18 april 2014 om 08:00
iBOOD

Lits-Jumeaux dekbedovertrek grijs (online: 08:00 - 15:59)

Vaak wordt er niet al te veel aandacht besteed aan de keuze van slaapkamer-attributen. Er wordt dan geroepen: “Als ik in de slaapkamer ben, dan heb ik toch mijn ogen dicht!”. Maar ondertussen ligt er wel een luxe 4 seizoenen lits-jumeaux anti-allergeen dekbed. Want iedereen vindt het toch stiekem fijn, om die vele uurtjes die daar doorgebracht worden, lekker te kunnen vertoeven. Een ideale partner voor zo’n goed en gezond dekbed, zou natuurlijk een dekbedovertrek van diezelfde kwaliteit zijn. Bijvoorbeeld een heerlijk 110-grams hoogwaardig veredelde micro faser wat aanvoelt als katoensatijn. Door de hoge dichtheid van het garen voelt het heerlijk zacht op de huid. Het dekbedovertrek is ademend en ventilerend en zorgt in de winter voor de nodige warmte, zonder dat je er van gaat zweten. Maar ook in de zomer zorgt dit dekbedovertrek voor comfortabele nachten. In de winter dus een warm en zacht gevoel en in de zomer juist een verkoelend gevoel. Wat wil je nog meer? Maak je beddengoed compleet met deze lits-Jumeaux dekbedovertrek en zorg ervoor dat je elk seizoen heerlijke nachten kunt vertoeven tussen jouw perfecte beddengoed.
  • Type: Lits-Jumeaux dekbedovertrek
  • Kleur: grijs
  • Materiaal: 110 grams hoogwaardig veredelde micro faser wat aanvoelt als katoensatijn
  • In de winter dus een warm en zacht gevoel en in de zomer juist een verkoelend gevoel
  • Door de hoge dichtheid van het garen voelt het zeer zacht op de huid
  • Dekbedovertrek met extra lange instopstrook over de volledige breedte (lengte incl. instopstrook 240 cm)
  • Duurzaam en super zacht
  • Ademend en ventilerend
  • Strijkvrij, krimpvrij en kleurecht
  • Wat zit er bij: 2 kussenslopen in enveloppe model
  • Kleur creme online: 00:00 - 07:59
  • Kleur grijs online: 08:00 - 15:59
  • Kleur zwart online: 16:00 - 23:59
  • Afmetingen: 240x200/220cm
  • Garantie: 1 jaar
18 april 2014 om 08:50
Total_confus Gebruiker

waardeloos dat je niet 24 uur lang uit 3 kleuren kunt kiezen! Hebben andere sites toch beter voor mekaar!

18 april 2014 om 08:53
divanci Gebruiker

Had een gelijkaardige opmerking gemaakt. Maar mijn bericht is verwijderd. Heb die crème kleurige besteld. Had ik geweten dat grijs eigenlijk “donker grijs” was, had ik die genomen. Merde

18 april 2014 om 08:59
JohanMijs Gebruiker

Je kan natuurlijk nog annuleren en deze bestellen… :-)
Opmerking staat nog bij de creme-versie in het product-forum.

18 april 2014 om 09:00
joew Gebruiker

Ik had juist graag de crème kleurige gehad.. Helaas te laat..

18 april 2014 om 12:41
Darkmaster Gebruiker

Edited by: Tom

*Geen openbare marktplaats / ruilplaats *

18 april 2014 om 14:54
Moderator Tom Moderator

@Divanci : Jouw opmerking staat op het forumonderdeel van de crème kleurige : Hier dus. We hebben dit dus niet verwijderd.
@Total_Confus : Ze zijn er mee bezig , maar willen Ibood 2.0 pas lanceren als ze zeker zijn dat alles goed werkt. Tot dan moeten we het doen met timeslots.

18 april 2014 om 09:10
divanci Gebruiker

Weet iemand hoe groot de kussenslopen zijn ? 60 x 70 cm ?

18 april 2014 om 09:21
Moderator Willy Moderator

Ga het navragen!

18 april 2014 om 09:35

60×70 zou dat zijn.

18 april 2014 om 09:36
DivZero1234 Gebruiker

Klopt de foto wel? Dit lijkt mij niet grijs… Eerder antraciet, bijna zwart. Ik hoor graag of de foto klopt of niet.

18 april 2014 om 12:46

Antraciet zou ik zeggen! Groetjes Willy

18 april 2014 om 10:56
Bussloo Gebruiker

Welk merk is dit?

18 april 2014 om 12:50

Ambianzz is het merk, groetjes Willy

18 april 2014 om 14:24
gvermeylen Gebruiker

Is de kleur van op de foto correct?

18 april 2014 om 14:49

Dat scheelt zelfs per computer, kijk even naar het kussensloop en dan denk ik ietsje donkerder. Antraciet is het ook wel te noemen. Groetjes Willy

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.