4 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Royalty Line Switzerland kleurrijke messenset inclusief houder

Royalty Line Switzerland brengt plezier terug in de keuken met kleurrijke messensets en accessoires. Zo bestaat deze leuke set uit een aantal fel gekleurde messen die samen in een speelse rood-transparante houder gezet kunnen worden. Naast de houder krijg je 5 messen: een uitbeenmes, een officemes, een broodmes, een koksmes en een hakbijltje. Naast messen vind je in de set ook nog eens een kleurrijke schaar en een aanzetstaal. Alle messen zijn vervaardigd uit roestvaststaal waardoor ze lang scherp blijven. Elk mes wordt met de laser geslepen en heeft laser geteste randen. De grepen van de messen zijn gemaakt van ergonomisch antislip materiaal en sluiten naadloos aan op het lemmet voor de beste hygiëne. Het lemmet van het mes is voorzien van een speciale anti-stick coating, waardoor ze eenvoudig te reinigen zijn. Een ideale set om wat plezier in de keuken te brengen.
  • Merk: Royalty Line Switzerland
  • Type: Kleurrijke messenset + houder
  • Lemmet gemaakt uit roestvrij staal
  • Kleur door verlijming van FDA goedgekeurde laag
  • Kleurlaag is geschikt voor in de vaatwasser
  • Gemaakt in Zwitserland
  • Inhoud:
  • 1x Broodmes 8“
  • 1x Koksmes 8“
  • 1x Officemes 5“
  • 1x Uitbeenmesje 3,5“
  • 1x Hakbijl 7“
  • 1x Schaar 8,5”
  • 1x Aanzetstaal
  • 1x Messenhouder
  • Garantie 2 jaar
4 mei 2013 om 00:20
pepsimax01 Gebruiker

Kan er mij iemand zeggen, hoe hoog de staander+mes is? Aangezien ik beperkt zit in hoogte van mijn keuken in dit vrij belangrijk..

4 mei 2013 om 02:08
Flashstep Gebruiker

Jammer dat deze messen even duur zijn als de huidige ‘normaalprijs’

Ik laat deze ibood vandaag lopen. Zoek overigens nog wel een goede messenset. Als jullie ooit Global messen in de aanbieding doen, koop ik ze meteen :)

4 mei 2013 om 07:20
mil123 Gebruiker

Dat zijn prutsen tegenover de Kai Shun en de andere betere Japanse messen….

4 mei 2013 om 17:40
SiGNe Gebruiker

Da’s appels met paarden vergelijken..
Voor de normale prijs van deze hele set heb je van Kai Shun een schilmesje van 6,5cm, een Kai Shun office mes van 10cm is al duurder dan deze set.

Toegegeven, de kwaliteit is véél beter en je hebt nooit meer andere messen nodig.. die wíl je niet eens.

Maar dat geldt ook voor iets goedkopere gerenomeerde merken, ja kan beter een paar Global of Zwilling messen kopen van een écht goede kwaliteit dan een hele set van een minder merk.
Koksmes, vleesmes en office mes volstaan in de meeste thuiskeukens, evt nog een broodmes erbij.
Hakbijl heb je bijna nooit nodig en de scharen in dit soort setjes gaan vaak snel kapot.
Voor €15,- heb je ook een Zwilling schaar van een goede kwaliteit en die kan ook nog eens makkelijk (zelf) geslepen worden.

4 mei 2013 om 09:12
KaiUno Gebruiker

Elk mes wordt met de laser geslepen.

Ik dacht het niet.

4 mei 2013 om 10:09
Yasminus Gebruiker

Die messen vind je aan 20,00 euro op de markt in Brussel… Niet echt een offer zou ik zeggen…

4 mei 2013 om 11:21
melvinvalster Gebruiker

Heb afgelopen maand een messenset besteld hier op iBood, van “Hell’s Kitchen”. De kwaliteit van dat messenset is -erg- laag. Ten eerste ontving ik het messenset in een totaal ingedeukte/gescheurde doos. Heb het grote “koksmes” nog geen twee keer gebruikt of het ijzeren pinnetje van het handvat is al los. De messen zijn totaal niet scherp (en ook niet te krijgen met het scherpende ijzer) en zijn zo licht als een veertje. Erg jammer iBood.

4 mei 2013 om 17:48
SiGNe Gebruiker

Daar kan iBood ook niets aan doen, die leveren alleen.
Al dit soort setjes zijn van mindere kwaliteit, ze leveren een hele set voor een prijs waar de grote merken slechts 1 mes voor kunnen leveren.

Zwilling 5star koksmes van 20cm of vleesmes van 23cm kost bijv. €70 en een officemes van 10cm uit dezelfde serie €50.

Betaal je wel meer voor ja maar ik heb ze nu al jaren en ze zijn door goed slijpen zelfs nóg scherper dan ze bij aanschaf waren. En ze blijven ook lang scherp waardoor je ze amper hoeft aan te zetten of weer te slijpen.

Eigenlijk zou iBood eens echt goede messen aan moeten bieden, Zwilling, Global, Wüsthof, Kai Shun of ook leuk Robert Herder messen, die laatste roesten zichzelf vlijmscherp.. supermessen!

4 mei 2013 om 11:27
anne-marie-visser Gebruiker

Ik heb laatst bij de Lidl de goedkope imitaties gekocht, en ik zeg doen! Die messen zijn vlijmscherp.

Mijn normale messen zijn altijd scherp omdat ik ze altijd aanzet voor gebruik, maar dit is echt andere koek.

4 mei 2013 om 12:21
suzyq2000 Gebruiker

Wauw! Cool setje! Dat gaat leuk staan in mijn keuken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.