30 maart 2014 om 00:00
iBOOD

Design kuipstoel, wit met chromen onderstel (set van 2)

Dit model stamt in feite uit het jaar 1943 en was toen al razend populair. De ontwerper van deze stoelen moet een fantastische, voorspellende, kijk op de toekomst gehad hebben want ook vandaag de dag zie je deze stoelen op elke locatie staan die zichzelf maar een beetje als hip profileert. Dat is allemaal lief, leuk en aardig maar het is nog veel mooier als deze stoelen bij jou thuis staan. Wees er echter snel bij want deze witte kunststoffen stoel met een fraai verchroomd onderstel zou zomaar eens héél snel uitverkocht kunnen zijn….
  • Type: fraaie designstoel – geïnspireerd op klassiek-modern Amerikaans design
  • Aantal stuks: 2
  • Kleur: chroom/wit
  • Materiaal: kunststof en verchroomd metaal
  • Gemakkelijk in elkaar te zetten
  • Afmetingen: hoogte 81cm, breedte 63cm, diepte 43 cm, zithoogte 47 cm, hoogte armleuningen 67cm
  • Garantie: 2 jaar
30 maart 2014 om 08:11
dennlv Gebruiker

Slechte kwaliteit stoelen zijn dit.

Echt een afrader, bij mij zijn de eersten al kapot!!!

30 maart 2014 om 09:31
maureen.pietersz Gebruiker

Wat is er kapot gegaan? Ik lees dat er 2 jr. garantie op zit… Heb er zojuist 4 besteld…

30 maart 2014 om 23:52
Dennlv Gebruiker

Onderstel is compleet afgeknapt bij de las punten.

Heb dit gemeld bij iBood paar weken geleden, alleen een reactie terug gehad dat het bijzonder druk was.

Tot nu nog niks weer gehoord.

31 maart 2014 om 10:04
Moderator Willy Moderator

Beste dennlv,

Ik vernam van customer service dat zij wachten op een foto van het defect.
Wanneer je deze foto stuurt (max 1 Mb) kunnen zij contact opnemen met de leverancier.
Lukt het niet neem dan even telefonisch contact op met de customer service (telefoonnummer onderaan FAQ).

Groetjes Willy

30 maart 2014 om 08:22
Pabz Gebruiker

Dit zullen wel reproducties zijn van de originele Eames stoelen. Welke fabrikant komt dit van? Als het goede kwaliteit is, is het een prima aanbieding. Meeste (goede) reproducties kosten rond de €100,- per stoel.

30 maart 2014 om 08:30
totebel2 Gebruiker

Prima stoelen zijn dit.

Ik heb ze al meer dan een jaar en zitten heel goed. Door het lichte gewicht ook gemakkelijk te verplaatsen.

Ze zien er nog steeds als nieuw uit. Echte aanrader.

30 maart 2014 om 09:53
mortare Gebruiker

Het blijft goedkope namaak -> fail ibood

30 maart 2014 om 12:15
geert.hermans Gebruiker

Het merk vitra verkoopt ze voor 310€ per stuk. Dus het lijkt me ook namaak!

30 maart 2014 om 13:22
suzyq2000 Gebruiker

Volgens mij wordt er nergens gecommuniceerd dat het “echte” zijn.

En volgens mij wordt er gesproken over “geinspireerd op”

Maar prima, als jij liever 310 euro betaald..

30 maart 2014 om 14:25
archibouw Gebruiker

Heb dezelfde gekocht via engelse site, zijn daar goedkoper als je ze per 10 stuks koopt.

Staan bij mij in cafetaria sporthal Meulenbroek te Hamme, goede kwaliteit, nog geen enkele stuk, aanrader

30 maart 2014 om 16:43
Hisbeloved Gebruiker

Ik heb ze de vorige keer besteld. Het plastic was bij aankomst al gescheurd.. Dus ik heb ze toen teruggestuurd. De witte zit is van MAT plastic en ziet er voor mijn gevoel heel cheap uit.. Maar dat is ieders persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet of het origineel ook mat is?

30 maart 2014 om 17:27
designklassieker01 Gebruiker

Oh, daar had ik helemaal geen last van! Ik had alleen het verkeerde onderstel gekregen, maar kreeg binnen een week de juiste opgestuurd zonder extra kosten! Top service!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.