26 juli 2013 om 00:00
iBOOD

Philips Imageo combipack - 2x thee licht plus 2x kaarslicht

De beste manier om een romantische sfeer in de woonkamer of tuin te creëren is door een paar kaarsjes aan te steken. De flikkerende warme gloed van het licht is ideaal wanneer je met je geliefde aan een heerlijk diner zit. Helaas hebben kaarsen enkele nadelen zoals kaarsvet, rook en natuurlijk het risico van brand. Maar de kaarsen van vandaag niet! Want we hebben een combipack van Philips Imageo kaarsjes. De vier verschillende lampjes brengen dezelfde sfeer zonder al het gedoe van echte kaarsen! Alle vier de lampjes zijn eenvoudig te gebruiken, alles wat jij hoeft te doen is opladen en “aan draaien”, door de lampjes te kantelen gaan ze namelijk aan. De accu’s van de kaarsjes zijn gemakkelijk op te laden met de tweekoppige lader die het mogelijk maakt om beide lampen tegelijk te laden. Bestel ze dus snel zodat jij binnenkort een romantisch diner hebt met jouw geliefde!
  • Merk: Philips
  • Type: Combipack Imageo mood verlichting
  • Inhoud set:
  • Set van 2 Imageo Candle Lights 70075/31/PU
  • Set van 2 Imageo Tea Lights 70076/31/PU
  • Net als een echte kaars, maar beter
  • Zacht, warm kaarslichteffect met een zachte flikkering
  • Koel aan de aanraking zonder open vuur, hete wax of rook
  • Kantel de kaars om hem aan en uit te zetten
  • Eenvoudig opladen van de kaarsen via adapter
  • Overal te plaatsen zonder het gedoe van kabels
  • Elegant en tijdloos design
  • Deze kaarsen zijn gemaakt van hoogwaardig, duurzaam kunststof
  • UK product, wordt geleverd incl 2 EU plugs voor de opladers
  • Garantie 2 jaar
  • Voor de volledige specificaties van de verlichting controleren van de PDF's (in het Engels)
26 juli 2013 om 00:57
mariusjr Gebruiker

Wat voor een adapter zit er bij?

26 juli 2013 om 01:18
nepdance Gebruiker

“UK product, wordt geleverd incl 2 EU plugs voor de opladers”

25 september 2013 om 16:27
anna-elisah Gebruiker

Ik heb dit ontvangen, maar er zit dus geen EU plug bij… Product helaas onbruikbaar hierdoor :’(

26 juli 2013 om 07:51
casparsmit Gebruiker

Hoe lang “branden” de kaarsen, resp. theelichtjes op één lading?

26 juli 2013 om 08:12
Binteh Gebruiker

Garantie 1 jaar

Op de PDF staat wel 2 jaar, en op de duitse Ibood is het ook 2 jaar. Wat is het nu?

26 juli 2013 om 09:21
Admin Admin Admin

Philips zelf geeft 2 jaar garantie

26 juli 2013 om 08:17
Type-R Gebruiker

1+2 = 3 dus ik vermoed 3 jaar.

26 juli 2013 om 08:22
marlou Gebruiker

Het lijkt mij dat als fabrieksgarantie 2 jaar is, Ibood er niet zomaar 1 jaar van kan maken.

Ik kan in PDF inderdaad geen branduren ontdekken.

26 juli 2013 om 09:11
TriP00r Gebruiker

Is dit LED? Oftewel trekt het insecten aan?

26 juli 2013 om 09:25
Admin Admin Admin

Het is LED

26 juli 2013 om 09:58
WarZir Gebruiker

Zelfde vraag als Casparsmit: hoe lang branden deze lampjes?

En hoe lang duurt het opladen?

26 juli 2013 om 10:23
WarZir Gebruiker

Al gevonden: brandduur is 12 uur, dus een avond of 3 (of 4 in de zomermaanden) op een lading moet makkelijk lukken. Ik weet alleen nog niet hoe lang het opladen duurt.

26 juli 2013 om 13:37
Oraan Gebruiker

Besteld..

26 juli 2013 om 14:41
Rolandvanderzel Gebruiker

Vraag: is het inclusief de benodigde lader? Of moet ik er nog iets bij kopen?

26 juli 2013 om 15:59
WarZir Gebruiker

@Roland: dit is te vinden in de pdf met specificaties (vlak onder produkt omschrijving), lader zit erbij.

26 juli 2013 om 22:10
snuggles123 Gebruiker

Ik heb ze besteld !

7 augustus 2013 om 17:22
Oraan Gebruiker

Heb ze net binnen. Alleen jammer dat er niet bij word vermeld dat het om plastic bekers gaat. Nl versie is namelijk van glas. Denk toch dat dat de reden is geweest dat het goedkoper is aangeboden

8 augustus 2013 om 15:48
WarZir Gebruiker

@Oraan: dit staat toch duidelijk in de produktomschrijving hierboven hoor: “Deze kaarsen zijn gemaakt van hoogwaardig, duurzaam kunststof” (daarom altijd belangrijk om dit eerst goed te lezen, om evt. teleurstelling te voorkomen).

9 augustus 2013 om 07:33
WarZir Gebruiker

Helaas is één setje (Tea lights) bij mij defect aangekomen, na 10 uur opladen deden ze het niet (het andere setje doet het wel goed). Ook na nog een keer opladen met de adapter van het andere setje, deden de lampjes het nog steeds niet, DOA dus.

Ik heb intussen al contact gezocht met Customerservice via mail, ik hoop op een spoedige reactie.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.