4 april 2014 om 00:00
iBOOD

Black & Decker 14.4V accuboor met Lithium Ion batterij

Voor degene die regelmatig in huis klussen is een accuboor geen overbodige luxe. Maar voor degenen die hem niet heel veel gebruiken is een (semi-)professionele boor niet echt nodig. Daarom hebben we deze Black & Decker 14.4V boormachine voor jullie. Een gewone boormachine die geschikt is voor vrijwel de meeste klusjes in en rond het huis, zonder dat je een hele hoop geld kwijt bent. Ook al is het 'maar' 14.4V aan kracht nog steeds boort ie gemakkelijk in hout (25mm) of staal (10mm). Met een max. koppel van 12/23 Nm en een onbelast toerental van 650 rpm gaat zelfs makkelijk. Dus voor degenen die geen rib uit hun lijf kwijt willen voor een dure professionele boor die ze echt nooit nodig hebben, maar wel wat klusjes willen doen is dit de ideale boor!
  • Merk: Black & Decker
  • Type: 14,4 V Lithium accuschroef-/boormachine EGBL14K
  • De kracht en snelheid om te boren in hout, metaal en geschikt voor alle schroefwerkzaamheden
  • 10 draaimomentinstellingen voor perfect schroeven in een verscheidenheid van materialen met verschillende schroefmaten
  • Lithium Ion batterij die ongeveer 80 % van zijn lading behoudt bij meer dan 90 dagen stilstaan
  • Anti-slip soft grip voor comfort bij gebruik van de boor
  • Voltage: 14.4V
  • Batterij type: Lithium Ion
  • Capaciteit: 1.3 Ah
  • Chuck: 2 - Sleeve
  • Chuck Maat: 10mm
  • Koppelingsstanden: 11
  • Koppelingsmechanisme
  • Max . capaciteit - hout: 25 mm
  • Max . capaciteit - Metaal 10 mm
  • Soft grip
  • Linksom en rechtsom schroeven
  • Onbelast toerental: 0-650 tpm
  • Max Koppel: 12/23 Nm
  • UK-Product: Incl EU-adapter
  • In de doos: 14,4 boormachine EGBL14K , Kitbox/case voor de boor en accessoires, EU-adapter
  • Garantie 2 jaar
4 april 2014 om 00:47
Markl1960 Gebruiker

Slechts 1 accu? Dat is jammer…

4 april 2014 om 00:50
woutl Gebruiker

idd anders had ik hem gekocht

4 april 2014 om 01:17
Meessen89 Gebruiker

Voor die 15 euro verschil kan je er beter hier twee bestellen, heb je een boormachine reserve :P

4 april 2014 om 06:46
LoaLoa Gebruiker

Wat is de laadtijd?

Die witte Makita van laatst had ook een Li-ion accu en was in een half uur opgeladen. Zal deze dan net zo snel opladen? Weet het vermogen van de lader niet.

4 april 2014 om 11:40
Colinaltena567 Gebruiker

Ik heb deze boormachine, het opladen duurt wel redelijk lang, minstens 3 uur, als hij helemaal leeg is langer.

4 april 2014 om 16:47
LoaLoa Gebruiker

Dank dank voor je reactie, dan is 1 accu wel karig.

4 april 2014 om 09:15
LoaLoa Gebruiker

Wat is eigenlijk een STELDOOS schuld voor de boor en accessoires?

En wat wordt bedoeld met de Kitbox, is dat de koffer waar het in zit?

4 april 2014 om 09:35
Moderator Willy Moderator

Steldoos is de kitbox, en de kitbox is idd de case waarin je de boor en alle accessoires in bewaren kunt ;). Helaas is de laadtijd van deze boor niet direct bekend. We doen ons best om hier een antwoord op te vinden.

4 april 2014 om 17:44
Timmy_dV Gebruiker

Als dagelijkse klusser weet ik dat ik deze boormachine niet moet kopen, maar ook voor de klusser die af en toe een schroef erin draait is deze machine in sommige gevallen een verkeerde keuze. Soms heb je wel eens dingen die langer duren dan 30-60 min en dan kan je dus 2.5 á 3 uur wachten voordat je je klus kan afmaken en dan nog de kwaliteit daar gelaten. Dan maakt het niet uit of je een dagelijkse klusser bent of een ‘af en toe’ klusser. Je wilt gewoon in één keer door kunnen werken. Dus voor de twijfelaars, deze boormachine is ontworpen voor huis, tuin en keuken gebruik(voor zover dat al niet duidelijk was) en verwacht dus geen hoogstaande kwaliteit van deze machine die jarenlang meegaat. Er zullen mensen zijn die mijn uitspraak bekritiseren, maar geloof mij voor +/- 100 euro koop je geen machine die jarenlang meegaat. Over de aanbieding gesproken, redelijk goede aanbieding.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.