7 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Philips Living Whites Starterpack – Heers over het licht, vanaf de bank!

Kom je thuis uit werk, plof je heerlijk neer op de bank terwijl je de TV aanzet, en net als je denkt ‘he lekker ontspannen’, heeft de schemer plaatsgemaakt voor het donker, en moet je jezelf weer uit de bank sleuren om het licht aan te doen. In het vervolg kun je lekker lui op de bank blijven liggen, want nu is er Philips Living Whites. Een draadloos systeem waarmee je de verlichting in je huis kunt laten samenwerken om verschillende sferen te creeëren. En het mooiste daarvan is, met de afstandsbediening kies, en creeër, je eenvoudig je favoriete lichtplan, gewoon vanaf de bank. Of je nou behoefte hebt aan helder wit leeslicht of een warmere tint voor een gezellige avond, alles wat je hoeft te doen is de adapters te plaatsen tussen de stekkers van je bestaande armaturen en het stopcontact. Vervolgens kun je met de hippe gebruiksvriendelijke afstandsbediening je lampen afzonderlijk of in elke gewenste combinatie dimmen of aan en uit schakelen. Ook kun je op deze afstandsbediening met één druk op de knop 3 favoriete, opgeslagen, lichtsferen activeren. Bovendien kun je met deze afstandsbediening niet alleen de bijbehorende pluggen bedienen, maar tevens ook alle andere SmartLink-lampen die je eventueel al in huis hebt! De iBOOD van vandaag omvat een Starterpack waarin je twee pluggen en een afstandsbediening vindt. Ga dus maar vast een lichtplan verzinnen, want straks heb je altijd het juiste licht voor elk moment, met de Philips Living Whites!
  • Merk: Philips
  • Type: Living Whites 69182/31/P
  • Lekker vanaf de bank het licht in huis regelen!
  • • Dim je lampen afzonderlijk of in elke gewenste combinatie
  • • Bedien deze pluggen en andere SmartLink-lampen/pluggen met één afstandsbediening
  • • Creëer en bewaar tot 3 favoriete lichtsferen
  • • Stel al je lampen in één keer bij
  • • Gebruiksvriendelijke afstandsbediening
  • • Activeer opgeslagen sferen met één druk op de knop
  • • 2 Adapters en 1 afstandsbediening
  • • Stroomvoorziening: 220 - 240 V, 50/60 Hz
  • • Kleur: Wit
  • • Materiaal: Synthetisch
  • • IP-code: IP20
  • • SmartLink
  • Gewicht: 800 gr
  • Garantie: 2 jaar
7 mei 2013 om 08:28
lordyup Gebruiker

Kunnen deze pluggen bediend worden met de zelfde afstandbediening als die van de living colors? Ik heb twee living colors en heb ook interesse in deze pluggen maar zou dit dan wel graag met één afstandbediening doen.

Alvast bedankt.

7 mei 2013 om 09:43
Admin Admin Admin

Je kunt andere Philips LivingAmbiance- / LivingWhites-producten op uw Philips LivingWhites-afstandsbediening aansluiten voor een complete en afwisselende sfeerverlichting. Je kunt maximaal 50 producten koppelen aan een afstandsbediening.

7 mei 2013 om 08:59
0mni5lash Gebruiker

Is deze ook compatible met de minilampen die geen afstandsbediening meegeleverd hebben ???

7 mei 2013 om 10:10
Admin Admin Admin

Living Colors Mini lampen zijn nooit regelbaar door middel van een afstandsbediening.

7 mei 2013 om 09:00
ldieterman Gebruiker

kan ik hier ook halogeen lampen (met transformator en vloerdimmer) ook nog mee dimmen?

Werkt dit ook met halogeen lampen die een transformator hebben?

7 mei 2013 om 10:11
Admin Admin Admin

Nee , De transformator heeft altijd 230 volt nodig.

7 mei 2013 om 13:06
anne-marie-visser Gebruiker

Het is een luxe aan/uit schakelaar die ook nog je living colors kan bedienen. Bij wijze van spreke van je ook je stereo schakelen. Ik vind hem super :)

7 mei 2013 om 14:17
Rupkeii Gebruiker

Andere apparatuur dan lampen zou ik er niet mee bedienen. Aangezien de afstandsbediening bij het selecteren van een lamp de lamp een aantal keer snel achter elkaar aan en uit laat gaan. Dit om te zien welke lamp er bediend wordt.

Dit lijkt mij niet zo geschikt voor overige apparatuur. Sommige apparaten zullen hier slecht tegen kunnen. Vandaar dat ik het ook niet overweeg voor mijn receiver, tv e.d.

7 mei 2013 om 21:04
johanbredenbeek Gebruiker

Zijn deze lampen ook te bedienen met mijn HUE app?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.