De paraplu die wij aanbieden is bestand tegen windsnelheden tot maar liefst 60 km per uur. Dus deze paraplu brengt jou door weer en wind altijd droog op je bestemming. Als je nu nog niet overtuigd bent dan woon je waarschijnlijk in Al-Kufrah in Libië waar jaarlijks maar 0.860 mm regen valt. Want hier hebben we 9 maanden van het jaar een goede paraplu nodig!
  • Merk: Senz°
  • Type: Smart S cosmic silver stormparaplu
  • Een paraplu die eens echt doet waar je hem voor koopt – je drooghouden bij hondenweer
  • Kleur: Cosmic Silver (antracietkleurig)
  • Maximum windsnelheid: 60 km/u
  • Ergonomisch handvat met goede grip, ook wanneer hij nat is
  • Lichtgewicht model
  • Gemakkelijk op te vouwen en past prima in je tas
  • Winnaar van onder andere: Dutch design award, Red dot design award en meer
  • Door TIME magazine uitgeroepen tot één van de beste uitvindingen van het jaar
  • 12 maanden “no bullshit” garantie
26 april 2013 om 00:11
MacJozzz Gebruiker

Ik heb de standaard en de xl versie. Absoluut ‘n aanrader. Laat de kleine versie aan me voorbij gaan. 3 paraplu’s zou overdreven zijn.

26 april 2013 om 13:01
Official Product Expert Stormparaplu-Expert Official Product Expert

Hi MacJozzz,

Wat leuk om te horen dat je zo’n trouwe senz° fan bent.

Veel plezier met je senz° paraplu’s (het is er vandaag goed weer voor!)

senz° umbrellas

26 april 2013 om 02:39
Xites Gebruiker

Waardeloos. Nog nooit een paraplu gezien die zo snel defect raakte door de wind. Als een klein beetje wind onder komt kun je hem weggooien.

26 april 2013 om 13:14

Beste Xites,

Wat vervelend dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad met onze paraplu.

Wanneer de paraplu kapot is hebben wij een no-nonsense garantie (voor de smart line een garantietermijn van 1 jaar en voor de original line zelfs 2 jaar.)

Voor meer informatie verwijs is je graag naar de website van onze customer care afdeling:

http://www.senzumbrellas.com/nl/garantie/

senz° umbrellas

26 april 2013 om 02:57
vjweirnogeenn Gebruiker

@Senz-Expert
Is dit de automatisch openende versie of de handmatige?

26 april 2013 om 09:12

Dit is een versie die je handmatig kunt openen.

In onze smart line zit geen versie die je automatisch kunt openen.

26 april 2013 om 02:59
vjweirnogeenn Gebruiker

@Senz-Expert
Is this the automatically opening version or the one you have to open by hand?

26 april 2013 om 09:13

This version you need to open by hand.

26 april 2013 om 07:40
IkBood Gebruiker

Wat een klein handvat…?
What a small Hand grip?

26 april 2013 om 09:14

Het klopt dat dit model een kleiner handvat heeft. Dit komt omdat dit een paraplu uit onze smart line collectie is.

Onze original line paraplu’s hebben inderdaad een groter handvat.

Het verschil kun je zien op http://www.senzumbrellas.com/en/assortment-story/

26 april 2013 om 08:25
rcmarc Gebruiker

@Xites, Wat een onzin kraam je uit. Ontworpen bij de TU in delft dus staat garant voor kwaliteit, simpel en ik kan het weten als medewerker. En de beste plu die je kan bedenken in dit land.

26 april 2013 om 08:45
Sander_Steenvoorden Gebruiker

@Senz-Expert: I don’t see the colour defined in the specifications. Will it be the black/grey one?

26 april 2013 om 09:16
Admin Admin Admin

Hi Sander_Steenvoorden,

De kleur zoals afgebeeld zul je ontvangen, dit heeft iets weg van Antraciet. De kleur zoals hij normaal bekend is bij Senz is Cosmic Silver.

Team iBOOD

26 april 2013 om 09:18

I understand it’s a bit difficult to see the color on the image above.

The color is named “cosmic silver”.

It’s dark silver on the outside and black on the inside.

26 april 2013 om 09:23
Sander_Steenvoorden Gebruiker

OK, clear. I also see two red and one pink one’s in the picture above. But then I know that’s just for illustration.

26 april 2013 om 08:49
gunny2 Gebruiker

@Senz-Expert

60km/h I would not dare to call a “storm”.
Not good enough for our Belgian coast, sorry.

26 april 2013 om 09:21

Hi Gunny,

Deze paraplu uit onze smart line collectie is inderdaad bestemd voor een windsterkte tot 60km/h.

Wanneer je op zoek bent naar een variant die tegen een nog hogere windsnelheid bestendig is zou ik je een model uit onze original line adviseren.

senz° umbrellas

26 april 2013 om 09:32
Ridderus Gebruiker

Windkracht 7: 50-61 km/h

windkracht 8: 62-74 km/h

Het lijkt me dat deze in de meeste gevallen zal voldoen…..zelf in Belgie

Als het harder waait probeert den Ollander toch binnen te blijven.

26 april 2013 om 09:49
Ridderus Gebruiker

Twee stuks besteld, jammer dat er geen Paypal gebruikt kan worden, dat maakt het een stuk lastiger (in mijn geval onmogelijk) om te betalen wanneer ik niet thuis ben met de bankpas en random reader.

Geen impuls aankopen meer nu…..gunstiger voor de consument, maar niet voor iBood.

26 april 2013 om 13:19

Hi Ridderus,

Wat leuk om te horen dat je 2 senz° paraplu’s hebt aangeschaft.

We wensen je er alvast heel veel plezier mee!

senz° umbrellas

13 mei 2013 om 20:22
burgkop Gebruiker

Hoe houden jullie hem vast? Alleen aan de knop is slecht voor je polsen, heb je geen goede grip op. Dus dan wordt het aan het dunne deel erboven. Met wat wind met 2 handen aan het dunne deel lijkt mij. i.v.m. het inschuiven en klein houden snap ik wel dat de knop niet groot mag zijn. Denk toch dat ik een stukkie tuinslang open snij en er omheen schuif bij gebruik. Of iemand met een betere optie?

26 april 2013 om 10:32
rvanbeijeren Gebruiker

Bij Wehkamp zijn ze in de aanbieding voor dezelfde prijs als hier, maar kun je nog een kleur uitkiezen.

Geen briljante ibood aanbieding mijn inziens.

26 april 2013 om 11:25
bodhikun Gebruiker

Hallo expert,

Wat is het verschil tussen deze Smart S en de Senz mini?

26 april 2013 om 12:58

Hi Bodhikun,

Voor de belangrijkste verschillen tussen de smart s en de mini verwijs ik je graag naar onze website.

Hier vindt je de belangrijkste productspecificaties:

http://www.senzumbrellas.com/nl/assortimentsverhaal/

Mocht je daarnaast nog vragen hebben, dan horen we het graag!

senz° umbrellas

26 april 2013 om 11:28
Pewima Gebruiker

@Senz-Expert, geldt de no-nonsense garantie zoals beschreven op http://www.senzumbrellas.com/collection/senz-smart-s/?sl=en#fulldesc ook voor deze aanbieding? Of geldt deze alleen wanneer de paraplu besteld wordt op senzumbrellas.com?

26 april 2013 om 13:00

Hi Pewima,

De no-nonsense garantie zal ook bij deze aanbieding gelden.

Een senz° paraplu heeft altijd een no-nonsense garantie, ongeacht waar deze is aangeschaft.

Voor de smart line hanteren we een garantietermijn van 1 jaar.

senz° umbrellas

26 april 2013 om 11:51

Hi,

senz° heeft zojuist contact met de Wehkamp gehad en het bleek dat deze prijs een fout op de site is.

De prijs op de site van Wehkamp hoort gewoon onze reguliere verkoopprijs van €24.95 te zijn, dit zal spoedig aangepast worden.

senz° umbrellas

26 april 2013 om 13:56
esben Gebruiker

Inderdaad jammer dat er geen paypal is, hopelijk kom ik vanavond nog voor middernacht thuis want ik wil er wel 2.

Als ik het goed begrijp is de Senz Smart S net iets compacter opvouwbaar dan de Senz mini maar ook minder kwalitatief (en daardoor flink goedkoper)

26 april 2013 om 14:17

Hi Esben,

Goed om te horen dat je 2 senz° paraplu’s wilt aanschaffen! Zowel de senz° mini als de senz° smart s zijn opvouwbare paraplu’s en allebei zijn het kwalitatief goede stormparaplu’s.

De smart s kan tegen een windsnelheid tot 60 km/h. Het handvat is iets kleiner en is glad. De senz° mini heeft een foam handvat en kan tegen een windsnelheid van 80 km/h.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag.

senz° umbrellas

26 april 2013 om 13:57
Connie Moeleker Gebruiker

Nice! Ik zit echt altijd te kloten (mag ik dat zeggen hier :)) op de fiets met die parapluus en ben te eigenwijs om een regenpak aan te schaffen, dit lijkt me een prima oplossing voor nu…. als dit ook niet werkt ga ik toch voor het regenpak denk

27 april 2013 om 00:00
burgkop Gebruiker

Mensen met een plu op de fiets ……………….  levensgevaarlijk, moest beboet worden.

Je zult ons er nnoit mee zien.

26 april 2013 om 14:07
Kruidentuintje Gebruiker

Leuke iBOOD, kan je vandaag ook wel gebruiken of niet dan

26 april 2013 om 18:45
Virtlink Gebruiker

Maar zolang de prijs niet is aangepast kan je ‘em natuurlijk gewoon voor die prijs halen bij de Wehkamp.

26 april 2013 om 23:44
tieskut Gebruiker

Twee besteld, ben benieuwd!

En inderdaad, waarom kun je niet met Paypal betalen?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.