25 juli 2013 om 00:00
iBOOD

Duo-Pack van handige vouwplanken voor al je kleding!

Je kleding opvouwen is niet het leukste klusje om te doen. Als man zou vroeger je moeder/vriendin/vrouw het nog doen, maar die tijden zijn allang voorbij. Tijden veranderen en om nu de vrouwelijke lezers niet boos te maken hebben we ook geen problemen met deze verandering. Helaas hebben de veranderingen ook wat minder leuke kanten voor de mannen, namelijk de huishoudelijke taken. Om het iets schappelijker te maken hebben we nu een simpele maar effectieve oplossing voor het opvouwen van de was. De vouwplank is namelijk hét hulpmiddel om je kleding snel, netjes en efficient op te vouwen. Binnen vijf seconden ligt bijvoorbeeld je t-shirt in de perfecte houding om je kast in te leggen. Omdat het een waar feestje is geworden om je kleren op te vouwen met de vouwplank hebben we er een duo-pack van gemaakt. Een feestje vier je namelijk niet in je eentje!
  • Voor polo's, t-shirts, handdoeken, sweaters etc.
  • Alles op exact dezelfde afmeting gevouwen
  • Slechts 5 seconden per kledingstuk
  • Duo-pack
  • Vele malen onderscheiden
  • Meer ruimte in de kast
  • Afmeting: 70 x 60 cm
  • Minder kreukels
  • Anti statisch
  • Kleur : blauw
25 juli 2013 om 00:33
WiCo Gebruiker

Vreemd, zopas las ik hier iets over een gebroken scharnier. Nu is dat plots verdwenen!! Persoonlijk heb ik liever mijn  t-shirts aan een hangertje in mijn klerenkast hangen. Bovendien is zo’n vouwplank binnen 5 minuten ngemaakt uit een stuk karton en wat Duct-tape

25 juli 2013 om 00:44
jaspersinnige Gebruiker

Leuk idee, en het werkt ook aardig bij mijn vriendin haar hempjes. Zodra ik zelf met mijn XL/XXL shirts ga vouwen, is de plank niet groot genoeg meer. Daarnaast is het eeng root lomp ding wat niet makkelijk is op te bergen.

meer voor de leuk dan dat het echt nuttig is.

25 juli 2013 om 01:02
voostje90 Gebruiker

WTF… vroeger vouwden men altijd met de hand, dus nu nog steeds. Geen kansloze meuk voor nodig.

25 juli 2013 om 08:51
feestvreugde Gebruiker

25 juli 2013 om 08:53
feestvreugde Gebruiker

Perfect als geinig kado!

Voor vader & vriend! Misschien wordt het dan nog wat!

25 juli 2013 om 09:25
Bezigbieke Gebruiker

Wij gebruiken dit thuis en het is echt heel handig. Alles netjes op dezelfde grootte is heel gemakkelijk. En het gaat enorm snel.

Maar ik zou graag ook de kleine versie eens zien verschijnen op Ibood voor de kinderkleding.

25 juli 2013 om 09:44
eitsjvee Gebruiker

Gekocht ! Ik had er al één, maar voor deze prijs is het een leuk cadeautje ! Voor de meer handvaardigen kun je op internet ook een leuke truc vinden om het in 2-5 seconden te doen (how to fold…)

25 juli 2013 om 10:27
powernout Gebruiker

Ik heb zo’n ding. Best handig. En je bergt m makkelijk op in of naast een kast. Ik vind dit ding alleen wel aan de prijs. Ze komen met hele grote regelmaat voorbij bij één van de aangesloten sites op http://www.jouwaanbieding.nl

25 juli 2013 om 12:01
oinkoink12 Gebruiker

Het zijn er hier twee hae, op jouwaanbieding heb ik ze nog nooit onder de 12 euro per stuk gezien.

25 juli 2013 om 13:03
armada Gebruiker

Ik kocht ze destijds voor 9.95€ voor 2. Zorgt er voor dat mijn T-shirts als onhandig manspersoon steeds perfect op dezelfde maat gevouwen zijn. Voor mijn chique opgevouwen en gestreken hemden gebruik ik nog steeds de aloude beproefde methode. ’s Avonds hemd onder het matras, een nacht bedbedrijvig zijn en ’s morgens komt er een perfect gestreken hemd vanonder het matras.

Voor diegenen die het nog niet doorhadden, om de vouwplanken alletwee tegelijk te gebruiken zoek je best een medevouwer. Het gaat echt niet sneller als je ze zelf allebei gelijktijdig gebruikt.

25 juli 2013 om 13:52
powernout Gebruiker

En voor diegenen die het écht snel willen doen, check dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=uz6rjbw0ZA0#at=43

25 juli 2013 om 14:43
whiplash1990 Gebruiker

Werkt dit ook met overhemden/blousen? Dan bestel ik hem namelijk meteen. (Normaliter doe ik deze op een hangertje, maar als ik moet reizen is dit wel praktisch om ze op te vouwen)

25 juli 2013 om 14:58
powernout Gebruiker

Yep, werkt wel. Maar als ik reis tracht ik mijn overhemden op een dusdanige manier te vouwen dat ik er zo min mogelijk vouwen in zet. En met dit plankje zal je toch een strijkijzer nodig hebben voor je overhemden

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.