1 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Duopack Miracle Door zorgt ervoor dat je wel de lusten, maar niet de lasten van een open deur hebt

Miracle Door, de revolutionaire magnetische hordeur die frisse lucht binnen laat, maar insecten buiten. Het geheim is het duurzame nylon gaas, dat de insecten buiten houdt, zonder het milieu te belasten. Miracle Door wordt geleverd met 18 strategisch geplaatste magneten, zodat jij, je kinderen, gasten, en zelfs huisdieren gemakkelijk in en uit kunnen. Of je naar binnen gaat of naar buiten, en zelfs als je iets in de hand houdt, de magnetische Miracle Door sluit automatisch nadat je er door heen bent gegaan zodat vervelende insecten geen kans meer krijgen om binnen te komen. Miracle Door is ideaal voor enkele deuren, openslaande deuren, glazen schuifdeuren. Het systeem wordt geïnstalleerd in slechts een paar minuten. Zonder gereedschap, en zonder het deurkozijn te beschadigen. Bovendien is het Miracle Door Magnetisch Vliegengordijn gemakkelijk mee te nemen van het ene huis naar het andere. Het is ook ideaal voor uw caravan of vakantiehuis. Vaak gebruikte deuren zijn niet langer een probleem, want de Miracle Door sluit vanzelf. Het is de ultieme oplossing tegen insecten en geschikt voor elk soort deur.
  • Merk: Miracle Door
  • Type: Duopack Magnetische hordeuren
  • Wel de lusten van buiten, niet de lasten van buiten!
  • Houdt vliegen en andere insecten buitenshuis
  • Gemakkelijk doorheen te lopen – zelfs met volle handen
  • Je huisdier kan gemakkelijk in en uit lopen
  • Sluit automatisch achter je
  • Geschikt voor elke soort deur
  • Afmetingen: 210 x 100 cm
  • Garantie 2 jaar
1 mei 2013 om 00:39
reefje Gebruiker

Het systeem wordt geïnstalleerd in slechts een paar minuten. Zonder gereedschap, en zonder het deurkozijn te beschadigen.

Ik zou graag willen weten hoe “Miracle Door” bevestigd is/moet worden

1 mei 2013 om 00:50
williamwhite Gebruiker

Normaal gesproken, bij deze horren, plak je eerst een helft van klittenband (zelfklevend) op het kozijn. Dan houd je het vliegengordaijnn er tegen aan en neem je de tweede helft (andere kant) van het klittenband en die klit je aan de eerste met de gaas ertussen. Stelt niet veel voor aan werk, maar die eerste klitteband zit wel echt vast. Weet niet hoe het is als je die er ooit af wilt krijgen. Aan de andere kant…als het gaasdeurtje kapot is kun je klittenband laten zitten en er een nieuwe deur in zetten.

1 mei 2013 om 01:54
Shakabon Gebruiker

Hmm, mijn balkondeur is 2,20m hoog.

1 mei 2013 om 07:07
MurdahG Gebruiker

Hoe groot zijn de gaatjes van het gaas? Houdt deze kleine knutten en fruit vliegjes tegen?

Is de onderkant verzwaard zodat hij met wind vrij stabiel is?

Zit het bevestigings materiaal erbij?

Ik zoek iets voor een schuifdeur, maar twijfel of dit wel handig is. Iemand ervaring?

1 mei 2013 om 07:59
agnes1313 Gebruiker

En welke kleur is dat wit of zwart?

1 mei 2013 om 08:24
hpeeters Gebruiker

Niet kopen, regelrechte troep. Na (goede) installatie en een paar keer (5 keer) er doorheen gelopen ging die al stuk. Bevestiging is met punaises in je kozijn, lengte klopt ook niks van, moet je afknippen. Dit is maximaal 1 euro waard in de budgetbak bij de bouwmarkt.

1 mei 2013 om 09:59
Aeneas1966 Gebruiker

Helemaal mee eens!

Absoluut niet iBood-waardig… Klinkt leuk, maar lijkt nergens op!

1 mei 2013 om 08:27
Ironburn Gebruiker

Ik heb zo’n hordeur gehad van tellsell. Wat een rot dingen, binnen twee maanden waren ze stuk.
Ze waaiden heel snel open met een klein briesje. Ik heb ze moeten verzwaren aan de onderkant want ander vielen ze niet goed dicht. En door dat ze niet strak hingen omdat ze te ligt waren aan de onderkant kwamen ze al snel tussen een deur of bleef je er achter hangen.

Ik hoop dat dit een betere versie is.

1 mei 2013 om 09:27
Rob49 Gebruiker

De negatieve reacties kloppen.

De  stickers lieten in elk geval bij mij los, nadat de kunststof van de deuromlijsting warm was geworden in de zon. Terug na het eerste weekeinde hing alles half op de grond. De punaises kunnen niet gebruikt worden in de kunststof. Maar zou het wel vast blijven zitten dan blijken de horren al gauw op de omslagen los te laten. Het stikwerk laat los of er komen gaten in de stof. Zeker bij lange mensen want dan komt er teveel spanning op de verbindingen, die dus veel te zwak zijn. Kortom één doffe ellende.

1 mei 2013 om 10:21
Marjolijn10 Gebruiker

Ik heb deze hordeur nu een jaar en bovenstaande kan ik bevestigen.

De hordeur functioneert nog wel maar is niet zoals beschreven in de advertentie.

Het klittenband laat na 1 dag los waardoor je de punaises moet gebruiken. Dit beschadigt je houten kozijnen wél.

Wanneer het een beetje waait blijft de onderkant van de hor openstaan omdat de magneten niet sterk genoeg zijn.

Ook vind ik de afwerking aan de binnenkant niet mooi, dit blijf je altijd zien.

Mijn conclusie: hordeur werkt wel maar is het geld niet waard.

1 mei 2013 om 12:02
reefje Gebruiker

Dank allen

1 mei 2013 om 12:41
JNonnekes Gebruiker

Ik had mijn e.dentifier al in de aanslag, maar goed dat ik nog even de reacties lees…E.dentifier weer netjes opgeruimd en ”aanbieding” dus maar links laten liggen.Dank allen.

1 mei 2013 om 14:25
hvanswoll Gebruiker

Allen dank voor info.
Kwam ook in de verleiding, maar ga nu maar voor de veel duurdere en bewerkelijkere echte oplossing: aluminium hordeuren.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.