23 juli 2013 om 00:00
iBOOD

Black & Decker 9.6V zakloze DustBuster met Cyclonic Action

Stofzuigers zijn een geweldige uitvinding. Ze leveren ongekende reinigingskracht wanneer je maar wilt, en het kost je nauwelijks enige inspanning. Nou ja, misschien toch een beetje. Een beetje krachtige stofzuiger weegt toch al gauw enkele kilo's en dat kan toch lastig zijn wanneer je alleen maar de rommel van een gevallen asbak of de pepernootkruimels die je kinderen op de bank hebben achtergelaten hoeft op te ruimen. Oplossing? Deze 9.6V DustBuster van Black&Decker die altijd voor je klaar hangt in zijn laadstation. Deze DustBuster heeft een 50% groter bereik dan andere kruimeldieven zodat je minder hoeft te bukken. De doorzichtige, zakloze opvangbak zirgt ervoor dat je weet wanneer je de DustBuster moet legen en dankzij de snelleegfunctie hoef je ook nog eens niet met je handen aan het vuil te komen. De 'Double Action'-filtering zorgt ervoor dat de DustBuster langdurig krachtig kan presteren, maar ook de Cyclonic Action, welke het stof en vuil wegdraait van het filter, zorgt ervoor dat de zuigkracht sterk blijft. De opvangbak en filters zijn bovendien afneembaar én wasbaar zodat je alles grondig en hygiënisch schoon kunt maken. Met de verstelbare zuigmond ga je ook stof op moeilijk bereikbare plaatsen te lijf en ook de handig geïntegreerde borstel heb je altijd bij de hand. Laat ze dus voortaan lekker krummelen op de bank want met deze Black & Decker DustBuster is het binnen no-time weer schoon!
  • Merk: Black & Decker
  • Type: DV9610N
  • Zakloze 9.6V DustBuster
  • Cyclonic Action draait stof en vuil weg van het filter, waardoor de zuigkracht sterk blijft
  • Tot 50% groter bereik dan andere Kruimeldieven®
  • Lichtgewicht accutechnologie
  • Geïntegreerde borstel; altijd bij de hand
  • Afneembare, wasbare opvangbak en filters
  • 'Double action' filtering biedt langdurig, krachige prestaties
  • Voltage: 9.6 V
  • Zuigkracht (Air Watts): 18 W
  • Zuigkracht: 350 mm
  • Luchtstroom: 1050 liter/min
  • Capaciteit opvangbak: 610 ml
  • Looptijd: 11 min.
  • Eerste keer opladen: 24 uur
  • Uitlaatfilter
  • 360 laadstation
  • Accessoires bijgeleverd
  • UK model, EU-plug meegeleverd
  • Kleur: Grijs
  • Garantie: 2 jaar
23 juli 2013 om 00:50
joepsel Gebruiker

Ik twijfel nog, heb er nog nooit een gehad dus ben nog niet helemaal zeker van het nut. Aan de andere kant lijkt het me wel ideaal met 2 knoeiende kinderen…

Ik kwam dit ook nog tegen in mijn (korte) zoektocht naar recensies:

http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/31242-black__decker_96v_zakloze_dustbuster_met_cyclonic_action/

(iBOOD-aanbieding van een vorige keer)

23 juli 2013 om 06:02
peetpp Gebruiker

heb deze hier ook gekocht in november vorig jaar en ben er nog erg tevreden over

23 juli 2013 om 09:19
Sqantrax Gebruiker

Niet twijfelen, gewoon doen! Handig voor alles! kruimels op de bank, hup weg…ff morsen op de vloer met kruimels, hup weg.. hoef je niet helemaal de stofzuigert uit de kast te pakken of het stoffer en blik

23 juli 2013 om 09:30
peterdropveter Gebruiker

Mijn vriendin gebruikt dit bijv. voor als ze haar haar heeft gefohnt, de verloren haren op te zuigen… anders slingeren die door heel het huis… super gemakkelijk zo’n ding en gaat lang mee

23 juli 2013 om 10:04
Sportbeest Gebruiker

Besteld! Voor dit prijsje laat ik zoiets nuttigs niet liggen

23 juli 2013 om 10:42
joostlenders Gebruiker

Vraagje: Komt er bij deze kruimeldief ook ‘n standaard/ophangsysteem om het ergens makkelijk neer te zetten of op te hangen?

23 juli 2013 om 11:05
joostlenders Gebruiker

Sorry, lees als dat er ‘n laadstation bij zit, af en toe lees ik slecht

23 juli 2013 om 11:15
peetpp Gebruiker

maar geen ophangsysteem, gewoon een klein rond laadstation waarop je de kruimeldief staand kunt plaatsen

23 juli 2013 om 11:31
fries Gebruiker

UK model, EU-plug meegeleverd

Hoe groot is die plug? Zou wel fijn zijn dat er niet een flinke unit aan het stopcontact gehangen hoeft te worden. Twijfel wel door dit feit.

23 juli 2013 om 13:56
Admin Admin Admin

Is gewoon een standaard plug, dus geen flinke unit.

23 juli 2013 om 15:51
peetnl Gebruiker

en je hoeft de kruimeldief niet constant aan het stopcontact te hangen, is zelfs nadelig voor de levensduur van de batterij, bij mij hangt ‘m één nachtje om de 2 weken aan de stroom en nog nooit met een lege accu gezeten. Een standaard UK plug met EU verloopstekker is wel iets groter dan een standaard EU plug voor mij alvast geen probleem.

23 juli 2013 om 12:09
Ruman150 Gebruiker

Ik twijfel vanwege mogelijke problemen het de UK plug. Een NL model kost volgens kieskeurig slechts 5 euro meer. Is goedkoop dan geen duurkoop? Wat is wijsheid?

23 juli 2013 om 13:56
Admin Admin Admin

Het is een UK-model, maar je krijgt een EU plug meegeleverd dus er zouden geen problemen moeten zijn.

23 juli 2013 om 19:57
arnoudj Gebruiker

Wat voor type aaccu zit erin? Nicad, Lithium?

23 juli 2013 om 20:05
moutalib Gebruiker

Das mooi, had ik nou net nodig. Besteld

23 juli 2013 om 22:00
Joepsel Gebruiker

Net besloten om te bestellen: uitverkocht…  :(

23 juli 2013 om 23:13
nadroJ Gebruiker

Ja, hier ook besloten te kopen maar helaas uitverkocht :-/
Zag de aanbieding afgelopen nacht. Door een enorm drukke werkdag zit ik nu pas weer achter de laptop en wilde ik het kopen, maar helaas helaas…

23 juli 2013 om 23:39
dartviper Gebruiker

Helaas moet ik mij ook toevoegen aan het groepje van Joepsel en nadroJ.  Zo vaak wordt er niet iets uitverkocht bij iBood maar dit product helaas wel… Hopelijk komt hij binnenkort nog eens voorbij.

6 augustus 2013 om 17:24
Bult Gebruiker

Net dustbuster ontvangen, maar helaas past de bijgeleverde EU plug niet op UK stekker van dit apparaat. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.