26 mei 2014 om 00:00
iBOOD

Siemens TS22 XTRM stoomstrijksysteem: minder moeite om strak voor de dag te komen!

Iedereen komt ongetwijfeld graag goed voor de dag, in strak gestreken kleren. Maar niemand beleeft er lol aan om uren te staan strijken. Daarom hebben we vandaag dit stoer ontworpen Siemens TS22XTRM stoomstrijksysteem voor je uitgezocht om dit klusje wat te verlichten. De 1.2 liter transparante waterbak van deze Siemens kan worden gevuld terwijl je het strijkijzer gebruikt. Deze stoomrammer levert met een stoomvermogen van 120g/min een ruim twee keer zo hoge stoompenetratie als een vergelijkbaar stoomstrijksysteem en de krachtige XTRM stoomfunctie levert zelfs 3 intense stoomstoten van 220 gr stoom per minuut. Zo maak jij korte metten met de meest hardnekkige kreukels en vouwen! Dit in totaal 3100W sterke Siemens stoomstrijksysteem is uitgerust met een gepatenteerde titanium-glissee voetplaat met stoom kanalen en driefaseontwerp voor optimale stoomdistributie. Hierdoor glijdt het ijzer soepel over je gekreukte kleding. Voor je aan de slag kunt hoef je maar een kleine 2 minuten te wachten, want dan is de TS22XTRM er helemaal klaar voor. Door de 5,5-bar stoomdruk zul je niet alleen veel sneller strijken dan met een normaal strijkijzer, maar je kunt hem zelfs verticaal gebruiken om je kleding op te frissen met behulp van stoom! Het Calc’n’clean Plus systeem voorkomt op eenvoudige wijze dat kalk je TS22XTRM aantast doordat het antikalksysteem makkelijk te verwijderen en te reinigen is. De Calc’n’clean timer geeft aan wanneer er ontkalkt moet worden. En dan zijn er nog de verlichte hoofdschakelaar, de lange stoomslang tussen basisstation en ijzer, anti-slip voetjes, snoeropbergmogelijkheid, en het veiligheidssysteem waarmee je het ijzer aan het station kunt vergrendelen om het geheel veilig te verplaatsen. Strak voor de dag komen met weinig moeite en tijdverspilling doe je met het Siemens Siemens TS22 XTRM stoomstrijksysteem!
  • Merk: Siemens
  • Type: TS22 XTRM
  • Kleur: Antraciet metallic met oranje accenten
  • Met minder moeite strak voor de dag komen!
  • XTRM stoomfunctie: 3 intense stoomstoten tot 220g/min.
  • Precieze, traploze temperatuurregeling via draaiknop
  • Verticale stoomfunctie voor het opfrissen van kleding
  • Voorzien van Calc’nClean Plus: een makkelijk te verwijderen en te reinigen antikalksysteem
  • Het strijkijzer kan vergrendeld worden aan het station, waardoor het apparaat veilig verplaatst kan worden
  • Titanium-glissée strijkzool
  • Flexibel te plaatsen afzetgedeelte voor strijkijzer; op basisstation of strijkplank
  • De Calc'n clean timer geeft een signaal wanneer ontkalken nodig is
  • Totaal vermogen: 3100W
  • Stoomvermogen: 120g/min.
  • Inhoud waterreservoir: 1,2 liter (bijvullen continu mogelijk)
  • Stoomdruk: 5,5 bar met beveiligingssysteem
  • Opwarmtijd: 2 min.
  • Lengte aansluitsnoer: 190 cm
  • Keurmerken: CE, ROSTEST, VDE
  • Afmetingen: 250x225x375 mm
  • Gewicht: 4,45 kg
  • Garantie: 2 jaar
26 mei 2014 om 00:17
klokklokklok Gebruiker

@Siemens-Expert: Wat is het unique selling point van dit product? Waarin is het beter dan andere strijksystemen en waarom (en wanneer) is het nodig een strijkbout met een groot apart reservoir, zoals deze, aan te schaffen?

26 mei 2014 om 14:28
Official Product Expert Siemens-Expert Official Product Expert

Dit model heeft diverse USP’s: stoomvermogen, stoomdruk, vergrendelings- en ontkalkingsfunctie.
Het voordeel van een extern station is dat er veel meer druk opgebouwd kan worden. Bijkomend voordeel is het feit dat het ijzer veel lichter is (omdat er geen water inzit, zoals bij stoomstrijkijzer).

26 mei 2014 om 07:32
ludwig70 Gebruiker

@Siemens-Expert, moeten hier anti-kalk cartridges in? Zo ja, om welk type gaat het (en wat kosten die)? Zo nee: hoe werkt ontkalken dan? Vr. groet.

26 mei 2014 om 14:52

Er zit een vaste antikalk module in het station. De kalkdeeltjes hechten zich aan het metaal van de module.
Om te ontkalken draai je deze eruit (uiteraard nadat het station is uitgeschakeld en is afgekoeld), en spoel je de module schoon onder de kraan. Ontkalkt!

26 mei 2014 om 07:33
Nutzie Gebruiker

Wij hebben dit strijkijzer al een aantal maanden. Zeer tevreden van! Niet zwaar in de hand, zwaar vermogen en strijkt heel gemakkelijk. Als je van plan was om een strijkijzer te kopen zou ik niet twijfelen…

26 mei 2014 om 07:35
Nutzie Gebruiker

Zit een anti kalk staafje in dat je gemakkelijk kan verwijderen en proper maken.

26 mei 2014 om 08:57
pieterjanp Gebruiker

Kan dit strijkijzer ook verticaal stomen?

26 mei 2014 om 14:26

Geen probleem.

26 mei 2014 om 09:28
Moderator Willy Moderator

De Product-Expert gaat al jullie vragen beantwoorden, verwacht hem ieder moment!

26 mei 2014 om 09:30
Bibiken Gebruiker

Bij dit toestel heb ik zo m’n reserves. Wij hebben dit vorig jaar via ibood aangekocht en ondervinden 2 problemen die m.i. voor een strijkijzer niet door de beugel kunnen. Tot 3x toe hebben we last gehad van afscheiding van vuil bij het stomen (een blauwzwarte vloeistof), de vlekken krijgen we niet meer uit de geschade kledingstukken. Daarnaast is het kunststof onderzetstuk, dat je moet gebruiken om het ijzer op te zetten tijdens en na het strijken, beginnen vervormen: het binnenste gedeelte “plooit” omhoog en laat sporen na op het ijzerzool => deze sporen kunnen eenvoudig worden verwijderd maar het is kwestie dit goed in het oog te houden om de kleren niet aan te tasten. We gebruiken en onderhouden het toestel strikt volgens de voorschriften. Naast deze “ongemakken” is dit zeker een handig toestel met een goed strijkresultaat (en wellicht hebben we gewoon pech met ons exemplaar).

26 mei 2014 om 09:37
stefanpersoons Gebruiker

Heb bij vorige aanbieding, dit toestel gekocht, en ontvangst blijkt dat toestel niet identiek is aan foto op de ibood website. Onderzoek heeft mij geleerd dat Siemens op een bepaald moment het model heeft aangepast wegens technische problemen (boiler snel defect). Op consumentenbond.nl meer uitleg erover te vinden en waarschuwing dat oude type, wat ik van ibood ontvangen heb,

26 mei 2014 om 10:38
dbrouwers Gebruiker

Is de TS22 EXTREM de opvolger van de TS22 XTRM ?

@product-expert welk model krijgen we in de aanbieding? Het model waarvoor een omruil is (geweest?) of het model met de fix?

26 mei 2014 om 10:48

Bij problemen met een toestel kan je garantie aanvragen. Siemens en iBOOD handelen dit dan netjes af.
Misschien is er per ongeluk een oude type tussen de zending geraakt die jij net hebt gekregen. Groetjes Willy

26 mei 2014 om 14:30

Uiteraard gaat het hier om het model met de fix.

26 mei 2014 om 14:33

Uiteraard het laatste model, met de fix.

26 mei 2014 om 14:52
dbrouwers Gebruiker

Bedankt, bij deze de bestelling geplaatst.

26 mei 2014 om 10:44

Ik ben de Product-Expert nog niet vergeten, iBOOD probeert hem te bereiken… Groetjes Willy

26 mei 2014 om 12:16
mxmike Gebruiker

en is hij al gearriveerd?

26 mei 2014 om 12:17
gvermeylen Gebruiker

Ik ben ook wel curieus naar zijn antwoorden, want ik heb eigenlijk wel effectief (eindelijk ;) ) een stoomstrijkijzer nodig.

26 mei 2014 om 12:59
dakrikke Gebruiker

Hoe zit het nu met die expert???

26 mei 2014 om 13:11

Ja of de expert is druk de Hunt aan het volgen of hij is zijn telefoon kwijt? Ik weet het niet maar er wordt nog steeds aan gewerkt!

26 mei 2014 om 13:22
dbrouwers Gebruiker

Bedankt, er zijn duidelijk potentiele kopers maar we wachten allemaal op een antw.

Ik zou me toch “bedrogen” voelen moest het hier om een toestel gaan wat uit de markt is genomen omwille van een technisch probleem.
Als dit al zo is natuurlijk vandaar graag duidelijkheid.

26 mei 2014 om 13:25
kvanotte Gebruiker

Wacht ook netjes af, want wil er zeker van zijn, dat ik een juiste aankoop doe.

26 mei 2014 om 13:34
dakrikke Gebruiker

Idem hier, eventjes geduld dan maar, al roept het werk zometeen…

26 mei 2014 om 13:41

Nu ik heb de Expert nog niet maar wel een belangrijk antwoord voor velen denk ik:

Het is het nieuwe model en betreft volledige nieuwe producten!

Groetjes Willy

26 mei 2014 om 14:32

Zoals gezegd, het gaat hier om producten met de fix.

26 mei 2014 om 13:56
kvanotte Gebruiker

indien problemen, kan dit kosteloos teruggestuurd binnen de garantie periode?

26 mei 2014 om 14:10

Binnen een half jaar kun je het product kosteloos retour sturen bij het aanspraak maken op de garantie daarna zijn de verzendkosten voor terugzenden voor de klant. Groetjes Willy

26 mei 2014 om 14:31

Welkom Product-Expert. Blij te zien dat je er bent! Groetjes Wily

26 mei 2014 om 14:37
stefanpersoons Gebruiker

26 mei 2014 om 14:45
Ritchie Tomasouw Gebruiker

ohnee laat maar.. zat verkeerd te kijken ;) iBood is toch goedkoper :) Mod, je mag dit bericht verwijderen :P

26 mei 2014 om 14:49

Weggehaald :) Groetjes Willy

26 mei 2014 om 14:51
smuerman Gebruiker

Is dit eentje van de fabricagecode FD9204 of hoger?

Mvg,

Sven

26 mei 2014 om 14:56

Zoals gezegd, het gaat hier om producten met de fix (dus FD is hoger)

17 juni 2014 om 16:20
benjadommers Gebruiker

Ik heb vandaag mij Siemens strijkijzer aangekregen maar het is NIET zoals jullie beloofde het fabricagecode FD9404 maar wel degelijk FD9403. Graag wat meer duidelijkheid.

26 mei 2014 om 15:45
kvanotte Gebruiker

gekocht :-D

26 mei 2014 om 15:56

Meestal is wel iemand mij voor maar nu niet, hier de reviews over dit stoomstrijksysteem: http://www.kieskeurig.nl/stoomgenerator/siemens/ts22extrem/prijzen/bezorgen/1049323#prijzen

Ziet er goed uit een 8,8 gemiddeld.

26 mei 2014 om 16:51
Jorkah Gebruiker

@Siemens-ExpertWat zijn de verschillen tussen de TS22XTRM en de TS22EXTREM?
Op de officiële site van Siemens  (links onderaan) kan ik geen verschillen vinden tussen deze twee, ze worden echter wel allebei apart vernoemd. Alvast bedankt!

Links:http://www.siemens-home.nl/producten/kleinhuishoudelijke-apparaten/stoomstations/TS22XTRM.htmlhttp://www.siemens-home.nl/producten/kleinhuishoudelijke-apparaten/stoomstations/TS22EXTREM.html

Edited by: Willy

Graag gedaan!

26 mei 2014 om 22:30
syco95 Gebruiker

Pff … Uitverkocht …. Komaan

26 mei 2014 om 22:32
Willem18 Gebruiker

uitverkocht nu al?

komaan eh, juist wanneer men madam wou bestellen, nu zit ik hier met een slecht gezinde :-(

26 mei 2014 om 22:35
checco Gebruiker

*zucht* kom net thuis van een lange dag werken. Moeders heeft op mij gewacht om te bestellen. Tussen kijken op de site en inloggen zit een paar seconden en wat denk je……. uitverkocht. Miljaar! Beste Ibood, toevallig niet eentje ergens nog achter een deur staan? Of een annulering???

26 mei 2014 om 22:57
Rylo Gebruiker

Jammer, wilde er net 1 gaan bestellen na een lange dag

26 mei 2014 om 23:05
Rylo Gebruiker

hoor het graag als er nog een alternatieve manier is om deze te verkrijgen via ibood, anders pech gehad. Graag een mail dan:)

27 mei 2014 om 09:17

Spijtig te lezen dat jullie naast de aanbieding hebben gegrepen. Helaas is er geen mogelijkheid deze alsnog te bestellen.

Groetjes Willy

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.