5 april 2014 om 00:00
iBOOD

Seahorse 8-delige Prestige handdoekenset (50x100cm)

Zeepaardjes hoeven zich niet af te drogen na het douchen, want ze komen als het even kan het water niet uit. Maar ze zijn niet kinderachtig, ze denken graag mee over hoe wij landrotten snel droog worden nadat we bij ze op visite zijn geweest. Ontdek hoe succesvol het resultaat is met deze Seahorse set van 8 naturel gekleurde Prestige handdoeken van 100% gekamd katoen in de maat 50 x 100 cm!
  • Merk: Seahorse
  • Type: 8 Prestige handdoeken
  • Kleur: Naturel
  • Van 100% gekamd katoen van 480 gr/m²
  • 8 handdoeken in de maat 50x100cm
5 april 2014 om 00:53
gunny2 Gebruiker

Is het mogelijk om bij elke aanbieding van textiel een wasvoorschrift te vermelden aub?

5 april 2014 om 01:13
bbbsr Gebruiker

Ik hoop toch zo, dat jullie binnenkort een set grote badlakens in de aanbieding doen…

Graag echt groot: 100 X 150 cm!

En liefst in naturel , rood of blauw!

Alvast dank, en ik zal die dan meteen bestellen!

5 april 2014 om 08:47
WarZir Gebruiker

Het zou wel leuk zijn als jullie de iBood site eens updaten (want: sterk verouderd), zodat je kunt kiezen uit meerdere kleuren en/of meerdere maten en/of combi’s hiervan. Bij 1dayfly is dit wél gewoon mogelijk, ik begrijp niet waarom iBood er zo lang over moet doen om de site te moderniseren. Sorrie voor mijn offtopic, maar dit issue valt gewoon steeds meer op, het wordt gewoon tijd dat iBood hier iets aan doet.

5 april 2014 om 08:57
Yellow Bliz Gebruiker

Pardon ???

Jullie vragen 8,95 verzendingskosten op een product van 29,95 euro…zijn jullie nu helemaal ZOT aan’t worden ??

Voor 5 euro per stuk kan je veel goede handdoeken krijgen van 50×100 hoor…met dezelfde kwaliteit.

5 april 2014 om 18:04
domi1kenobi Gebruiker

kan jij ze goedkoper laten verzenden dan?

hoe weet je trouwens dat de kwaliteit dezelfde is? Toch niet op basis van het gewicht hoop ik :D

5 april 2014 om 14:08
pkleingu Gebruiker

HEMA heeft nog zwaardere kwaliteit (500 gram)voor 3 euro per stuk = 24 euro zonder verzendkosten

5 april 2014 om 19:30
oinkoink12 Gebruiker

Hele mooie aanbieding, 8 stuks voor 3 tientjes, gekocht :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.