28 april 2013 om 00:00
iBOOD

Black & Decker 9.6V zakloze DustBuster met Cyclonic Action

Stofzuigers zijn een geweldige uitvinding. Ze leveren ongekende reinigingskracht wanneer je maar wilt, en het kost je nauwelijks enige inspanning. Nou ja, misschien toch een beetje. Een beetje krachtige stofzuiger weegt toch al gauw enkele kilo's en dat kan toch lastig zijn wanneer je alleen maar de rommel van een gevallen asbak of de pepernootkruimels die je kinderen op de bank hebben achtergelaten hoeft op te ruimen. Oplossing? Deze 9.6V DustBuster van Black&Decker die altijd voor je klaar hangt in zijn laadstation. Deze DustBuster heeft een 50% groter bereik dan andere kruimeldieven zodat je minder hoeft te bukken. De doorzichtige, zakloze opvangbak zirgt ervoor dat je weet wanneer je de DustBuster moet legen en dankzij de snelleegfunctie hoef je ook nog eens niet met je handen aan het vuil te komen. De 'Double Action'-filtering zorgt ervoor dat de DustBuster langdurig krachtig kan presteren, maar ook de Cyclonic Action, welke het stof en vuil wegdraait van het filter, zorgt ervoor dat de zuigkracht sterk blijft. De opvangbak en filters zijn bovendien afneembaar én wasbaar zodat je alles grondig en hygiënisch schoon kunt maken. Met de verstelbare zuigmond ga je ook stof op moeilijk bereikbare plaatsen te lijf en ook de handig geïntegreerde borstel heb je altijd bij de hand. Laat ze dus voortaan lekker krummelen op de bank want met deze Black & Decker DustBuster is het binnen no-time weer schoon!
  • Merk: Black & Decker
  • Type: DV9610N
  • Zakloze 9.6V DustBuster
  • Cyclonic Action draait stof en vuil weg van het filter, waardoor de zuigkracht sterk blijft
  • Tot 50% groter bereik dan andere Kruimeldieven®
  • Lichtgewicht accutechnologie
  • Geïntegreerde borstel; altijd bij de hand
  • Afneembare, wasbare opvangbak en filters
  • 'Double action' filtering biedt langdurig, krachige prestaties
  • Voltage: 9.6 V
  • Zuigkracht (Air Watts): 18 W
  • Zuigkracht: 350 mm
  • Luchtstroom: 1050 liter/min
  • Capaciteit opvangbak: 610 ml
  • Looptijd: 11 min.
  • Eerste keer opladen: 24 uur
  • Uitlaatfilter
  • 360 laadstation
  • Accessoires bijgeleverd
  • UK model, EU-plug meegeleverd
  • Kleur: Grijs
  • Garantie: 2 jaar
28 april 2013 om 10:19
vblesane Gebruiker

Wij stonden op het punt om een kruimeldief te kopen. We zagen deze type al bij bol.com voor 66euro incl verzendkosten.

Dus ongeveer 20 euro verschil, mooie deal!

Besteld!

28 april 2013 om 10:38
fozzie01 Gebruiker

Wat wordt er bedoeld met een 360 laadstation? Is er een wandbeugel bij zodat het toestel tegen een muur kan opgehangen worden? Kan het toestel ook in deze wandbeugel opgeladen worden?

28 april 2013 om 10:42
chobinho Gebruiker

Volgens mij kan hij niet opgehangen worden. Aan de foto’s op interwebs lijkt het dat 360 laadstation een soort plateau is waar hij in elke hoek op geplaatst kan worden.

28 april 2013 om 11:01
Flatline____ Gebruiker

Inderdaad. Zelfde idee als een waterkoker. De kruimeldief moet zo te zien rechtop gezet worden op een rond plateau.

http://uk-pic1.ciao.com/uk/140201378.jpg

28 april 2013 om 11:22
peetnl Gebruiker

klopt, heb deze, het basisstation is een dunne platte schijf en kan dus niet tegen de muur opgehangen worden. Vind ik een voordeel omdat bij die muurmodellen de batterij constant wordt opgeladen wat nefast is voor de duurtijd dat de accu meegaat. Zelf laad ik ‘m één keer op de 2 weken op, een nachtje of zo’n 12 uur, en heb nog nooit met een platte batterij gezeten. De eerste keer kun je best deze zo’n 24 uur aan de lader hangen.

Is wel een UK model, je krijgt dus zo’n grote verloopstekker bijgevoegd. Ben erg tevreden, grote zuigkracht voor een kruimeldief maar ook vrij groot en zwaar.

28 april 2013 om 11:04
erikson09 Gebruiker

Ik zag dat mijn eerdere posting op een onverklaarbare manier verdwenen was daarom nogmaals mijn vraag. Ik zag dat naast deze versie ook nog een versie was met de toevoeging QW, de DV9610N-QW. die zag ik ergens voor net boven de 50 euro inclusief verzendkosten. Iemand enig idee wat de verschillen zijn tussen deze twee types?

28 april 2013 om 11:17
peetnl Gebruiker

voornaamste verschil is dat die met een veel duurdere ion batterij is uitgerust, vind ik persoonlijk voor een kruimeldief overbodig, een kruimeldief gebruik je geregeld en verbruikt in korte tijd veel stroom. Heb deze zowat een half jaar geleden gekocht en ben er heel content over.

28 april 2013 om 12:16
erikson09 Gebruiker

volgens mij is een li-Ion   accu verreweg te prefereren boven de andere types accu’s. voor die paar euro’s meer ga ik dan toch maar liever voor de DV9610N-QW ookal zal deze Ibood aanbieding ook best goed zijn.

28 april 2013 om 13:40
DAVID-V1980 Gebruiker

Groot gelijk erikson! Li-Ion is stukken beter en de lader schakelt zichzelf uit na het opladen zodat je de kruimeldief gerust in de lader kan laten zitten. Zo moet je jezelf niet constant afvragen of het ding nu wel of niet opgeladen is voor je hem gebruikt, staat dus altijd gebruiksklaar zonder die vervelende zelfontlading zoals van een nimh accu.

28 april 2013 om 14:09
peetnl Gebruiker

die zelfontlading bedraagt voor een NIMH batterij zo’n 20% per maand, dus volgens mij voor kruimeldief een te verwaarlozen factor en ook li-ion batterijen hebben een beperkte levensduur. Ben akkoord dat li-ion te prefereren is voor bepaalde toepassingen zoals weinig verbruik of waar de batterij klein moet zijn zoals smartphones maar voor een kruimeldief zie ik weinig nut zeker niet één die opweegt tegen de meerprijs. Dat is als ervaringsdeskundige gewoon mijn gedacht, mag het.

28 april 2013 om 14:29
erikson09 Gebruiker

Volgens mij zijn die modellen met een li-Ion   accu niet veel duurder. Zag er eentje online staan voor 51 euro inclusief verzending en met een normale stekker. 

28 april 2013 om 14:38
peetnl Gebruiker

dan is het idd het overwegen waard, moet je wel even op de actieradius letten, dacht dat een gelijkaardig model met li ion batterij een kortere looptijd had. Zo’n li-ion batterij is dan weer altijd volledig geladen tenminste als de oplader is uitgerust met een lader die zich automatisch uitschakeld als de batterij vol is want zowel voor NIMH als li-ion batterijen is het schadelijk om constant op te laden. Is trouwens de reden waarom zoveel goedkopere kruimeldieven voortijdig de geest geven.

De lader van dit toestel schakelt zich niet uit volgens mij, laat dan ook nooit de stekker in het stopcontact steken.

28 april 2013 om 15:14
DAVID-V1980 Gebruiker

Li-Ion met een automatisch uitschakelende lader is het beste en meest gebruiksvriendelijke systeem, hoe je het nu draait of keert… Man, man…Peetnl wat ben jij toch gemakkelijk uit je tent te lokken wanneer het hier over kruimeldieven en Li-Ion batterijen gaat… Fabrikanten schakelen massaal over op Li-Ion wegens de bewezen extra troeven t.o.v. NIMH en iedere keer er hier een B&D kruimeldief in de aanbieding passeert zit jij hier onnodig NIMH op te hemelen wanneer mensen Li-Ion overwegen. Laat dat “ervaringsdeskundige” maar achterwege.

28 april 2013 om 16:27
peetnl Gebruiker

ik geef hier enkel mijn ervaringen met deze aanbieding die ik een half jaar geleden hier heb gekocht, mag het en ik geef daarbij de voor en nadelen zoals ik wel meer doe en lang niet alleen met kruimeldieven, jij blijkbaar alleen maar om deze kruimeldief af te breken, al zie ik nu toch verbetering, je laat alvast het schelden achterwege, hoop doet leven.

28 april 2013 om 22:09
DAVID-V1980 Gebruiker

Ik vind het gewoon grappig en zielig tegelijk dat jij hier telkens over hetzelfde zit te lullen… Ga toch stofzuigen met je kruimeldief in de plaats van hier je tijd te verdoen…

Edited by: Dennis
Heren, zullen we het product als onderwerp houden ipv elkaar? Daar bestaan al dating sites voor…

13 juni 2013 om 11:19
peetpp Gebruiker

is dat de taak van een moderator, een jarenlange klant belachelijk maken die enkel probeert te helpen en zijn ervaringen met dit product hier wilt delen, terwijl david-v1980 net als vorige keer mij persoonlijk vigeert, Dennis kan misschien eens in de leer gaan bij Renate, een boze kilant

28 april 2013 om 11:41
Rincker Gebruiker

Stonden gisteren bij de B.C nog met een kruimeldief in ons handen, zouden wat modellen thuis nog even Googelen…

Bedankt IBOOD, just in time!

28 april 2013 om 12:06
tradax Gebruiker

de 9 volt versie staat niet op de BE site van B&D?  Enkel een 12 en 18v versie die heel wat meer zuigkracht blijken te hebben.  Als het de 18v versie was had ik niet getwijfeld.  iemand ervaring met deze 9v?

28 april 2013 om 14:14
peetnl Gebruiker

ben er tevreden over, vind de zuigkracht meer dan voldoende voor een kruimeldief en heeft ook een grote actieradius, kan wel niet tegen de muur, is vrij groot en zwaar en dit is een UK model met zo’n zware stekker + een verloopstekker.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.