9 augustus 2013 om 00:00
iBOOD

Fourpack Philips SpotOn lampjes met bewegingsdetector

En toen was er licht! SpotOn is een compacte en eenvoudig te gebruiken draadloze LED-lamp. Ideaal voor donkere gangen en in kasten. Het is een handige bewegingsgevoelige lichtbron waar geen stopcontact voor nodig is. De SpotOn kan gemonteerd worden op vier manieren: liggend op een vlakke ondergrond, gemonteerd op een muur met de meegeleverde schroeven, vast aan een oppervlak met dubbelzijdige tape of met magneten op een metalen oppervlak. Omdat de SpotOn bewegingsgevoelig is hoeft deze niet aangezet te worden, zodra hij een beweging detecteert zal hij automatisch aangaan. SpotOn werkt op een batterij en is voorzien van LED-technologie dus de batterij gaat langer mee. De SpotOn schakelt automatisch uit na 20 seconden om onnodig stroomverbruik van de batterijen tegen te gaan. De huidige iBOOD bevat 4 van deze praktische witte LED-lampjes, zodat je overal in huis een lampje kunt plaatsen!
  • Merk: Philips
  • Type: SpotOn White Fourpack
  • Perfect om donkere voorraadkasten, garages en keukenkastjes te verlichten
  • Aantal stuks: 4 SpotOn’s
  • Kleur: Wit
  • Infrarood bewegingsdetector
  • Directe verlichting op elke locatie!
  • Te bevestigen op allerlei oppervlakken
  • Werkt op 3x AAA batterijen, deze zijn inbegrepen
  • Gaat automatisch uit na 20 seconden
  • LED-technologie, geeft een helder wit licht
  • Afmetingen: 67 x 78 x 11 mm
  • Gewicht: 65 g
  • Garantie 1 jaar
9 augustus 2013 om 00:32
ferdyp Gebruiker

Handig op de keldertrap!

9 augustus 2013 om 01:25
foolsandhorses Gebruiker

Heb er zo al drie gehad, allemaal kapot na 4 maanden, de bewegingsdetector doet het niet meer en de lamp blijft branden tot de batterijtjes leeg zijn. Geprobeerd de batterijtjes er uit te halen en zo te resetten, niks hielp. Philips made in China, het eens zo gerenomeerde, iconische en vernieuwende merk onwaardig.

9 augustus 2013 om 03:45
George_K Gebruiker

Behoudens de batterijen, heb je gewoon twee jaar garantie op die dingen. Als ze na 4 mnd niet goed meer werken: retour sturen.

9 augustus 2013 om 08:07
fgeer Gebruiker

Niet kopen. Heb er 5 gehad en allemaal kapot na 5 maanden. Leds gingen niet meer uit. Ze vreten inderdaad batterijen. Deze spotjes zijn al lang uit de handel gehaald door de vele problemen ermee. Zelf Philips zag dat in.

9 augustus 2013 om 09:11
Admin Admin Admin

Indien ze kapot gaan binnen 1 jaar, kan je inderdaad beroep doen op je garantie.

9 augustus 2013 om 09:22
pocopuma Gebruiker

Ik heb er een in de schuur hangen en die doet het al 2 jaar lang prima! Heb maar 1 keer de batterij hoeven verwisselen, terwijl ik iedere dag 2x in de schuur ben voor mijn fiets. Valt mee dus! Superhandig voor plekken waar je geen stroom hebt.

9 augustus 2013 om 09:31
bwh Gebruiker

Ik heb vorig jaar eind augustus hier een setje van 3 gekocht voor de prijs van 9,95 euro.
Ze werken wel alle 3 nog, dus geen klacht over de kwaliteit.

Ze vreten wel wat batterijen (3e set batterijen op 1 jaar tijd, maar ze ziten op een plaats waar ze veel gebruikt worden (op de trap en daar loop je tot een tiental keren per dag onder … )

Wanneer ze blijven branden, dan is dit het teken dat de batterijen ver leeg zijn en dat je ze moet vervangen.

Ik overwoog om hier nog een setje van 4 te kopen, maar ik zal wachten tot ze weer voor 9,95 voorbij komen voor 3 stuks is goedkoper dan 19,95 voor 4

(eventjes gekeken in mijn bestelgeschiedenis … was tijdens de hunt van 23/08/2012 … dus logisch dat ze goedkoper waren :-)

9 augustus 2013 om 11:28
armada Gebruiker

Hier ook ooit besteld. Zoals hierboven al aangehaald vreten deze dingen batterijen.

Wat betreft het blijven branden heb ik opgemerkt dat dit het geval is met wegwerpbatterijen die bijna aan hun einde zijn. Met oplaadbare batterijen die bijna leeg zijn gaan de lampjes even aan en meteen weer uit. Een uitleg heb ik er niet voor maar wanneer deze lampjes intensief gebruikt worden zijn oplaadbare batterijen onmisbaar en dan moet je de lader niet te ver uit de buurt leggen.

9 augustus 2013 om 13:42
Peterthemeateter Gebruiker

Ik heb deze dingen ooit in een andere kleur ergens gekocht, ontzettend handig langs de trap ’s nachts.

Ik koop er nog 8 bij, thanks!

9 augustus 2013 om 13:48
Anxiro Gebruiker

Ooit ook eens dezen van Philips gekocht. En inderdaad, lopen enorm snel leeg en ze blijven branden.

Bij een groot Zweeds warenhuis dezelfde gekocht (ook leds, sensor, zien er hetzelfde uit), werken inmiddels al 18 maanden op dezelfde AAA-batterijtjes.

9 augustus 2013 om 20:05
wi_mm Gebruiker

Ik vind het belangrijk dat als het licht is waar ze hangen ze NIET aangaan.

Zoals in een hal die overdag niet donker is.

De goedkope van bijvoorbeeld Ikea, van 2 voor 5 euro,  gaan altijd aan, en daardoor zijn de batterijen snel leeg.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.