17 april 2014 om 00:00
iBOOD

Vileda EasyWring & Clean mop set + Extra mop – Professionele schoonmaakkwaliteit voor thuis

Het Duitse merk Vileda Professional legt de focus van schoonmaakproducten op de buitengewoon hoge kwaliteitsstandaarden en op de klanttevredenheid. Daarom blijft deze koploper in hightech schoonmaakspullen terwijl ze ook nog eens voortdurend innoveren, zodat de Vileda schoonmaakproducten steeds ontworpen zijn met de meest ontwikkelde technologieën en zo precies jouw schoonmaakwensen vervullen. Zo ook deze Vileda EasyWring & Clean Spin mop. In de set vind je uiteraard de EasyWring mop, maar wat het systeem bijzonder maakt is de combinatie van de emmer met de mop. Wanneer je de mop in het sopwater gedoopt heb wring je deze uit door hem in de wringvorm te doen en op het pedaal te staan. Geen moeilijk gedoe met trekken aan stangen of duwen op een rooster! De mop is tevens geschikt voor alle harde vloeren zo dus ook hout en laminaat. De haren van de mop zijn gemaakt van hoogwaardige microvezels en reinigen je vloer dus nog beter! Jij wilt toch ook een schoon huis? Nou dan is dit de perfecte oplossing dus doe je voordeel met professionele kwaliteit in de schoonmaak.
  • Merk: Vileda
  • Type: EasyWring & Clean Mop
  • Inclusief extra mop
  • Geschikt voor alle harde vloeren zoals hout en laminaat
  • Duurzame voetpedaal voor het wringen van de mop
  • Speciaal ontworpen trechter zodat je de mop eenvoudig inbrengt en niet opnieuw hoeft te dweilen
  • Super absorberend mophoofd gemaakt van 100% microvezel
  • Driehoekig mophoofd voor reiniging in hoeken
  • 3-delige telescopische handgreep – Max hoogte 1,3 meter
  • Machinewasbaar mophoofd op 60 graden
  • Garantie 2 jaar
17 april 2014 om 00:11
Crum123 Gebruiker

Yes!
Kunnen we de vrouwen weer verrassen :-)

17 april 2014 om 01:40
marcotjeee Gebruiker

Nouw vind hem zelf ook wel handig hoor:)

17 april 2014 om 03:17
bece Gebruiker

Het pedaal systeem is voor vrouwen vrij onhandig. Het pomp systeem werkt eenvoudiger. Ook de steel is te kort. Moet minimaal 1.6 tot 1,8 m (schouderhoogte) zijn voor een goede houding bij het poetsen. Verder kan het voor dat geld op vrijwel elke grote (vrije,zwarte) markt worden gekocht. Maar het werkt fantastisch.

17 april 2014 om 06:59
mrkchang Gebruiker

filmpje: http://www.helpmeclean.com.au/vileda-easy-wring-and-clean-spin-mop-review/

17 april 2014 om 08:03
ferdyp Gebruiker

Ik heb dit ding al en het werkt best handig. 2x op dat ding trappen en je hebt een licht vochtige mop om je houten vloeren mee te doen.

Alleen de steel is te kort en de mop wat klein.

17 april 2014 om 09:42
JdBr Gebruiker

Superding!!! 2 maanden geleden bij Blokker gekocht voor € 40 en zonder extra mop. Werkt echt heel handig, niet bukken of handen gebruiken bij uitwringen mop en dat scheelt een hele hoop. Echte aanrader.

17 april 2014 om 10:17
odikrause2 Gebruiker

Ik heb een sortgelijke mop weggeflikkert – iedere keer dat je aan een kant wil langsgaan draait dat ding mee, en het vuil blijft liggen.

17 april 2014 om 10:42
docBol Gebruiker

max 1.3m, is dat niet heel erg kort?

ik zou dat ding niet kunnen gebruiken zonder me te bukken

17 april 2014 om 11:01
Lantique Gebruiker

Ik lees er goede dingen over, de hoogte lijkt mij goed want je zet je bovenste hand dan toch op uiteinde steel met poetsen?

17 april 2014 om 11:45
EvelienJossels Gebruiker

Ziet er een goede aanbieding uit maar is de mop voldoende groot? Mijn moeder heeft zelf een mop gehad (ander merk) en ze vond de mop zelf te klein … Is de diameter van de mop bekend?

Ik zie de steellengte van 1.3m niet als een probleem aangezien ik zelf niet zo groot ben! :-p

17 april 2014 om 11:56
EvelienJossels Gebruiker

Na wat research op het internet heb ik het antwoord al gevonden! Diameter mop op grond (volledig uitgestrekt) = 31 cm, diameter mop zelf = 15.5 cm

Info gevonden op afbeelding van: http://www.ebay.com.au/itm/Vileda-Easy-Wring-and-Clean-Spin-Mop-/171293708695

17 april 2014 om 12:01
Moderator Willy Moderator

Bedankt EvelineJossels! Groetjes Willy

17 april 2014 om 14:44
djashuard Gebruiker

Wanneer word het verzonden ?

17 april 2014 om 15:19
Moderator Willy Moderator

29 april is de verwachte verzenddatum, je kunt deze datum vinden onder meer informatie en wanneer je met je cursor/muis over het vrachtwagentje gaat. Groetjes Willy

17 april 2014 om 18:13
deeenzamezanger Gebruiker

helaas kan ik hem niet bestellen. zowel als mijn vrouw het probeert met haar account alswel als ik het probeer met mijn account blijft de site hangen zodra je de betaalkeuze hebt gemaakt.

wit scherm en dat is het dan. je wordt niet doorgezet naar de site van ideal.

18 april 2014 om 08:23
Moderator Vincent Moderator

Goedemorgen,

Is het je nog gelukt om een bestelling te plaatsen? Het zou namelijk niet zo moeilijk moeten gaan..

17 april 2014 om 18:48
gedinajagi Gebruiker

Komt dit even goed uit. Hadden we net nodig.

Dus gekocht.

17 april 2014 om 23:39
salsero Gebruiker

Was op zoek naar een dweil achtig system, dus deze maar aangeschaft daar ik te lui ben om naar een winkel te gaan.

Ben benieuwd, is zeer zeker niet de beste aanbieding maar ja alle beetje korting wat ik kan pakken daar ben ik blij mee.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.