7 augustus 2013 om 00:00
iBOOD

10 Weken De Telegraaf – 6 dagen per week een krantje op de deurmat

Wat is er lekkerder dan ’s ochtends een heerlijke kop koffie te zetten, een broodje te smeren en vervolgens in het zonnetje rustig de krant door te nemen? ‘Stilte’. Dat dachten wij dus ook! Daarom hebben wij speciaal voor iedereen die de komende tijd nog lekker een krantje wil lezen deze aanbieding. Maar liefst 10 weken lang, 6 dagen per week kun jij genieten van De Telegraaf, de best gelezen krant van Nederland! In De Telegraaf vind je, naast het dagelijkse nieuws, onder andere rubrieken als Telesport, De Financiële Telegraaf, de Auto Telegraaf, de Reiskrant, Privé, Wonen en Wat U Zegt! Bovendien verschijnt iedere vrijdag het magazine VROUW bij De Telegraaf, waarin je de laatste mode, recepten en spraakmakende reportages vindt. Ook ontvang je in het weekend het 40 pagina’s tellende tabloid Weekeinde. Ja, je leest het goed, je gaat maar liefst 60 kranten, 10 keer het magazine VROUW en 10x tabloid het Weekeinde in de bus ontvangen. Reden genoeg om abonnee van De Telegraaf te worden!
  • Partner: De Telegraaf – De krant van wakker Nederland
  • Type: 10 weken lang de krant op de mat – 60 kranten in totaal
  • Geniet elke ochtend weer van een krant bij je kopje koffie!
  • Abonnement stopt automatisch
  • Elke vrijdag VROUW magazine
  • Betaal slechts € 1,95 per week (bijna 82% korting)
  • Dagelijkse rubrieken als Telesport, De Financiële Telegraaf en pagina Privé
  • Elk weekend het 40 pagina’s tellende tabloid Weekeinde
  • Elk weekend De Reiskrant
  • Zie voor overige leveringsvoorwaarden http://www.tmg.nl/nl/algemene-leveringsvoorwaarden.
  • De Telegraaf legt persoonsgegevens vast voor de uitvoering van de abonnementsovereenkomst zoals vermeld op http://corporate.tmg.nl/nl/privacy-verklaring
  • Je eerste krant ligt binnen 7 werkdagen na je bestelling bij iBOOD op de mat
7 augustus 2013 om 00:32
qwox84 Gebruiker

Als student zijnde jammer van het moment, over vier weken was beter geweest. Anders was het een mooie aanbieding geweest.

7 augustus 2013 om 02:13
redeyessteven Gebruiker

Telegraaf, zucht.

7 augustus 2013 om 02:21
Bambam96 Gebruiker

Mja, die slijten ze steeds minder. Verwoede verkoop pogingen in iedere drukke winkelstraat helpen niet om mensen aan de “ouderwetse” papieren krant te helpen. Wel handig voor onder in een kattebak natuurlijk.

7 augustus 2013 om 06:22
rietkip Gebruiker

is toch een prachtaanbieding. Ik neem ‘m!

7 augustus 2013 om 06:49
yohammer Gebruiker

weet iemand of  ditabonnement   ook inclusief het bekijken van de krant op je tablet is…

7 augustus 2013 om 07:33
jeffrey.souren Gebruiker

Als je dit op de site besteld van de telegraaf heb je proefabonnementen van 10 weken voor €30,-

Dan vindt ik niet dat je hier mag zetten van €107,- voor €19,95.

Edited by: Admin
Die 107 euro is de adviesprijs. De adviesprijs wordt overgenomen van de leverancier, een adviesprijs wordt bij lancering van een product vastgesteld. Een adviesprijs is dus niet de huidige marktprijs, de huidige marktprijs is lastig vast te stellen omdat deze anders is bij verschillende aanbieders en ook iedere dag kan wijzigen.

7 augustus 2013 om 08:57
edmond82 Gebruiker

De prijs is natuurlijk belachelijk laag, maar nu is de Telegraaf nu ook niet echt mijn favoriete krant.

Klein nadeel is dat je de ingangsdatum van het abonement niet kunt wijzigen.

7 augustus 2013 om 09:16
Official Product Expert Telegraaf-Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

@ yohammer: Bij dit proefabonnement is het niet mogelijk om de krant op je tablet te lezen.

@ jeffrey: De € 107,- is gebaseerd op de losse verkoop in de winkel. Stel je koopt de krant elke zaterdag in de winkel dan betaal je € 2,70. Met deze actie betaal je maar € 1,95 per week voor De Telegraaf van maandag t/m zaterdag.

7 augustus 2013 om 09:46
Woeper71 Gebruiker

Stop dit “proef” abonnement automatisch na 10 weken.

7 augustus 2013 om 09:48
Woeper71 Gebruiker

Sorry………. heb er overeen gelezen (nog niet helemaal wakker).

7 augustus 2013 om 11:47
Buldog57 Gebruiker

Indien je binnen bv 6 maanden reeds gebruik hebt gemaakt van een “proef” abonnement,
is het dan alsnog mogelijk om van deze aanbieding gebruik te maken??

7 augustus 2013 om 12:06

Wij hebben de regel dat je maar 2 proefabonnementen per kalenderjaar mag afsluiten. Als dat niet het geval is kan je gebruik maken van deze actie.

7 augustus 2013 om 11:52
vanisher Gebruiker

Geen aanpassing in startdatum mogelijk?

7 augustus 2013 om 12:01

Helaas de startdatum kan bij deze actie niet worden aangepast.

7 augustus 2013 om 12:08
creto Gebruiker

Het is toch wel ontspannen om elke ochtend een krantje te kunnen lezen.

Ik ga ervoor!

7 augustus 2013 om 12:56
Praas010 Gebruiker

Je eerste krant ligt binnen 7 werkdagen na je bestelling bij iBOOD op de mat De verwachte verzenddatum van dit product is 21 augustus 2013

Toch een beetje tegenstrijdige berichtgeving.

Wat gaat het worden?

7 augustus 2013 om 14:35

Dit staat er inderdaad verwarrend en hebben wij nu in de tekst aangepast. De eerste krant zal in week 33 op de mat vallen.

7 augustus 2013 om 14:24
elrosso Gebruiker

Ben daar ook wel benieuwd naar….

7 augustus 2013 om 14:38
Sldmark Gebruiker

Leuk cadeautje voor mijn ouders die volgende week thuis komen van vakantie! Ik neem de aanbieding

7 augustus 2013 om 16:13
Xaobotnik Gebruiker

Leuke en originele aanbieding! Het is dat het gaat om de Telegraaf, maar wanneer in de toekomst een fatsoenlijke krant wordt aangeboden, lijkt het me zeer interessant!

7 augustus 2013 om 16:35
Pascal25 Gebruiker

Ik wil dit abonnement voor mijn ouders bestellen.Op welke manier kan ik aangeven dat de krant bij hun op de mat moet vallen en niet bij mij?Misschien domme vraag maar zie het nergens staan.

7 augustus 2013 om 17:08
Admin Admin Admin

Hi,

Je kunt dan bij het afleveradres het adres van je ouders invullen en dan valt hij daar op de mat!

7 augustus 2013 om 16:53
josefinerosa Gebruiker

Fantastisch, Wij hebben zelf de telegraaf al jaren. Mijn ouders krijgen af en toe een proefabbo omdat ze de krant nietmeer kunnen betalen. Dus heb ik deze super aanbieding gekocht voor mijn Daddy. Hij zal er erg blij mee zijn. Ze wonen 189 km verder anders hadden ze onze krant natuurlijk elke dag kunnen krijgen.

7 augustus 2013 om 18:30
yuyu Gebruiker

Top aanbieding, gelijk genomen! Vooral het tabloid weekeinde spreekt me erg aan, het is het uitproberen waard! Dank iBood!

7 augustus 2013 om 18:48
Gerrets-Kodde Gebruiker

“Wil je een uitleg over de specificaties van het product of wil je weten of de iBOOD van de dag compatibel is met een product dat je al in huis hebt”

@Telegraaf-expert: op dit moment ontvang ik het FD. Graag wil ik weten of De Telegraaf compatibel is met het FD. ;-)

Edited by: Dennis

Kodde(g) grapje hoor~! :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.