18 april 2014 om 00:00
iBOOD

Lits-Jumeaux dekbedovertrek creme (online: 00:00 - 07:59)

Vaak wordt er niet al te veel aandacht besteed aan de keuze van slaapkamer-attributen. Er wordt dan geroepen: “Als ik in de slaapkamer ben, dan heb ik toch mijn ogen dicht!”. Maar ondertussen ligt er wel een luxe 4 seizoenen lits-jumeaux anti-allergeen dekbed. Want iedereen vindt het toch stiekem fijn, om die vele uurtjes die daar doorgebracht worden, lekker te kunnen vertoeven. Een ideale partner voor zo’n goed en gezond dekbed, zou natuurlijk een dekbedovertrek van diezelfde kwaliteit zijn. Bijvoorbeeld een heerlijk 110-grams hoogwaardig veredelde micro faser wat aanvoelt als katoensatijn. Door de hoge dichtheid van het garen voelt het heerlijk zacht op de huid. Het dekbedovertrek is ademend en ventilerend en zorgt in de winter voor de nodige warmte, zonder dat je er van gaat zweten. Maar ook in de zomer zorgt dit dekbedovertrek voor comfortabele nachten. In de winter dus een warm en zacht gevoel en in de zomer juist een verkoelend gevoel. Wat wil je nog meer? Maak je beddengoed compleet met deze lits-Jumeaux dekbedovertrek en zorg ervoor dat je elk seizoen heerlijke nachten kunt vertoeven tussen jouw perfecte beddengoed.
  • Type: Lits-Jumeaux dekbedovertrek
  • Kleur: creme
  • Materiaal: 110 grams hoogwaardig veredelde micro faser wat aanvoelt als katoensatijn
  • In de winter dus een warm en zacht gevoel en in de zomer juist een verkoelend gevoel
  • Door de hoge dichtheid van het garen voelt het zeer zacht op de huid
  • Dekbedovertrek met extra lange instopstrook over de volledige breedte (lengte incl. instopstrook 240 cm)
  • Duurzaam en super zacht
  • Ademend en ventilerend
  • Strijkvrij, krimpvrij en kleurecht
  • Wat zit er bij: 2 kussenslopen in enveloppe model
  • Kleur creme online: 00:00 - 07:59
  • Kleur grijs online: 08:00 - 15:59
  • Kleur zwart online: 16:00 - 23:59
  • Afmetingen: 240x200/220cm
  • Garantie: 1 jaar
18 april 2014 om 00:25
divanci Gebruiker

Gekocht! Jammer dat je niet meteen alle drie de kleuren tegelijk kan zien. Zou het makkelijker maken om te bepalen wat je voorkeur is. Maar kom, heb dus de crème kleurige :-)

18 april 2014 om 08:00
JohanMijs Gebruiker

En het zou ook makkelijker zijn als je dat gewoon gelijk kon bestellen ook. Maak nou eens gewoon een beter bestelformulier waarin je alles kan invullen. Hoe moeilijk kan het zijn?

18 april 2014 om 08:26
Moderator Vincent Moderator

Goedemorgen divanci en JohanMijs,

We zijn momenteel nog bezig met de nieuwe website. Hoewel het simpel lijkt, moet het complete plaatje aan de achterkant hier op aansluiten. Vandaar dat dit nog even op zich laat wachten.

18 april 2014 om 06:46
techlux Gebruiker

Hoe kan je kiezen voor de afmeting 240×220 (en niet 200, maar 220)??

18 april 2014 om 08:24
Moderator Vincent Moderator

Goedemorgen techlux,

Wij bieden vandaag de afmeting 240×200/220cm aan. Je hebt dus alleen de mogelijkheid om deze te kopen.

18 april 2014 om 19:44
techlux Gebruiker

Dat je dit aanbiedt wist ik wel :-) maar welke versie 240×200 OF 240×220 want zoals Wkkoning zegt in onderstaand bericht, is een groot verschil tussen beide versies. Het antwoord helpt niet echt vooruit en hierdoor de optie crème kleur gemist, wat spijtig is. Kan je verduidelijken hoe ik een correcte afmeting kan bestellen a.u.b. ik wil een dekbedovertrek van 240×220 en zeker gen versie van 200 of 20 cm kleiner.

18 april 2014 om 08:57
Wkkoning Gebruiker

Dus de overtrek is 240×220 en een dekbed van dezelfde maar past hier goed in? 240×200 is 20 cm korter dus graag wat duidelijker over de maat. Als je er een 200 in doet dan hou je iedere kant 10cm over? Graag meer uitleg

18 april 2014 om 09:56
avanhirsel Gebruiker

Ik wil er een bestellen maar dan wel de créme kleur, nu kan ik alleen de grijze zien.

18 april 2014 om 10:09
cen2705 Gebruiker

Graag had ik de crème uitvoering wel willen bestellen, maar ik was te laat. Kon tot 8 uur (lees: ’s nachts) Weer zo’n aanbieding met drie versies verdeeld over de dag waarvan je er ’s morgens achter komt dat de termijn van eerste al verstreken is. Ik zou het fijn vinden wanneer een eerste versie tot 10.00 of 12.00 uur besteld zou kunnen worden. Blijft er overdag en ’s avonds nog steeds tijd genoeg over voor de andere. Wordt toch iedereen beter van? iBood verkoopt meer en klanten blij.

18 april 2014 om 15:28
jdv1953 Gebruiker

Had graag ook creme kleur besteld, maar van 0 tot 8u, is toch wat vroeg hoor.Hier pc pas op rond9u

18 april 2014 om 19:45
techlux Gebruiker

Reactie op Moderator Vincent:

Dat je dit aanbiedt wist ik wel :-) maar welke versie 240×200 OF 240×220 want zoals Wkkoning zegt in onderstaand bericht, is een groot verschil tussen beide versies. Het antwoord helpt niet echt vooruit en hierdoor de optie crème kleur gemist, wat spijtig is. Kan je verduidelijken hoe ik een correcte afmeting kan bestellen a.u.b. ik wil een dekbedovertrek van 240×220 en zeker gen versie van 200 of 20 cm kleiner.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.