1 april 2014 om 00:00
iBOOD

Philips myLiving vloerlamp met verstelbare kop (type: 42208/86/16)

Het is ooit gezegd dat een foto meer zegt dan 1000 woorden. Maar in dit geval is het een design dat meer zegt dan 1000 woorden. Deze vloerlamp uit de myLiving collectie van Philips is een geweldige aanvulling op het interieur van elk huishouden. Het strakke en slanke design doet je bijna denken dat hij thuis hoort in een kunstgalerij, maar nee! Hij hoort bij jou in huis! Zodra hij daar staat zal hij je leefomgeving vullen met warm wit licht met een kleurtemperatuur van 2800 Kelvin, dankzij de meegeleverde EcoClassic lamp. Deze is, zeer zeker, energiezuinig in vergelijking met traditionele lichtbronnen waardoor je stroom en geld bespaart en ook nog eens het milieu ontlast. Daarnaast is er een schakelaar in de kabel geïntegreerd om hem aan en uit te schakelen en beschikt hij over een verstelbare kop zodat je het licht kunt richten zoals jij dat wilt. Deze vloerlamp is, kortom, een fantastische toevoeging voor elk huishouden.
  • Merk: Philips
  • Type: myLiving vloerlamp (type: 42208/86/16)
  • Kleur: bruin
  • Materiaal: metal
  • Netstroom: bereik 220 tot 240 V, 50-60 Hz
  • lamptechnologie: halogeen, 230 V
  • Aantal lampen: 1
  • Fitting: E27
  • Wattage meegeleverde lamp: 53 W
  • Maximaal wattage vervangende lamp: 60W
  • Kleurtemperatuur: warm wit 2800 K
  • Levensduur lamp: tot 2000 uur
  • IP-code: IP20, bestand tegen voorwerpen groter dan 12,5 mm, niet bestand tegen water
  • Beschermingsklasse II – dubbel geïsoleerd
  • Hoogte: 180 cm
  • Lengte: 45 cm
  • Breedte: 160 cm
  • Gewicht: 9,8 kg
  • Garantie: 2 jaar
1 april 2014 om 00:11
msuijkerbuijk Gebruiker

Weet niet of mijn vloer dat kan hebben… 9.800 kilo! En dan ook nog een verstalbare kop.

1 april 2014 om 00:33
dmkaas Gebruiker

Inderdaad zonde, ik woon op de 2e verdieping en deze lamp zou zo bij de onderburen belanden!

1 april 2014 om 08:11
Grrrrrene Gebruiker

Je kunt die kop blijkbaar op stal zetten (verstalbare kop), dus misschien is hij ook alleen bedoeld voor mensen die op een manege wonen? ;-)

Serieus: mooie lamp. Ik zou er alleen een ledlamp inhangen. Deze verbruikt net zoveel als alle verlichting in mijn woning bij elkaar.

1 april 2014 om 01:26
kaimana14 Gebruiker

admin: best eventjes de”.” in een komma veranderen of wil je mij vertellen welk space-age superzwaar metaal dit precies is? :D

1 april 2014 om 03:09
driesc84 Gebruiker

Zijn dit nu echt zo een zuinige lampen? Ik heb zelf niet veel verstand van die dingen, maar kan je hier een spaarlamp in steken?

1 april 2014 om 06:55
rabroekie Gebruiker

Hallogeen vreet energie

1 april 2014 om 08:12
Grrrrrene Gebruiker

Valt reuze mee. Een stuk minder dan gloeilampen in ieder geval. Maar meer dan spaarlampen en veel meer dan ledlampen. Bovendien staat er hier bij wat hij verbruikt aan vermogen: 53W.

1 april 2014 om 23:02
nrtn Gebruiker

Halogeen is ruwweg zo’n 30% zuiniger dan gloeilamp. Daarom is gloeilamp niet eens meer te krijgen alleen zogenaamde ecohalogeen in de vorm van een peertje ;)

E27 is trouwens gewone grote fitting. Zou je eventueel zelfs led in kunnen gooien. Best mooi licht tegenwoordig!

1 april 2014 om 07:30
bigchemist Gebruiker

Die verstAlbare kop is iets nieuws …

1 april 2014 om 08:10
Petman Gebruiker

Jammer, mooie lamp maar dat trekt mijn houten vloertje niet.

1 april 2014 om 08:22
shulty Gebruiker

Maar ***€ duurder, verz. inbegrepen……en dan heb ik hem morgen reeds…

Edited by: Willy

Dit is geen myLiving model of mocht je een andere op de pagina bedoelen die heeft geen verstelbare kap en andere kleur voet. Groetjes Willy

1 april 2014 om 10:12
bubalo Gebruiker

Hoe hoog hangt de eigenlijke lamp?

1 april 2014 om 15:26
Moderator Willy Moderator

Gaan we navragen, moeilijke vraag want kan zo 123 geen afmeting vinden van vloer tot lampenkap. Groetjes Willy

1 april 2014 om 12:05
driesc84 Gebruiker

En hier kan je dan gewoon een spaar of led lamp insteken? Sry als dit een domme vraag is.

1 april 2014 om 13:05
Blaatschaap Gebruiker

@iBood

Mooie aanbieding, paar vraagjes voor ik de knoop doorhak;

Er staat kleur Bruin. Houdt dat in dat de lamp bruin is en de lampenkap wit zoals afgebeeld of krijg je een bruine lampenkap?

Zou je hier ook zelf een compatible E72 “led-peertje” in kunnen hangen?

1 april 2014 om 15:28

De voet en boog zijn bruin zoals op de foto en de kap wit. Over de lampen vragen we meer informatie op. Groetjes Willy

1 april 2014 om 22:07
motormuis001 Gebruiker

Als er een E72-fitting in zit snap ik dat gewicht wel. ;-)

1 april 2014 om 13:17
freeqquist Gebruiker

is de hoogte van 1.80m de hoogte van de kap of het hoogste punt van de boog en hoever steekt de kap uit (afstand hart kap – hart voetplaat)?

1 april 2014 om 15:29

Dit gaan we navragen, groetjes Willy

1 april 2014 om 13:21
Kristien_91 Gebruiker

@iBood

Is de lampenkap vervangbaar ?
Krijg je een witte lampenkap of een bruine , want er staat kleur : bruin.

Mvg ,

Kristien

1 april 2014 om 15:30

De lampenkap is wit en de voet bruin. Groetjes Willy

1 april 2014 om 14:09
anna-elisah Gebruiker

@iBood

Kunnen jullie misschien reageren op de vragen die hierboven staan?

Wat is de kleur?
Op de foto is de lamp wit, in de tekst staat bruin

Wat is de hoogte van de kap?
De hoogte is 1.80, maar dit zal het hoogste punt zijn. Graag hoor ik (en mijn mede iBood fans hierboven) hoe hoog de kap van de lamp van de vloer hangt

Alvast bedankt iBood!

1 april 2014 om 15:30

Lampenkap is wit, voet bruin. De hoogte van de kap gaan we navragen. Groetjes Willy

1 april 2014 om 14:42
nicolasdepuydt Gebruiker

Ik heb idd dezelfde vraag

1 april 2014 om 15:13
Moderator Tom Moderator

Beste Ibood’ers,

ik geven het even door en hopelijk kan zo vlug als mogelijk iemand van de Dienst (op het kantoor dus) antwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Tom

1 april 2014 om 15:44

Ik ben er bijna zeker van dat het 1.60 is maar helemaal zeker ben ik niet (de hoogte van de lampenkap). Zou wel kloppen met hoogste punt 1.80 en dan hoogte lampenkap 1.60 Of denken jullie dat 1.60 de breedte is? Groetjes Willy

Wie heeft er een scherp oog want uit de details van Philips wordt het niet duidelijker… :S

1 april 2014 om 16:12
MrMoustic Gebruiker

kleur bruin?

wat is bruin? De kap of de metalen frame? Zo te zien op de foto is de kap wit en frame zwart …
indien bruin … geen interesse …

1 april 2014 om 17:55
smitspm Gebruiker

Deze versie 42208/86/16 wordt normaal gezien niet in Nederland verkocht, Nederlandse versie is 42208/11/16.

Verschil:

Ibood versie ; bruine voet, bruin frame en witte kap. http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpindex.pl?ctn=422088616&hlt=Link_Overview&scy=IT&slg=AEN

Nederlandse versie; chromen voet, chromen frame en te zien op foto zwarte kap http://www.philips.nl/c/kies-een-armatuur/myliving-vloerlamp-422081116/prd/nl/

Verder hebben beide versies exact de zelfde specificaties

Hoogste punt lamp is 180 cm

Hoogte tot onderkant kap in horizontale stand ( op het oog gezien) tussen de 130 en 140 cm

Breedte buitenkant voet tot (horizontaal gezien) buitenkant kap 160 cm

Lengte (waarschijnlijk doorsnede kap) 45 cm

Naar mijn mening passen beide versies in menig Nederlands interieur, al met al een mooie lamp.

Is het frame uitschuifbaar? Dit kan ik niet in de specificaties vinden.

1 april 2014 om 18:28
Kristien_91 Gebruiker

Is de lampenkap vervangbaar ? 
Kan deze dus veranderd worden door een andere lampenkap ?

1 april 2014 om 21:59
mucho_taco Gebruiker

He jammer….te laat had er graag een besteld :(

14 mei 2014 om 09:31
autopiloot Gebruiker

Hmm, 14 mei en het product is nog steeds niet verzonden. Sinds 29 april ook niets meer van ibood vernomen over de bestelling. Misschien toch een grap? Wel een dure dan.

14 mei 2014 om 10:39
Moderator Vincent Moderator

Hi,

Wat staat er als verwachte verzenddatum in Mijn iBOOD? Als die datum al verstreken is, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

25 mei 2014 om 21:53
autopiloot Gebruiker

Goedemorgen Autopiloot,

Dat is wel heel erg vervelend! Ik heb je bericht doorgestuurd naar de afdeling klantenservice met het verzoek z.s.m. contact met je op te nemen.
Groetjes Vincent

Edited by: Vincent

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.