17 juli 2013 om 00:00
iBOOD

Duopack KitchenGrips ovenhandschoenen en Duopack pannenlappen/onderzetter

Ovenschotels zijn lekker en gemakkelijk. Wat niet gemakkelijk is, is dat er maar zelden goeie ovenhandschoen in de buurt zijn. Of er zitten gaten in, of je pakt een veel te dunne handdoek en verbrandt alsnog je vingers. Iedereen heeft een dergelijk tafereel weleens meegemaakt. Gelukkig hebben wij vandaag 2 geweldige ovenhandschoenen van KitchenGrips voor je. Deze speciaal ontworpen ovenhandschoenen zijn gemaakt van flexibel en ademend materiaal en beschermen je tere vingertjes zelfs als ze nat zijn, dus ook geen brandwonden door stoom meer. Sterker nog, ze beschermen je handen tegen temperaturen tussen de -96°C en de 260°C. De coating van deze slimme handschoenen zorgt er bovendien voor dat ze vuil- en waterafstotend zijn. Mocht je toch vinden dat deze handschoenen vies zijn geworden? Met het grootste gemak gooi je ze in de wasmachine, of zelfs in de vaatwasser! Daarbij krijg je ook nog pannenlapen slash onderzetters van diezelfde KitchenGrips kwaliteit om te voorkomen dat er ooit nog een brandplek in je mooie steigerhouten tafel achterblijft. Kortom deze KitchenGrips zijn in jouw keuken net zo onmisbaar als een goede pannenset!
  • Merk: KitchenGrips
  • Type: Duopack Duopacks
  • 2x KitchenGrips ovenhandschoen
  • 2x KitchenGrips pannenlap/onderzetter
  • Materiaal: FLXaPrene, een buigzaam en anti-bacterieel materiaal
  • Te gebruiken bij temperaten tussen de -96°C en de 260°C
  • Anti-sliplaag voor extra grip
  • Water en vuilbestendig
  • Vaatwasser- en wasmachinebestendig
17 juli 2013 om 00:13
AceAlpha Gebruiker

Welke maat betreft het?

17 juli 2013 om 07:34
zosia1 Gebruiker

Voor de gewone dameshanden veel te klein. Vorig keer gekocht; waardeloze product. De handschoenen (heb ik 2 paar gekocht) liggen nutteloos in de kast. De dikke katoenen bakkers handschoenen beschermen jouw handen tegen de verbranding veel beter dan deze, zijn veel goedkoper en schuiven makkelijk aan je handen.

17 juli 2013 om 08:20
Centurion5V Gebruiker

Hello!

Inderdaad, welke maat ?

Op de KitchenGrips website http://www.kitchengrips.com/Get-the-mitt-that-fits.html kunnen we veel maten zien. Dus hoe groot het is ?

Dank je wel!

17 juli 2013 om 10:06
Admin Admin Admin

Maten handschoenen, set van twee:

Dikte  13mm, Lengte 279 mm, Breedte 178 mm    

Maten pannenlappen, set van twee:

Dikte   13mm, lengte 178 mm, Breedte 178 mm    

Let op; de dikte is een set van twee op elkaar

17 juli 2013 om 08:37
purgie Gebruiker

Ik heb niet zulke hele grote handen, daarom passen ze mij goed en vind ik ze goed. De heetste schalen haal ik moeiteloos uit de oven.. Heb ze 2 jaar geleden gekocht bij IBood en ze zijn nog steeds prima..

17 juli 2013 om 08:55
vinnie50 Gebruiker

Ik heb ze de vorige keer gekocht, en ben niet tevreden. De rode kant is namelijk niet geschikt voor hete objecten, deze smelt direct zodra het in contact komt met iets heets. En geloof me, het is een hele klus om iets uit de oven te pakken zonder dat de rode zijde iets aanraakt in de oven.

17 juli 2013 om 10:04
creto Gebruiker

Hmm dat is raar als ik die reacties zo hoor. Ik heb deze ook de vorige keer gekocht maar ik ben er dik tevreden mee… heb helemaal geen last van smelten of heet worden oid… vreemd???

In mijn geval zeg ik aanrader

17 juli 2013 om 10:07
Ben Naaktgeboren Gebruiker

Voor deze prijs ga ik deze toch proberen!

17 juli 2013 om 10:23
Cam Payne Gebruiker

In principe raak je toch niet met de bovenkant van de wanten de oven? Maar alleen met de onderkant? handig met die grip!

17 juli 2013 om 10:52
pimpam Gebruiker

Ik heb deze ook en kan ook zonder enige moeite alles pakken zonder dat ik me handen brand of er iets smelt…. als zoiets gebeurd moet je gewoon even ibood bellen ivm garantie

17 juli 2013 om 11:02
Pindakaas43 Gebruiker

Mooi! Ik houd van zo’n design…ben niet helemaal fan van het rood maar ga ze toch niet in het zicht hangen. Besteld!

17 juli 2013 om 11:59
jfaase Gebruiker

Kan iemand van iBood bevestigen dat het een set is (een linker en een rechter handschoen, zoals het onderste plaatje) en geen duopack (2x dezelfde, zoals in het bovenste plaatje)?

De maat lijkt aan de vorm te zien “Fitted” te zijn, volgens de KitchenGrips website “Contoured to fit the shape of larger hands”

17 juli 2013 om 14:23
Heerlijk Helder Gebruiker

Ik zou ook graag vernemen of het hier om een rechter en linker handschoen gaat.

17 juli 2013 om 17:39
jfaase Gebruiker

Blijkt toch een erg moeilijke vraag te zijn ;-)

17 juli 2013 om 20:17
Groenteboer_nl Gebruiker

Zou graag ook nog weten of het om een setje handschoenen gaat of om 2x rechterhand gaat. Foto’s zijn niet duidelijk.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.