27 juli 2013 om 00:00
iBOOD

Joseph Joseph 5-delige Elevate set in giftbox

Vaak is de keuken na het koken van een avondmaal een grote puinzooi. Helemaal wanneer je bijvoorbeeld een overheerlijke pasta Bolognese maakt. De saus zit van links tot rechts over het aanrecht omdat je elke keer weer de sauslepel ergens anders neerlegt. Gelukkig hoeft dat voortaan niet meer zo te zijn. Met deze 5-delige Joseph Joseph Elevate set heb je namelijk een stuk minder vlekken en het is natuurlijk veel hygiënischer wanneer je gereedschappen niet constant in aanraking zijn met het keukenblad. Hoe dat precies komt? Vrij gemakkelijk, door de kleine uitstulping aan de onderkant wordt het gedeelte wat in aanraking komt met het eten omhoog getild en raakt het je aanrecht niet! Deze 5-delige set wordt geleverd in een mooie geschenkverpakking, dus het is niet alleen een leuk cadeau voor jezelf, maar ook perfect als housewarming gift of om gewoon zomaar weg te geven!
  • Merk: Joseph Joseph
  • Type: Elevate carousel
  • Minder troep op het aanrecht en betere hygiëne
  • Keukenaccessoires: Een spaghettilepel, stevige lepel, schuimspaan, stevige spaan en een flexibele spaan
  • Materiaal: Kunststof
  • Vaatwasserbestendig
  • Leuk als housewarmingcadeau
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
27 juli 2013 om 01:54
diebobo Gebruiker

Leuk en Fijn spul, heb t ook.. Alleen Heat Resistant ? Niet bepaald.. Van het omdraaien van een paar panne(n)(-)koekjes zijn ze al wel degelijk aan het smelten gegaan… En dat is toch maar heel even contact met de pan…  Des al niet te min… Leuk spul..

27 juli 2013 om 09:53
devrimsara Gebruiker

zit de carousel houder voor deze lepels etc. er eigenlijk ook bij?  lees en zie daar eigenlijk niets over.

http://www.josephjoseph.com/product/view/538

27 juli 2013 om 10:36
Rock0900 Gebruiker

Ik vind dit maar vervelende dingen. Ze blijven namelijk niet in de pan staan. Als je ze even loslaat kiepen ze de pan uit en heb je wederom een spaghettisausspoor langs de muur, op het aanrecht of de grond.

27 juli 2013 om 12:48
sw1vkl Gebruiker

Ik vraag me ook af of de carrousel erbij zit, daar staat of valt mijn bestelling mee…

27 juli 2013 om 14:48
Dwerg. Gebruiker

Caroussel zit er niet bij, dat is een andere verpakking (toch toen ik die kocht ;) ).

Zijn trouwens degelijke lepels, al zijn ze niet zo hittebestendig als wordt beweerd.

Helaas is het gewicht in de lepels ook niet zwaar genoeg. Een klein beetje saus op je lepel, en hij blijft niet meer op tafel staan (terwijl ze daar wel voor ontworpen zijn …)

27 juli 2013 om 19:13
meykie Gebruiker

In de titel en beschrijving van de tumbnail staat wel carrousel, maar hij zit er niet bij. De set met carrousel heeft ook 6 tools en een andere verpakking en andere kleuren. Beetje slecht dat de advertentie niet helemaal klopt.

Zijn wel goede en handige producten van joseph

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.