12 april 2014 om 00:00
iBOOD

Nomad “GATE 80” reistas van 80 Liter

Ik ga op vakantie en neem mee… Mijn Nomad reistas! Je bent altijd en overal mobiel, dankzij deze stoere reistas met ruimte voor maar liefst 80 liter inhoud, uitgevoerd met stevige wielen en een uitschuifbaar handvat. Deze ideale ‘last minute’ reistas zit, dankzij de grote extra sterke rits, in een mum van tijd vol met je favoriete reis spullen en je bent klaar om te gaan! Ga je wat langer op reis? Ook dat is geen probleem! Met de stevige compressiebanden aan de zijkanten en de extra spanbandjes aan de binnenkant, comprimeer je de complete vakantie bagage, plus alle aangekochte souvenirs, tot een handzaam geheel. De ‘push-pull bar’ zorgt ervoor dat je de tas achter je aan kunt trekken, maar ook voor je uit kunt duwen zonder dat het handvat ongewenst inschuift. Trappen op of af? Het stevige handvat met polstering ligt perfect in de hand, zodat je de reistas gemakkelijk optilt en een stukje draagt. Is het nodig om de tas voor langere tijd te dragen? Van de handvatten maak je in een mum van tijd twee schouderbanden om de tas comfortabel op je rug te dragen. Sportief aangelegd? Dan ga je nog meer plezier hebben van deze all-round travel bag, want het functioneert ook perfect als de ideale sporttas. En niet te vergeten doet deze Nomad reistas ook prima dienst voor studenten die in het weekend ‘gezellig’ even het ouderlijke huis bezoeken (met als verrassing de vuile was van de afgelopen weken). Kortom: De GATE 80 wordt jouw favoriete reismaatje!
  • Merk: NOMAD
  • Type: GATE 80 reistas
  • Kleur: Zwart
  • Inhoud: 80 liter
  • Stevige duffle tas met wielen
  • Vul je reistas in een mum van tijd met al je favoriete reisspullen
  • Materiaal: 900D PU gecoat polyester
  • Draag systeem: wielen in combinatie met push/pull bar, extra schouderband en handvatten die ook te gebruiken zijn als schouderbanden
  • Wat zit erbij: NOMAD “GATE 80” reistas met extra schouderband
  • Maat: 35 x 37 x 73 cm
  • Gewicht: Circa 2 kg
  • Garantie: 2 jaar (De garantie dekt geen beschadigingen door derden veroorzaakt of door verkeerd gebruik)
12 april 2014 om 00:09
Joris2222 Gebruiker

Ik heb deze tas bij de vorige ibood gekocht en ik kan je zeggen, super tas! Al veel mee gereisd, niks mis mee!

12 april 2014 om 07:17
Crum123 Gebruiker

Hoe is de indeling, zijn er verschillende compartimenten aanwezig?

Greets

12 april 2014 om 07:19
Crum123 Gebruiker

@Nomad-Expert  zie bericht hier boven, was vergeten u naam erbij te zetten.

12 april 2014 om 11:04
Zyberbood Gebruiker

Ik heb deze ook en vind het ook een erg fijne tas, als backback heb ik hem nooit gebruikt. De wielen zijn ook lekker stevig!

12 april 2014 om 11:09
Orchidee01 Gebruiker

Goedemorgen,

Ik kan deze tas niet vinden op de site van Nomad?

12 april 2014 om 11:42
Orchidee01 Gebruiker

@Nomad-Expert: Ik kan deze tas niet vinden op de site van Nomad?

12 april 2014 om 12:11
sjoerd1992 Gebruiker

Wat is de verwachte verzenddatum van dit product?

12 april 2014 om 12:25
Orchidee01 Gebruiker

22 april volgens de beschrijving.

12 april 2014 om 15:55
Henny055 Gebruiker

@Nomad-Expert: Wat is de indeling van de tas? Verschillende compartimenten?

12 april 2014 om 22:22
oinkoink12 Gebruiker

Er zijn geen “afgesloten”compartimenten, er zit wel een verdeler bij.

12 april 2014 om 19:33
albatros111 Gebruiker

@Nomad-Expert: Ik kan deze tas niet vinden op de site van Nomad? Is dit een uitloopmodel?

Geen zoekresultaten bij “Gate 80″. Ook nog geen Product-Expert in het forum gezien vandaag???…!!!

12 april 2014 om 21:44
emailnummer Gebruiker

@Nomad-Expert: ook ik zit al de hele dag te wachten op meer informatie over deze reistas, oa indeling en model.

Zijn de wieltjes bij defect makkelijk te vervangen of moet je dan, net als bij mijn huidige tas, maar een nieuwe kopen? Wat zou reparatie van de wieltjes kosten?

12 april 2014 om 22:21
oinkoink12 Gebruiker

wieltjes zijn vrij makkelijk te vervangen, maar slijten niet heel erg snel, heb de mijne nu een jaar bijna.

12 april 2014 om 23:10
emailnummer Gebruiker

Bedankt. Waar kan je de vervangende wieltjes kopen en hoeveel kosten ze?

12 april 2014 om 22:14
JelmerVeldhuizen Gebruiker

Tot zo ver de aanwezigheid van de: Product Expert…

12 april 2014 om 23:24
traslefour Gebruiker

Nou, dit schiet ook niet op met die ‘Nomad-Expert’… Dan maar niet.

12 april 2014 om 23:39
albatros111 Gebruiker

Geen Product Expert te bespeuren. Dan maar geen reistas van ibood. Er zijn genoeg sites en winkels waar je meer informatie krijgt over reistassen met wieletjes. Deze slaan we me maar over.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.