2 augustus 2013 om 00:00
iBOOD

Dirt Devil Car Cleaning Set – Geschikt voor Elk Merk Stofzuiger

Je zult het ons niet vaak horen zeggen, maar vandaag geven we het graag toe: deze aanbieding zuigt. En niet zo’n klein beetje ook: alle hoeken en gaten moeten eraan geloven. En dan vooral die in je auto. Klinkt dat dubieus? Misschien, maar de boodschap valt mee. Want met deze Dirt Devil Car Cleaning Set zuig je ieder kruimeltje uit alle hoeken en gaten van je auto. Natuurlijk heeft je eigen stofzuiger de nodige opzetstukken, maar die halen het niet bij deze set als het aankomt op autohygiëne. Want deze accessoires zijn er speciaal voor gemaakt om je auto compleet te reinigen. Zo is er het lange, flexibele mondstuk voor spleten. Handig om tussen de stoelen te komen, waar vast wat verdwaalde pepermuntjes en stof terecht zijn gekomen. Het platte opzetstuk is perfect voor grotere oppervlakken. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de kofferbak of de vloerbedekking. Speciale aandacht is er voor je stoelen. Dirt Devil heeft daarvoor de Mini Turbo borstel Fellino ontworpen. Speciale borsteltjes in dat opzetstuk borstelen je stoelen helemaal schoon door dierenharen en stof mee te nemen. Een adapter zorgt ervoor dat je deze accessoires kunt gebruiken op iedere stofzuiger. Een excuus voor je auto om als rommelhok op wielen door te gaan heb je nu niet meer. Zuig met de Dirt Devil Car Cleaning Set ieder hoekje en gaatje van je auto helemaal schoon!
  • Merk: Dirt Devil
  • Type: Car Cleaning Set M277
  • Uitgebreide stofzuigaccessoireset voor de auto
  • Geleverd in handige koffer
  • Lang flexibel opzetstuk – om lastig bereikbare plekken te reinigen
  • Vilten opzetstuk voor het flexibele opzetstuk – om oppervlakken te beschermen
  • Borstel opzetstuk voor het flexibele opzetstuk
  • Mini-turbo borstel ‘Fellino’ – bijzonder geschikt om bijvoorbeeld dierenharen of stof op te zuigen
  • Plat opzetstuk
  • Adapter 35 – 32 mm – maakt de accessoires geschikt voor iedere stofzuiger
  • 2 Microfiber handschoenen om stof weg te vegen
  • Levertijd: 4 tot 7 werkdagen
  • Afmetingen: 37,5x37,5x9,5cm
  • Gewicht: 1,9 kg
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
2 augustus 2013 om 02:58
rsmoorenburg Gebruiker

Leuk zo’n dubbele aanbieding, ik zat te twijfelen maar 2 keer verzend kosten betalen. (voor de stofzuiger en de set)

2 augustus 2013 om 08:57
michbutaye Gebruiker

Werkt de stofzuiger op Batterijen of via het stopcontact van de auto of via het gewone net?

2 augustus 2013 om 09:05
sneakyy Gebruiker

Het is een set met opzet stukjes, geen stofzuiger

2 augustus 2013 om 09:45
kraster Gebruiker

Een paar maanden geleden was deze set 14.95 in mei en feb. Ik wil ook de stofzuiger nemen maar wil geen dubbele verzendkosten betalen daarom twijfel ik ook.

2 augustus 2013 om 09:47
businka19 Gebruiker

Past deze set tevens op de industrial stofzuigers die je bij tankstations hebt?

2 augustus 2013 om 10:43
Official Product Expert DirtDevil-Expert Official Product Expert

Beste, deze stofzuigerset wordt geleverd met een adapter waardoor hij op alle reguliere stofzuigers past. Ik ben niet op de hoogte van de maten van alle industrial stofzuigers. Ik weet dat hij meestal wel past op de stofzuigers bij een wasstraat maar kan dit niet garanderen voor alle wasstraten of industrial stofzuigers.

2 augustus 2013 om 10:03
SuperSofie Gebruiker

Ik heb al tijdje terug gekeken naar de car cleaning kit van dyson, maar vond €70 best duur. Volgens de advertentie zou deze ook werken met de Dyson DC37, maar ben toch nog aan het twijfelen..

2 augustus 2013 om 10:03
SuperSofie Gebruiker

@DirtDevil-Expert: is het 100% zeker dat die ook met mijn stofzuiger werkt?

2 augustus 2013 om 10:44

Je twijfelt of je niet ook de Dirt Devil Infinity VS8 Carbon erbij moet nemen voor deze aantrekkelijke prijs? Dat kan ik me voorstellen……….. :) grapje

2 augustus 2013 om 10:45

Beste, als jij beschikt over een reguliere stofzuiger van welk merk dan ook: ja dan past hij 100%

2 augustus 2013 om 10:50
Jolien50 Gebruiker

@DirtDevil-Expert,

Wat zijn de afmetingen van het “mondje” van het Lang flexibel opzetstuk? (kwestie van de weten in welke spleten hij past)

2 augustus 2013 om 11:23

Goeie vraag……….. 1 cm x 2,4 cm en daarmee super geschikt voor oa de rails van je autostoelen waar je nooit bijkomt waardoor zich daar een “eco-cultuur” ontpopt van kruimels, kersenpitten en andere etensresten…:)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.