24 juli 2013 om 00:00
iBOOD

Hitachi DV16VSS klopboorschroefmachine 16mm/650W

Je kent het wel, vrouwlief ziet graag een leuning langs de trap dus moet jij deze maar ophangen. Vaak moet je dan eerst door een gigantisch harde stenen muur boren om daar vervolgens pluggen in te doen en dan de leuning op te hangen. Om dit een beetje fatsoenlijk te doen heb je een goede klopboormachine nodig met genoeg kracht om een gat te boren in de keiharde wand. Die hebben wij alvast voor je klaarliggen. De Hitachi DV16VSS is een krachtige boor die licht is en zeer compact zodat je er ook in kleine ruimtes goed mee uit de voeten kunt. Om ongelukken met elektriciteit te voorkomen is de bedrading van de machine dubbel geïsoleerd. Door de speciale soft grip handgreep heb je optimale controle over de machine, zelfs bij het hoogste toerental met de sterkste koppel. Kortom: een machine die niet mag ontbreken in jouw gereedschapskast, dus waar wacht je op?
  • Merk: Hitachi
  • Type: DV16VSS Klopboorschroefmachine
  • Zeer compact en lichtgewicht
  • Sterk aluminium tandwielhuis
  • Ergonomische handgreep met soft grip
  • Korte machine voor gebruik in krappe ruimte
  • Schakelaar gemakkelijk in gebruik
  • Dubbel geïsoleerd
  • EC verklaring van conformiteit
  • Technische specificaties:
  • Capaciteit in beton 16 mm
  • Capaciteit in staal 13 mm
  • Capaciteit in hout 25 mm
  • Opgenomen vermogen 650 W
  • Toerental onbelast 0 - 2.900/min
  • Aantal slagen onbelast 0 - 46.400
  • Max. aandraaimoment 12,6 Nm
  • Opname spindel 1/2x 20 UNF
  • Geluidsniveau 78 dB
  • Standaard toebehoren:
  • 1 handgreep
  • 1 diepteaanslag
  • 1 boorkopsleutel
  • Lengte 269 mm
  • Gewicht 1,5 kg
  • Garantie 1 jaar
24 juli 2013 om 00:14
LanceG07 Gebruiker

Ik vind hier online vrij weinig reviews voor… :(maar ben wel geïnteresseerd!

24 juli 2013 om 00:36
oinkoink12 Gebruiker

Ik heb de versie zonder SS (die is 590 watt) vrij tevreden over (en die kostte me nog wel 104 euro)

24 juli 2013 om 00:38
GodZZila Gebruiker

kofffer zegt niks. Maar waarschijnlijk zal dit bericht wel verwijderd worden.

Maar het ziet er uit als een slecht produkt. Als je zoekt op het typenummer krijg je alleen replacement parts. Oftewel vervangende onderdelen.

Kan me niet voorstellen dat dit echt een super product is. Als je alleen maar vervangende onderdelen kan vinden op dit type en niet een revieuw van dit product zelf.

24 juli 2013 om 09:39
Uc Gebruiker

Dat een zoeken naar dit type in google weinig reviews oplevert maar wel sites die onderdelen verkopen voor, toevallig, ook deze boormachine zegt niets over de kwaliteit van de boormachine. Er is gewoon niet veel over deze boormachine geschreven. Hij staat bijv. wel op amazon.com, maar geen reviews.

24 juli 2013 om 00:43
Blazer480 Gebruiker

waarom 1 jaar garantie en geen 2 jaar?

24 juli 2013 om 10:13
Official Product Expert Hitachi-Expert Official Product Expert

hallo

uiteraard krijgt u gewoon 2 jaar garantie op deze machine.

Met vriendelijke groet,

Hitachi-expert

24 juli 2013 om 01:37
x-off Gebruiker

Nog geen snelspanboorkop?! Is dat nog van deze tijd?

24 juli 2013 om 07:14
imagesandwords Gebruiker

Deze klopboor is leuk voor een baksteen, gips of zandcementmuurtje, zeker gezien de prijs maar woon je in een modernere betonnen kubus dan kan je beter een boorhamer kopen. Even een tipje voor de serieuze gegadigden…

24 juli 2013 om 07:49
stijngruwier Gebruiker

Staat hier aan 68 dollar (via amazon): http://www.hingmy.com/showthread.php?3854-Product-Thread-Hitachi-DV16VSS

Of is dit niet dezelfde?

24 juli 2013 om 09:26
tonplatje Gebruiker

@Hitachi-Expert,Is het mogelijk te de boorkop te vervangen door een snelspanboorkop?

24 juli 2013 om 10:18
Official Product Expert Hitachi-Expert Official Product Expert

hallo,

dat is geen probleem.

U kunt gewoon een snelspanboorkop erop monteren.

Met vriendelijke groet,

Hitachi-expert

24 juli 2013 om 09:55
Uc Gebruiker

Ik heb een Hitachi van deze maat een tijd gebruikt en ik denk dat het belangrijk is om te melden dat het echt om een kleine/lichte machine gaat. Dit kan heel erg prettig zijn als je veel boven je hoofd moet werken of vaak met maar een hand kan boren. Het kan een geweldige aanvulling zijn als je al een zwaardere machine bezit, al zou dan natuurlijk ook naar een zwaardere accu boor kunnen kijken. Deze machine is heel erg geschikt voor boren in hout, metaal en baksteen/gips. Maar zoals anderen al gezegd hebben, voor het boren in beton minder (kan natuurlijk best met een beetje geduld als het niet te vaak voorkomt!). Verder was ik erg tevreden over de kwaliteit.

24 juli 2013 om 23:12
machteldsergeant Gebruiker

Weet iemand hoe lang de kabel is? En of er toebehoren bijzitten?

Bedankt!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.