6 april 2014 om 00:00
iBOOD

Olight hoofdlamp met 150lm sterke LED-lamp

Wij presenteren u: de Olight H15 wave. Wat is het? Een hoofdlamp waar je U tegen zegt. De zaklamp is ideaal voor outdoor avonturen waarbij je drijf en drijf nat kunt worden. Hij heeft namelijk een bestendigheidscertificering IPX6, dat houdt in dat je onder een stromende douche kunt gaan staan en de lamp doet het nog perfect! Maar dat is niet alles. Je kunt hem aanzetten zonder aan te raken. Op de bovenkant van de lamp zit een bewegingssensor waarmee je de lamp aanzet. De lamp werkt op 4 AAA batterijtjes en geeft op zijn maximale stand daarmee 3 uur lang licht. Hoef je niet tot het eind van de tunnel te verlichten en zet je hem op de laagste stand dan kun je zelfs tot 72 uur lang de boel verlichten. Of je dus een lang avontuur of een 3-daags avontuur in de planning hebt, dit is een zeer goede keuze voor iedereen die een goede hoofdlamp nodig heeft.
  • Merk: Olight
  • Type: H15 Wave
  • Waterdichte hoofdlamp met 150lm
  • Type LED’s:
  • 1x CREE white LED – wit licht
  • 2x D5.0 LED – rood licht
  • Werkt op: 4xAAA batterij (niet inbegrepen)
  • Vier standen: 150, 127, 5 en 4,2 lumen
  • Maximale straallengte: 65m
  • Contactloos aanzetten – werkt met bewegingssensor
  • Waterbestendig: IPX6
  • Garantie 1 jaar
6 april 2014 om 00:07
MaVaNi Gebruiker

ING pleegt onderhoud van 01:00 tot 06:00 vandaag.  iDeal doet het in die tijd ook niet!

6 april 2014 om 00:43
walbeehm79 Gebruiker

Nu net betaald met ING iDeal.

6 april 2014 om 03:23
avitaru Gebruiker

Jammer dat de info niet vermeld hoe zwaar deze hoofdlamp is. Toch wel een essentieel iets. Verder jammer dat hij het op 4 AAA’s doet ipv 2 AA’s (ook ivm gewicht) Wel fijn dat het ook rood licht geeft. Volgende keer een met AA’s?

6 april 2014 om 08:07
jamesdaniel Gebruiker

94 gram

6 april 2014 om 08:12
jamesdaniel Gebruiker

Ik neem aan dat dat ex aaa’s zijn. Dan + circa 4 x 7,6 gram erbij.

6 april 2014 om 08:17
josabbe Gebruiker

Is een toplamp. Ik heb ze en gebruik ze om in het duister te gaan joggen. Het gewicht is mooi verdeeld over de voor- en de achterzijde van je hoofd doordat de batterij zich langs achteren bevindt en het lampje uiteraard aan de voorkant. Heb er net nog een tweede gekocht.

6 april 2014 om 10:15
jamesdaniel Gebruiker

Btw: rood licht?

6 april 2014 om 10:20
jamesdaniel Gebruiker

Woops, staat er gewoon bij. Zat dit filmpje te kijken en daar kwam het niet aan bod :www.youtube.com/watch?v=Ipm–SCQzNE

Hoog Murrica gehalte trouwens in filmpje.

6 april 2014 om 09:23
dre667 Gebruiker

M’n vorige ( Petzl) is net stuk gegaan na jaren dienst.

Deze ziet er prima uit, maar heb wel m’n twijfels over dat battery pack achteraan je hoofd…., wordt bijna een helm!

Mmmmm…

6 april 2014 om 09:52
bransjes Gebruiker

vrienden van ons hebben deze ook gekocht 2 jaar geleden ook bij ibood alleen waren ze toen van xglow en geel van kleur

ze zijn er zeer tevreden over gebruiken ze regelmatig bij het geocachen. het dimmen is erg makkelijk met je hand een keer voor de sensor gaan. verder is het rode lampje achter op je hoofd (batterij pack) erg veilig bij het wandelen s’nachts.

dus ik heb er nu ook maar 2 gekocht.   Thanks ibood

6 april 2014 om 23:25
rubby Gebruiker

Wanneer komt deze nog eens voorbij niet meer aan gedacht en nu uitverkocht :(

6 april 2014 om 23:42
Tomsworld Gebruiker

Verdorie vergeet ik eens te kijken deze ochtend, is deze uitverkocht :(.

6 april 2014 om 23:43
Countdis Gebruiker

Bah uitverkocht :(

6 april 2014 om 23:46
gunny2 Gebruiker

Uitverkocht?! Dat meen je toch niet! Vanochtend zat ik op de pagina en had ik geen tijd :(

7 april 2014 om 14:43
hgoor Gebruiker

Ik was nog op tijd ondanks ideal problemen… Voor deze prijs heb je geen een (solide) merk hoofdlamp

11 april 2014 om 14:04
Larrrrs Gebruiker

Hmm, de lampen zoals ontvangen zijn toch echt anders dan hier beschreven.

Ten eerste is de aan/ uitknop en “achterlicht” zoals in de foto’s niet aanwezig op het battery pack. Overigens staan deze wel beschreven in de gebruiksaanwijzing zoals meegeleverd.

Ten tweede kan ik slechts twee lichtniveau’s ontdekken, laag en hoog; in de beschrijving hierboven is sprake van vier niveaus.

Heeft de fabrikant de verkeerde lampen in de verpakking gestopt? Het geleverde lijkt op een mix tussen de H15 en de H15S, met de minst gunstige eigenschappen van beide (lage output, geen achterlicht, geen schakelaar). Hoe zit dat iBood?

12 april 2014 om 10:30
ConstantMak Gebruiker

Helaas heb ik ook een “gewone” H15 ontvangen en niet het oorspronkelijk omschreven product met het achterlicht. De batterypack ziet er anders uit dan op de productfoto hierboven. Beetje jammer, ik had de aankoop vooral gedaan vanwege het rode achterlicht.

12 april 2014 om 11:34
dre667 Gebruiker

Yep,

zelfde probleem hier… Niet diegene die omschreven staat.

Ik krijg hem zelfs niet aan??!!  Doe ik iets fout, tips?

Juiste batterijen, juiste positie,….geen licht.

Dit voelt niet lekker, ik hoop op een reactie van iBood!

14 april 2014 om 10:33
Moderator Willy Moderator

iBOOD vraagt om een melding van verkeerde levering te doen in je iBOOD account zodat zij dit verder uit kunnen zoeken.
Het lijkt om enkele stuks te gaan. Groetjes Willy

12 april 2014 om 11:40
dre667 Gebruiker

Heb wel licht intussen….

Desalniettemin levert iBood een ander product dan hetgene waar ze reclame voor maken, en dit is jammer genoeg NIET de eerste keer…

14 april 2014 om 10:32

iBOOD vraagt om een melding van verkeerde levering te doen in je iBOOD account zodat zij dit verder uit kunnen zoeken.

13 april 2014 om 21:29
Moderator Vincent Moderator

Beste iBOOD’ers,

Mijn excuses voor de wat late reactie. Ik ga dit probleem morgenochtend direct neerleggen bij de juiste afdeling met een verzoek om informatie met betrekking tot dit product. Zodra ik hier meer over weet, laat ik jullie dit weten.

Voor nu nog even een fijn weekend!

14 april 2014 om 10:32

18 april 2014 om 13:31
dre667 Gebruiker

Reactie van iBood:

Allereerst bedankt voor uw geduld.

Inmiddels hebben wij vernomen dat de rode LED’s zich bevinden in de hoofdlamp naast de grote witte lamp en deze niet dienen als “achterlicht”. In de handleiding treft u de juiste instructies om het product aan- en uit te schakelen of deze in SOS-modus te zetten.

Wij hebben het product gecontroleerd met de aanbieding en zijn van mening dat wij het juiste product hebben geleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

18 april 2014 om 13:33
dre667 Gebruiker

Hi, ik begrijp dat je over je probleem contact hebt gehad met de klantenservice. Je kunt je bericht via een reply beantwoorden aan de klantenservice.

Edited by: Vincent

18 april 2014 om 13:49
dre667 Gebruiker

Beste Vincent,

dit heb ik gedaan.

Maar ik wil het hier ook delen, aangezien er nog mensen waren met hetzelfde probleem.

Mvg

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.