9 april 2014 om 00:00
iBOOD

Philips Creek nostalgische buitensokkel met 3x 60W

Vroeger,... toen de boten nog van hout waren en de mannen van staal en de straatverlichting nog op gas brandde en elke avond door een lantaarnopsteker werd aangestoken. Toén had je pas echt straatverlichting met stijl. Bij Philips weten ze dat natuurlijk ook, en daarom lieten ze zich ook inspireren door de fraaie stijl van de eind 19e eeuw met deze charmante sokkel als resultaat. De 184cm hoge lantaarn is plenswaterdicht (IP44) en dus geschikt voor buiten en levert met zijn 3x60W lampen een poel van warm wit licht waarmee je jouw tuin of terras prima kunt verlichten. Voor de bouw heeft Philips uitsluitend van de beste materialen gebruik gemaakt, zoals hoogwaardig aluminium en synthetische materialen. Ga voor landelijk, rustiek en klassiek met deze Philips Creek nostalgische buitensokkel met 3x 60W!
  • Merk: Philips
  • Type: 15385/30/16
  • Nostalgische buitensokkel
  • Ga voor landelijk, rustiek en klassiek!
  • De perfecte verlichting voor je tuin, de rand van je terras of als verlichting van een oprit
  • Hoogwaardig aluminium en synthetische materialen
  • Weerbestendig: IP44
  • Fitting/voet: E27
  • Aantal lampen: 3 (inbegrepen)
  • Maximaal vermogen: 3x 60W
  • Netstroom: Bereik 220 V - 240 V, 50-60 Hz
  • Beschermingsklasse: I - geaard
  • Afmetingen: 184 x 48 x 45 cm
  • Gewicht: 3.8 Kg
  • Garantie: 2 jaar
9 april 2014 om 00:54
rds001 Gebruiker

180 Watt? Het is niet omdat de lantaarnpaal nostalgisch is, dat uw stroomverbruik dat ook moet zijn.

9 april 2014 om 02:20
janvanek Gebruiker

Gaat om max 3 keer 60  watt. je kan er dus net zo goed 3 keer een LED lamp in doen van een paar watt

9 april 2014 om 04:10
filip_DC Gebruiker

Beste,

deze lantaarn is een lichtgewicht. Hoe is de sokkel stevig te bevestigen aan de grond?
Bij storm en rukwinden moet die natuurlijk overeind kunnen blijven staan…

Grtz,
Filip

9 april 2014 om 08:18
fire-blade Gebruiker

Op het grotere plaatje zie je gaten zitten onderaan de voet. Je kunt de voet dus met bouten vastzetten in bijvoorbeeld een zware tegel.

9 april 2014 om 08:48
motormuis001 Gebruiker

Zijn er al 2 lampen kapot? Of kun je ze separaat aan- en uitschakelen? Zit de bedrading er al in? Zit er een luikje in de voet om de kabel, die uit de grond komt, aan te sluiten? Wat voor lampen worden er meegeleverd, gewone gloeilampen (als die nog bestaan) of spaarlampen?

9 april 2014 om 09:07
jtotheh Gebruiker

De aansluiting van deze lamp zit onderaan in de voet, seperaat aan- en uitschakelen van de lampen is dus niet mogelijk. De onderkant van de sokkel is gewoon open dus als de lamp nog niet bevestigt is kan hij makkelijk aangesloten worden.

Ik neem aan dat er inderdaad 2 lampen ’stuk’ zijn.. Wat ik wel raar vind is dat er gesproken wordt over meegeleverde lampen. Dit is niet gebruikelijk tenzij er energiezuinige lampen meegeleverd worden, en daar wordt hier niet over gesproken (60 watt gloeilampen).

Persoonlijk vindt ik deze lantaarn klein uitvallen vergeleken met vele andere palen. Prijs is zeker goed.

9 april 2014 om 10:14
Moderator Willy Moderator

Hier een link die kan helpen:  http://download.p4c.philips.com/files/1/153853016/153853016_qsg_nld.pdf

Groetjes Willy

9 april 2014 om 23:13
motormuis001 Gebruiker

Sjonge, nou, daar heb je wat aan. Het enige wat ik nu zeker weet is dat de RVS-schroeven (waarvan je een x-aantal in een onbekende maat nodig schijnt te hebben, tellen en meten was zeker te moeilijk) er niet bij zitten. Wat een zootje …

9 april 2014 om 11:13
Piet Saman Gebruiker

Als het paste in mijn tuin dan zou ik het doen hahahahahahahaha!

9 april 2014 om 11:41
publishah Gebruiker

Mooi voor bij het vakantiehuisje, ligt toch wat afgelegen… een lantaarn zou fijn zijn daar.

15 april 2014 om 18:36
lukesan Gebruiker

Hi, vervelend om te horen dat je bestelling incompleet is. Je kunt dit het beste aan de klantenservice melden via Mijn iBOOD.

Edited by: Vincent

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.