11 april 2014 om 00:00
iBOOD

Black & Decker 18V Dustbuster kruimelzuiger

Deze 18V sterke kruimelzuiger van B&D is ideaal om even snel wat gemorste cornflakes of ander klein vuil weg te zuigen. Doordat hij zo handzaam is pak je hem gemakkelijk even uit het laadstation en zuig je de rommel snel weg. Juist het gebruiksgemak maakt hem perfect voor alledaags gebruik. De neus van de machine is voorzien van een apart snufje, deze is namelijk 200 graden draaibaar en kan in 8 posities gesteld worden. Zo kom je gemakkelijk bij de moeilijk bereikbare plekjes waar je anders niet komen zou. Een ander mooie feature is de ‘motor in filter’ technologie. Hierdoor is de kruimelzuiger nog compacter en dus gemakkelijker te manoeuvreren en te gebruiken. De 500 ml grote opvangbak is doorzichtig zodat je een oog in het zeil kunt houden op de vulling. Eenmaal vol gooi je hem gemakkelijk leeg in de prullenbak zonder daarbij vieze handen te krijgen. Voor het reinigen van het filter gebruik je het filterreinigings hendeltje. Zowel de opvangbak als het filter worden gemakkelijk gewassen onder de kraan. Kortom een echte kleine alleskunner, perfect voor elk huishouden.
  • Merk: Black & Decker
  • Type: Dustbuster 18V kruimelzuiger PV1825N Doorzichtige, zakloze opvangbak
  • Klepje aan de zijkant voor het snel legen van de opvangbak Filters en
  • opvangbak zijn afneembaar en wasbaar 200° draaibare neus - Neus verstelbaar
  • in 8 posities
  • Voltage: 18V
  • Gebruiksduur: 12 min.
  • Eerste keer opladen: 16 uur
  • Inhoud opvangbak: 500 ml
  • Zuigkracht (Air Watts): 35 W
  • Zuigkracht: 440 mm
  • Luchtstroom: 1080 l/min
  • Geïntegreerde kierenzuiger en zachte borstel 'Motor in filter' technologie
  • Cyclonic Action – draait vuil weg van het filter
  • Filterreinigingshendel
  • Vouwt doormidden voor compact opladen en opbergen
  • Incl: EU-plug
  • Garantie 2 jaar
11 april 2014 om 00:11
mister13 Gebruiker

Deze heb ik, wereldding. Alleen zonder zak blijft het leeg gooien een vies en stoffig gedoe.

Meestal zuig ik hem leeg met een Dyson, die ook het zelfde euvel heeft met leeggooien.

Wat dat betreft liever een zak maar die zuigen niet goed. ;-)

11 april 2014 om 00:26
mgreep Gebruiker

Geen wereld deal (http://www.stofzuigerstore.nl/product/397967/category-6211-kruimeldieven/black-amp-decker-pv1825nr-qw.html) maar wel wereld product. Heb ‘m zelf ook, fantastich apparaat als je wat zuigkracht wilt hebben. Kan met 1 acculading precies m’n auto stofzuigen. Geen geklooid met snoeren meer.

11 april 2014 om 05:54
hscheepmaker Gebruiker

Inderdaad geen grootse deal. En zoals wel vaker gooien de verzendkosten weer flink wat roet in het eten (bij de door jou genoemde winkel wordt gratis verzonden).

11 april 2014 om 08:32
Martenss Gebruiker

Ronduit een waardeloos apparaat. Wanneer je hem inklapt, dondert al hetgeen je hebt opgezogen er weer uit. Zeer frustrerend. Heb hem helaas aan vrienden aangeraden en die ervaren hetzelfde probleem. Na een half jaar is de accucapaciteit gereduceerd tot 2 minuten.

11 april 2014 om 09:15
Jaap82 Gebruiker

Top apparaat, gebruik hem al een tijd met veel plezier.

11 april 2014 om 09:46
drimble Gebruiker

Geen werelddeal dat niet, wel wat goedkoper en het is nou niet zo dat je van het ene op het andere moment denkt: Fuck een stofzuigertje, hebben moet morgen in huis!

Nu heb ik de voorganger van deze zonder al die mooie draai en pivot functies. maar ik kan je zeggen dat is een prima dingetje!

11 april 2014 om 09:57
Dropshotjes Gebruiker

Geen uberdeal, wel gekocht. Nu maar hopen dat ik de komende 2 weken geen shit laat vallen hehe

11 april 2014 om 10:12
mitjeibood Gebruiker

Leuke deal, net aan de goedkoopste maar vooral het product is fijn. Ik heb zelf die blauwe, maakt verder geen donder uit. Maar is wat mij betreft een prima handzuiger en aangezien ik echt een magistrale kluns ben is het wel relaxed zo’n kleine alleseter bij de hand te hebben!

11 april 2014 om 14:12
defsan33 Gebruiker

we hebben de voorganger nu twee jaar in gebruik. deze gebruiken we heel veel, we hebben een kleine van 2 rondlopen die nogal scheutig is met kruimels etc. na tien minuten is de accu leeg maar let wel ,wordt veel gebruikt.

na de bestelling van deze kregen we een bericht dat de stekker engels is en er een adapter wordt bijgeleverd, we kunnen nog af zien van de koop maar we gebruiken gewoon de lader van de voorganger.

de oude wordt nu ook wat lawaaierig voor zijn doen. dus deze actie komt op tijd. de voorganger hebben we destijds aangeschaft voor 75 euro bij de albert heijn XL.

mvg Daan

11 april 2014 om 14:46
Brauntje Gebruiker

Hier hetzelfde apparaat in bezit, werkt op zich goed, zuigt goed. Alleen de kant waar de opgezogen lucht er weer uitgeblazen wordt is gewoon irritant. Je moet rekening houden welke kant je op zuigt want hij blaast aan de rechterkant iets naar beneden op de grond of wat je maar aan het zuigen bent. Alles wat je op wil zuigen blaast ie vrolijk verder weg als je even niet op let.

11 april 2014 om 15:38
muisschie Gebruiker

Ik heb er een besteld en krijg ook een email over de stekker. Hoe zit het met de garantie als er een Engelse stekker aan zit en je moet met de garantie naar een Nederlands servicepunt? Ik zou hier graag een antwoord op krijgen voordat ik besluit hem definitief te nemen.

Ik hoor graag zsm!

11 april 2014 om 17:04
Moderator Willy Moderator

Garantie verloopt via iBOOD, maak je geen zorgen ze laten je niet in de kou staan! Goed weekend, groetjes Willy

11 april 2014 om 16:56
johan.vanstichel Gebruiker

Weet iemand wat voor type batterij er inzit (Lithium of niet?) . In de PV1820L zit blijkbaar een Lithium-accu.

11 april 2014 om 18:04
Sherrif8 Gebruiker

Handig om het beetje bij te houden in huis dan hoeft niet steeds dat hele ding uit de kast.

11 april 2014 om 19:22
Kimbo17 Gebruiker

Gezien de reacties ga ik het doen, heb er nu eentje die echt geen kracht heeft…..es kijken of dit beter is.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.