21 mei 2014 om 00:00
iBOOD

320 Tricell all-in-one vaatwastabletten (genoeg voor een jaar!)

Vroeger: toen de mannen van staal waren en de boten van hout. Toen deed men nog de afwas op ambachtelijke wijze. Gewoonweg met de hand. Hij wast af, zij droogt, of andersom net wie het kortste strootje getrokken had. Maar die tijden zijn voorbij, tegenwoordig slinger je alles wat vies lijkt in de vaatwasser. Twee keer drukken en een half uur later is alles brandschoon. Althans, als je een beetje goede tabletten hebt dan komt het er brandschoon uit en vergaan je borden niet direct. Tricell tabletten bijvoorbeeld, die zijn samengesteld uit een combinatie van grondstoffen die het gebruik van spoelglas overbodig maken. Ook wordt kalkaanslag voorkomen en heb je dus altijd een stralend schone vaat. Dat wil iedereen natuurlijk dus zorg dat jij het komende jaar gebeiteld zit met deze deal!
  • Merk: Tricell
  • Type: 320 All-in-one vaatwastabletten
  • Samenstelling: 5 dozen á 64 stuks
  • Zorgt ervoor dat jouw vaat stralend uit de machine komt
  • Tabletten zijn samengesteld uit een combinatie van grondstoffen die het gebruik van spoelglans overbodig maken
  • Voorkomt kalkaanslag voor behoud van de machine
  • De vaat wordt gereinigd en de actieve zuurstof zorgt voor verwijdering van de hardnekkigste vlekken als lasagne, lippenstift, thee en koffie
  • Na opening is het niet mogelijk dit product retour te sturen
21 mei 2014 om 00:07
Dokter_S Gebruiker

Je zou er een Vaat-ziekte van krijgen…..

21 mei 2014 om 00:09
kloppie79 Gebruiker

Hoezo genoeg voor een jaar, hoeveel dagen heeft jullie jaar?  Bij misdraagt hij zeker één keer per dag hoor.

21 mei 2014 om 00:09
kloppie79 Gebruiker

Bij mij uiteraard.

21 mei 2014 om 00:16
sambody Gebruiker

ibood heeft vast rekening gehouden met je vakantiedagen in het buitenland :-)

21 mei 2014 om 00:32
kloppie79 Gebruiker

45 dagen in het buitenland, zou willen maar helaas, dat trekt bruin niet.

21 mei 2014 om 00:19
sambody Gebruiker

Normaal betaal ik ook circa 10 eurie voor 100 tabletten. Dus voor de prijs per stuk hoeft het niet.

Is Tricel zoveel beter als andere A-merken als Sun, Calgonit of Dreft?

Wat is de aanbieding?

21 mei 2014 om 01:08
rustynail Gebruiker

Dat vraag ik me ook af, ik heb vorige maand bij Dirk vd Broek 3x 36 Sun tabletten voor 4,99 gehaald.

Op 320 tabletten zou dat op 14,78 uitkomen.

21 mei 2014 om 08:22
purgie Gebruiker

Volgens mij verkopen ze Tricel producten bij de Action. Dus veel zullen ze in de ‘gewone’ winkel niet kosten..

21 mei 2014 om 08:26
christobaldi Gebruiker

Maar heb je dan voldoende voor één jaar?

21 mei 2014 om 09:06
josssh Gebruiker

10,5 cent per tablet. Bij de Lidl ZONDER aanbieding 8 cent per tablet.

Lidl tabletten zijn naar mijn mening 10x beter dan andere merken. Tabletten met oplosbare folie zijn helemaal drama, dan blijft het halve blok over na een wasbeurt. Haal ik de folie er af dan wordt de vaat vaak zat niet goed schoon, of blijft alles erg nat. Bij Lidl tabletten lost het tablet goed op, is de vaat brandschoon, en alles vrijwel helemaal droog. Tot zover mijn reclamepraatje.

21 mei 2014 om 09:43
fgeer Gebruiker

Ik hou het lekker bij tabletten van de Lidl en Aldi. Ook nog eens veel goedkoper dan deze aanbieding.

21 mei 2014 om 10:36
Apenopfietsen Gebruiker

Ik bestel een doos, altijd makkelijk en het wordt iig gebracht.
Geen idee van het merk maar zal het hier laten weten

21 mei 2014 om 10:50
gert30 Gebruiker

Is geen aanbieding. Bij de Lidl betaal ik net zoveel, en deze zijn veelal beter dan ieder ander, aldus de consumentenbond.

Tip: Wacht tot ze in de aanbieding zijn bij de Lidl, dan betaal je nog minder.

Deze Ibood laat ik lopen!

21 mei 2014 om 11:09
toonybee Gebruiker

De van voor prijs is echt pure marketing. Ik zou van de medewerkers van ibood of van de productexpert wel eens willen weten waar ik deze tabletten kan kopen voor die prijs? Verder vraag ik me af waar iedere geinteresseerde deze tabletten kan kopen mochten de 320 na een jaar (!?) op zijn?

21 mei 2014 om 11:12
Official Product Expert Tricell-Expert Official Product Expert

1. In de tekst op de website wordt nergens vermeld dat Tricel beter is als genoemde merken. Dat is ook helemaal geen issue. De Tricel Tabletten zorgen voor een stralend schone vaat. Dat is waar het om gaat.

2. De Tricel Vaatwastabs All in One zijn normaal gesproken te koop bij de vestigingen van Welkoop/Boerenbond en zijn tevens verkrijgbaar bij groothandels in de schoonmaak- en agrarische branche.

21 mei 2014 om 11:41
pp1973 Gebruiker

3x besteld

21 mei 2014 om 11:51
wkwakernaak Gebruiker

Hebben deze tabletten oplosbare folie?

21 mei 2014 om 12:06
Official Product Expert Tricell-Expert Official Product Expert

De vaatwastabletten hebben geen oplosbare folie.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.