31 mei 2014 om 00:00
iBOOD

In- en uitklapbare party tafel 152x76x74 cm – makkelijk op te bergen en te vervoeren !

Je geeft gezellig een feestje maar dat levert ook een probleem op. Je komt ruimte tekort, vooral je tafel is aan de kleine kant. Waar moeten je gasten nu hun drankje neerzetten? En heb je wel genoeg ruimte om al die hapjes neer te zetten die je hebt klaargemaakt? Nou, dat zal totaal geen probleem zijn met deze in- en uitklapbare party tafel. 152 cm extra ruimte om alles op neer te zetten wat je nodig hebt. Drinken, eten, mobieltjes (die eindigen vaak op de tafel ja!) Wat jij wilt. Hij is gefabriceerd uit polyethyleen en is voorzien van een stevig, geëpoxeerd buisprofiel. En hij is hartstikke stevig! En als het feestje afgelopen is maak je hem schoon, klap je hem in en berg je hem op. Plus hij is makkelijk te vervoeren door de handgreep aan de zijkant. Het is dus heerlijk zorgeloos feesten met deze in- en uitklapbare party tafel van 152x76x74 cm. Proost!
  • Type: in- en uitklapbare party tafel
  • Kleur: wit
  • Materiaal: polyethyleen
  • Ideaal voor het serveren van hapjes en drankjes
  • Beschikt over een stevig, geëpoxeerd buisprofiel
  • In- en uitklapbaar plus makkelijk op te bergen
  • Makkelijk te vervoeren dankzij de handgreep aan de zijkant
  • Afmetingen: 152x76x74 cm
  • Garantie: 2 jaar
31 mei 2014 om 07:48
wbree Gebruiker

Wat weegt deze tafel. En hoeveel gewicht kan die hebben?

31 mei 2014 om 08:39
vinnieforyou Gebruiker

Ik zou ook graag willen weten wat hij weegt. Het is een mooie tafel voor op de camping, maar je moet wel rekening houden met het gewicht wat je mee neemt in de caravan.

31 mei 2014 om 09:20
cybergoof Gebruiker

Ideale tafel. Ik heb deze een week of 4 geleden bij de Praxis gekocht (voor overigens een betere prijs). Hij ligt nu in onze vouwwagen, maar volgens mij weegt de tafel iets van 6 kilo. Staat erg stevig op zijn poten en makkelijk in te klappen.

31 mei 2014 om 12:44
Louise25 Gebruiker

Die tafel bij de Praxis heeft andere afmetingen en is 30 cm langer. Dat moet je dan wel kwijt kunnen en je moet ‘m dan zelf ophalen. Zo te zien komen beide tafels wel uit dezelfde fabriek…. ;)

31 mei 2014 om 10:03
cybergoof Gebruiker

Kwam zojuist de doos tegen in de schuur: net weight 13,3 kg

31 mei 2014 om 12:01
eriq Gebruiker

Ah, dus het is 6, 13 of 18. Helder! Bedankt.

31 mei 2014 om 12:52
Louise25 Gebruiker

Ik ga er vanuit dat de tafel in ieder geval minder weegt dan 13 kg omdat het tafelblad bij deze iBood-aanbieding kleiner is dan bij de tafel van de Praxis.

31 mei 2014 om 16:33
Louise25 Gebruiker

De tafel waar jij naar linkt is niet hetzelfde als die op de foto bij deze aanbieding. Ik vind 18 kg ook niet echt lichtgewicht, dus hoop echt dat het deze niet is.

Edited by: Tom

Je hebt gelijk.
We kunnen het nu alleszins niet nagaan. Voor de mensen die het bestellen , en moest het naderhand niet goed zijn. Dan kunnen jullie altijd even de klantenservice contacteren.

Mvg,
Tom

31 mei 2014 om 16:50
Louise25 Gebruiker

Ga je wel nog voor verzending uitzoeken hoeveel deze tafel daadwerkelijk weegt? De tafel heeft een goed formaat maar 18kg vind ik echt te zwaar.

31 mei 2014 om 22:09
peetpp Gebruiker

Ook besteld, het gewicht is voor mij minder belangrijk zolang hij maar stabiel is en de afmetingen zijn ideaal, wil ‘m o.m. gebruiken voor het opstellen van de grote knikkerbaan level 6 gescoord bij de hunt welke een breedte heeft van zo’n 140 cm.

31 mei 2014 om 22:43
Louise25 Gebruiker

Ik heb ‘m ook besteld, we gaan het zien…..

31 mei 2014 om 23:59
kofta Gebruiker

Jongens, het is een draagbare kunststof tafel. Gewicht zal tussen de 8 – 12 kilo liggen. Ik vermoed dat het ongeveer – gezien het formaat – ongeveer 8 kilo zal wegen.

17 juni 2014 om 17:56
peetpp Gebruiker

Zaterdag ontvangen, weegt zo’n 14 kg, vrij stevig alleen kan de tafel niet helemaal horizontaal worden opengeplooid en is in ht midden ruim 1 cm hoger dan aan de zijkanten, op zich geen probleem als partytafel maar ongeschikt voor mijn knikkerbanen. Maar goed, heb maar gewisseld met een andere tafel.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.