18 juli 2013 om 00:00
iBOOD

Amazonas Maya Rojo hangmat voor 1 of 2 personen

Lekker een boek lezen, muziek luisteren of gewoon genieten van de zon doe je deze zomer in je eigen tuin met deze schitterende grote handgemaakte hangmat uit Colombia. De degelijke hangmat is gemaakt van 75% gerecycled katoen en 25% polyester en is heerlijk ruim in je eentje, maar ook groot genoeg voor 2! Het patroon is afgeleid van de eewenoude Maya-streepjes en is uitgevoerd in verschillende warme roodtinten. Je kunt hem uiteraard prima meenemen op vakantie, maar je haalt er ook met gemak het vakantiegevoel mee naar je eigen achtertuin. Lekker ontspannen blijven hangen, met deze Amazonas Maya Rojo hangmat voor 1 of 2 personen!
  • Merk: Amazonas
  • Type: Maya
  • Kleur: Rojo
  • Hangmat in maat L (1 of 2 personen)
  • Handgemaakt in Colombia
  • 75% gerecycled katoen
  • 25% polyester
  • Maximaal draaggewicht: 120 kg
  • Afmetingen liggedeelte: 210 x 140 cm
  • Lengte overall: 330 cm
  • Gewicht: 1,3 kg
  • Garantie: 6 maanden
18 juli 2013 om 00:07
PACS Gebruiker

Erg leuk een hangmat voor twee personen! Wou zoiets al een tijdje hebben. Zoek alleen nog even een anorexiamodel, mag niet meer dan 30 kilo wegen anders zakken we erdoorheen. Meer gemaakt voor een ouder met kind dus.

18 juli 2013 om 00:41
TonG Gebruiker

2 personen…en die mogen maximaal 120 kilo wegen samen…ja, er ZULLEN volwassenen zijn die hier aan voldoen….

18 juli 2013 om 01:07
Languh Gebruiker

Op welke manieren is deze te monteren? Eenvoudig aan een boom / haak ?

18 juli 2013 om 01:33
Zeppoo Gebruiker

Meestal een (gevlochten) touw-oog. Beetje mastworp doet wonderen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mastworp

18 juli 2013 om 02:19
Languh Gebruiker

Tnx :)

18 juli 2013 om 02:10
keviNNNN Gebruiker

Beetje misleidend om ‘2 personen’ aan te geven wanneer de maximale draagkracht 120 kilo is.. En ja prima, een kind is ook een persoon maar dat is niet waar je van uit gaat, waardoor ik nu onnodig teleurgesteld verder zal moeten zoeken.

18 juli 2013 om 07:06
ChrisDeB Gebruiker

Het gedeelte stof is 210 cm lang, dus als ik als volwassen vent er in ga liggen heb ik aan beide kanten 10 cm over. Dat zal er vast niet zo comfortabel uitzien als bij het mini-model op de foto. Jammer.

18 juli 2013 om 08:33
AE1980 Gebruiker

Om deze dingen op te hangen heb je meestal aan beide kanten een haak nodig en aan de hoofdzijde daar ook nog een soort van veer aan vast. Heb zoiets een aantal jaren geleden gekocht in Brazilië, waar ik ook een hangmat mee genomen heb voor 1 persoon. Die van 2 personen is opzich prettiger omdat je meer ruimte hebt en als je de zijflappen over je heen legt is het net een deken. Dit is best een scherpe deal want zelfs in Brazilië kon ik de 2 persoons niet voor dit bedrag krijgen, heb toen juist de 1 persoons genomen omdat het anders wel heel prijzig werd.

Heb ook 2 hangmatstoelen gekocht die hier laatst verkocht werden, helemaal geweldig!

18 juli 2013 om 11:11
crxpete Gebruiker

In Ecuador had ik er 2 voor een tientje :-D

18 juli 2013 om 08:58
piotrusc Gebruiker

Is dat mini-vrouwtje gephotoshopt ?

18 juli 2013 om 11:54
armada Gebruiker

Nee hoor, het is een geboren en getogen lilliputtertje!

18 juli 2013 om 10:24
Lowtemp Gebruiker

Is het mogelijk deze op te hangen op mijn balkon. Deze is 300cm lang. Of moet je echt minimaal 330cm gebruiken?

18 juli 2013 om 12:03
armada Gebruiker

Je kan makkelijk de twee uiteinden samen vastmaken en dan kan je de hangmat zelfs over de rand van je balkon hangen. Hou er dan wel rekening mee dat je hangt te bengelen voor het balkon van de onderburen.

18 juli 2013 om 21:36
AE1980 Gebruiker

Oei.. laat ik dat maar niet doen op mijn balkon op 8 hoog.. val ik dadelijk nog bij Saturn naar binnen.

19 juli 2013 om 09:11
Lowtemp Gebruiker

Bedankt voor je antwoord.. maar hij moest tussen 2 muren komen te hangen. Jammer dat iBood niets van zich liet horen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.