18 mei 2014 om 00:00
iBOOD

Zwevende parasol XXL met 3m doorsnee

We gaan richting betere weersomstandigheden en daar horen BBQ’s, terassen en heerlijke verkoelende versnaperingen bij. Maar ook gezellig in de tuin of op je dakterras zitten met vrienden en vriendinnen. Dat kan vanaf nu lekker onder deze zweefparasol. Geen last meer van die pilaar midden in een gesprek en goed beschermd tegen die felle zon. De parasol is gemakkelijk in gebruik en staat niet in de weg vanwege de lange draagarm.

Stabiele en stevige paal en handige slinger

De stevige paal is gemaakt van steelpole, een uitzonderlijk sterk staal, deze houdt de grote parasol met een doorsnee van 3m boven jouw hoofd en dat van je gasten. Alle metalen delen van de parasol zijn weerbestendig. Het handige draaisysteem zorgt er meteen voor dat je hem kunt bijdraaien en zo altijd de zon van je tafel en gezelschap kunt weren. Het doek is gemaakt van weerbestendig polyester met een kwaliteit van 180 gr/m2 en beschermt je tegen UV stralen naast dat het een aangename schaduw creëert. Een ander voordeel is dat je hem binnen enkele seconden in en uitklapt en losmaakt. En de paal? Die laat je gewoon staan!

• Type: Zwevende parasol 3m
  • Zweefparasol met een doorsnee van 3 m
  • Materiaal doek: 100% Polyester
  • Materiaal standaard: Steelpole (metaal)
  • De kantelhoek van de parasol is traploos verstelbaar
  • Met zwengel om te openen
  • Ideaal voor gebruik in de tuin, terras en balkon
  • Stalen Paal 42/48 mm
  • Stalen Ribben
  • Zeer stabiel
  • De parasol wordt geleverd inclusief kruisvoet, exclusief tegels.
  • De parasol is voorzien van windopeningen, ter hoogte van ca. 20 cm onder de top
  • Voetstandaard: 1 x 1 Meter
  • Hoogte in uitgeklapte toestand: ca. 2,45 m
  • Hoogte in gesloten toestand: ca. 2,25 m
  • Doorsnee parasol: 300 cm
  • Doorsnee framebuis: ca. 5,4 cm
  • Gewicht ca. 11 kg
  • Garantie 2 jaar
18 mei 2014 om 14:26
beverhard Gebruiker

Parasol-expert:

Wordt de parasol kant-en-klaar in de doos geleverd of is het een bouwpakket met handleidingen, 681 schroefjes, boutjes en ringetjes?

18 mei 2014 om 15:32
Official Product Expert Parasol-Expert Official Product Expert

De parasol wordt in een doos geleverd. Het is heel simpel in elkaar te zetten.

18 mei 2014 om 14:26
silvia67 Gebruiker

Bij de meeste zit volgens mij geen voet….ook iets om rekening mee te houden qua prijs.

18 mei 2014 om 14:30
gvmunster Gebruiker

@Parasol-expert wat zijn de afemetingen van de bijgeleverde voet?

18 mei 2014 om 14:48
knallboro Gebruiker

@Parasolexpert, zodra je terug bent van het strand :)

Ziet er goed uit, kan ik de parasol ook loskoppelen en apart opbergen van het hangmechanisme?

18 mei 2014 om 15:15
Gioaka Gebruiker

@ productexpert

Helaas dat u “nog”geen antwoord heeft op deze vragen:

Op wat voor een termijn verwacht u een antwoord te kunnen geven en verloopt dit via het forum of via een mail? Zoals ik het begrijp kunt u alleen vandaag deze parasol bestellen. Dus als het vandaag het antwoord niet volgt, hebben we er weinig aan? Tenzij u een andere oplossing weet?

Er wordt redelijk algemeen en “politiek” correct geantwoord waarschijnlijk is dit onbewust vandaar wat diepere vragen:

1. Als we gebruik willen maken van de garantie verloopt dit via Ibood moeten we dan bezorgkosten nogmaals betalen of verloopt dit via een antwoordnummer of iets dergelijks.

2. Kan je de parasol een paar graden kantelen?

3. Er zit een voet standaard/plaat bij is dit gewoon een staal plaat van 1 x 1 meter en zit hier bevestigings mogelijkheden op voor de kruis voet. Er staat heavy base betekent dit dat de staal plaat al zwaar genoeg is? Daarnaast is het pakket 200 x 13 x 33 cm. Hoe kan dit dan? Daarnaast is het totaal pakket 11 kg.

Hoop graag van u te horen, heb btw wel de parasol bestelt hoop op goede zege en uitgaande van bevredigende antwoorden op de openstaande vragen.

Hoop graag wederom van u te vernemen.

Met vriendelijke groet,

Gioaka

18 mei 2014 om 15:19
beverhard Gebruiker

@parasol-expert

Zit u nu onder de parasol?

18 mei 2014 om 15:50
knallboro Gebruiker

@ibood, moderators:

Ik vind dit echt niet kunnen: Een product expert inzetten die bijna niet aanspreekbaar is, heeft momenteel pas 15 replies gegeven. Er zitten mensen te wachten die dit produkt vandaag graag willen bestellen en de expert zit met een biertje onder zijn eigen parasol of zo? Had er graag eentje willen hebben maar bij nader inzien zie ik er toch maar vanaf. Ik haal hem wel gewoon in de winkel waar ik dan ook gewoon een vraag kan stellen die beantwoord wordt, voor die paar rot tientjes.

18 mei 2014 om 16:04
DAVID-V1980 Gebruiker

Wat voor uitgebreide uitleg moet je nu hebben bij een goedkope parasol van slechts 50 euro? Alle nodige details staan in de beschrijving en je krijgt nog een foto erbij om een idee te hebben… Sommigen gedragen zich hier echt alsof ze in de showroom van een garage staan om een dure wagen te kopen, terwijl het hier over een simpele zwevende parasol gaat van slechts 50 euro waar je echt voor die prijs niet aan bedrogen kan zijn.

18 mei 2014 om 16:06
aronito Gebruiker

Je hebt altijd mensen die alleen maar lopen te klagen. Als je echt uitgebreid advies wil ga dan idd naar de winkel. Daar betaal je uiteindelijk ook voor. Je bent niet verplicht om hier te kopen. Neem een klein risico en bestel dat ding. Het is ibood, vaak gunstig geprijsd zonder uitgebreid advies. Geldt ook voor Gioaka. Zucht

18 mei 2014 om 16:22
enfy Gebruiker

Sorry hoor, maar wat is er mis met vragen naar merk en type?

Die vragen worden niet beantwoord.

Lijkt mij een basis vraag welke niet terug te vinden is in de bijgeleverde info.

Het geld is het niet en ik zal wel aanschaffen, maar wat is de zin van een expert als hij niet eenvoudige vragen kan beantwoorden.

Ik weet het niet is ook een antwoord.

18 mei 2014 om 16:34
aronito Gebruiker

Expert heeft al aangegeven dat parasol direct bij de fabriek wordt besteld. Grote kans dat dit een Chinese fabrikant is. U en ik kunnen ook direct bij de fabrikant bestellen. Echter wordt vaak een minimale order verwacht van een x aantal stuks. Als u een merk Xxx op het product vermeldt wilt hebben dan zorgt de fabrikant er ook voor. Dus het maakt eigenlijk niet uit welk merk en type het is. Eventuele accesoires zijn bij elke bouwmarkt, tuincentrum of winkel (blokker) te koop.

18 mei 2014 om 16:37
Gioaka Gebruiker

Beste David,

Laten we beginnen dat een product expert erbij zit om je vragen te beantwoorden, als hiervan gebruik kan worden gemaakt dan doe ik en vele andere dat.

Daarnaast is het makkelijk praten over een portemonnee van een ander voor de een is € 50,– meer dan voor een ander. Snap jullie reactie niet, er zit een product expert vanuit Ibood, maar je mag geen vragen stellen want hij kost maar € 50,– . beetje ego van je.

Zal wel aan mij liggen, maar al met al moet je iedereen op zijn manieer in de waarde laten zowel de product expert alsmede kritische kopers en personen die graag hun menig over de kritische kopers publiek wil maken.

18 mei 2014 om 16:39
Gioaka Gebruiker

Beste Aronito,

Voor jou geldt hetzelfde, waarom laat je de product expert het zelf niet aangeven, kan zelf goed tikken zo te zien in de reply’s .

Dus vandaar voor jou ook de onderstaande tekst:

Laten we beginnen dat een product expert erbij zit om je vragen te beantwoorden, als hiervan gebruik kan worden gemaakt dan doe ik en vele andere dat.

Daarnaast is het makkelijk praten over een portemonnee van een ander voor de een is € 50,– meer dan voor een ander. Snap jullie reactie niet, er zit een product expert vanuit Ibood, maar je mag geen vragen stellen want hij kost maar € 50,– . beetje ego van je.

Zal wel aan mij liggen, maar al met al moet je iedereen op zijn manieer in zijn waarde laten zowel de product expert alsmede kritische kopers en personen die graag hun menig over de kritische kopers en dit publiek wil aangeven om wat voor een reden dan ook..

18 mei 2014 om 20:10
DAVID-V1980 Gebruiker

@Giokaka

50 euro is gewoon weinig voor een parasol met voet, ik heb al 50 euro voor de voet alleen betaald destijds ter vergelijking en heeft nu totaal niets met ego te maken.

Mijn antwoord was in de eerste plaats voor Knallboro die zelfs liever in de winkel nog een paar tientjes extra geeft.

Je mag het bekijken hoe je wilt, de zogenaamde “kritische kopers” zijn zeurkousen op zijn zachts gezegd.

Mocht Ibood tandenstokers aanbieden, zou men nog durven vragen uit welke houtsoort ze gemaakt zijn en hoe lang ze zijn.

18 mei 2014 om 16:16
silvia67 Gebruiker

Dit lijkt dezelfde parasol als bij blokker daar kost hij echter € 35,- meer en mocht je het thuisbezorgd willen krijgen

dan kost dit € 30,-extra.

Helemaal geen gekke deal van IBOOD dus.

18 mei 2014 om 16:52
Official Product Expert Parasol-Expert Official Product Expert

Beste,

Helaas hebben wij vandaag op een paar goede vragen geen antwoord kunnen geven. De vragen over de coating, uv-filter, afmetingen kruisvoet en de technische levensduur zullen worden beantwoord. Wij komen hier zeker op terug. Ons excuses voor dit ongemak.

18 mei 2014 om 16:56
puurpindakaas Gebruiker

@productexpert

Ik heb de parasol besteld. Echter onder voorbehoud van een acceptabel antwoord op het uv filter, de pa coating en of het hier gaat om een voet van 1 m2 of niet (de uitleg van de 1 m2 grote voet en de bewering van een pakket van 200 x 13 x 33 cm zijn namelijk in strijd met elkaar).

Mocht het antwoord nu niet mogelijk zijn dan verwacht ik in elk geval een antwoord voor de verzending. Mocht dit antwoord niet zijn gegeven voor de verzending dan behoudt ik mij het recht voor dit pakket terug te zenden naar iBood (op hun kosten). Ik verwacht niet dat een product expert elke minuut van de zondag beschikbaar is voor vragen (en dat zullen anderen vast ook niet verwachten op zo’n prachtige dag), maar gezien het feit dat het vooral standaard vragen zijn mag het geen probleem zijn deze te achterhalen.

Ondanks bovenstaande moet ik eerlijk zeggen dat het klinkt als een mooie deal.

18 mei 2014 om 17:03
gpb Gebruiker

Voordat de bestelling verzonden wordt kun je deze toch altijd annuleren via “Service verzoek indienen” ?

18 mei 2014 om 18:00
Alphamax Gebruiker

Beste expert,

Is de meegeleverde voetstuk zwaar genoeg om de parasol stevig vast te hechten of moet men appart een stalen plaat kopen?

18 mei 2014 om 18:44
puurpindakaas Gebruiker

Na enig nadenken verwacht ik dat de foto vertekend. De parasol is geplaatst op een tegel van 1 m2. Die tegel heeft niets te maken met de parasol en de X voet. Je krijgt een X voet met randen aan de poten. Op die uitstekende randen van de voet kun je dan tegels leggen.

18 mei 2014 om 18:03
Sturmer Gebruiker

@Paradol-expert Kan ik de parasol ook in mijn eigen stenen voet plaatsen?

18 mei 2014 om 18:36
Sturmer Gebruiker

@parasol-expert foutje ;)

18 mei 2014 om 20:23
robert7741 Gebruiker

Typisch Nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Je kunt het product of wel of niet kopen. De keuze is aan u.

Voor nog geen 60 euro een parasol is natuurlijk geen geld, bij blokker kost deze 90 euro.

Ik heb hem wel gekocht, kan er geen buil aan vallen voor dit geld.

18 mei 2014 om 20:34
kim_tenniglo Gebruiker

Wat zonde.. Vanochtend lukte het bestellen niet.. Nu is ie uitverkocht :(

18 mei 2014 om 20:40
mrcrazzzy Gebruiker

Toch nog ergens een paraplu’tje over ? Pm me, ik koop em…

18 mei 2014 om 21:42
vaderabt Gebruiker

dju,… uitverkocht :-(

18 mei 2014 om 22:14
wevanooijen Gebruiker

huilie, huilie: UITVERKOCHT

15 juli 2014 om 00:33
whitestamper Gebruiker

Weet iemand hoe je de parasol bij kan draaien?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.