4 juni 2014 om 00:00
iBOOD

Duopack Simplehuman Retro afvalemmers 3L - Antraciet

Simplehuman maakt het leven van veel huishoudens in Europa al een stuk gemakkelijker, dit doen zij met een scala aan mooie design producten. Zoals dit stijlvolle design Retro pedaalemmertje. Een kwalitatief hoogstandje met een zeer sterk stalen pedaalmechanisme en gemaakt van roestvaststaal met kunststof accenten. Met een inhoud van 3 liter ontzettend praktisch voor in de badkamer óf op het toilet. Wat zeggen wij? Of? Nee, laten we er dan gewoon gelijk 2 doen, scheelt jou weer kiezen waar je hem neerzet ;)
  • Merk: Simplehuman
  • Type: 2 Retro pedaalemmers
  • Kleur: Antraciet
  • Inhoud: 3 liter
  • Met handige losse binnenemmer
  • Ideaal voor badkamer en toilet
  • Zeer sterk pedaalmechanisme
  • Materiaal: RVS met kunststof accenten
  • Praktische handvatten
  • Afmetingen: H 26,9 x ø 19,4 cm
  • Garantie: 2 jaar via iBOOD, 10 jaar fabrieksgarantie
4 juni 2014 om 00:28
maximeke2 Gebruiker

Hoe groot is de kans dat iemand 2 afvalemmers koopt, via een online website? Enige scenario waar ik kan aan denken is een nieuwe woning, maar dan nog: je moet wachten op de verzending.

4 juni 2014 om 01:06
decyphert Gebruiker

Jij woont zeker op 25 vierkante meter?

Afvalbak in meerdere ruimtes/kamers. 1 voor jezelf, 1 als cadeau.

Zat scenario’s te bedenken hoor.

4 juni 2014 om 02:08
paximadia Gebruiker

Die kans is 200%: 1 voor de badkamer boven, 1 voor de badkamer beneden, 1 voor de WC en 1 voor in het washok. Tsja 2 weken wachten op de verzending: niet te doen voor een Chinese afhaalmaaltijd, maar prima te doen voor deze afvalemmertjes. Ik ben er blij mee!

4 juni 2014 om 01:31
ErAdiCToR Gebruiker

Laat ik nu net voor zowel de toilet als badkamer een vuilnisbakje nodig hebben :)

hup bestellen die shit

4 juni 2014 om 11:17
cedricscarlatti Gebruiker

Hoogte 26,9 cm! Dat is toch wel heel klein. Jammer; als ze nu één iets groter model hadden aangeboden ipv deze twee schaalmodelletjes, dan had ik hem direct besteld .

4 juni 2014 om 18:59
DavidT Gebruiker

Ik had graag een witte gehad! Volgende keer beter

4 juni 2014 om 19:03
okkies Gebruiker

Beetje jammer deze I Bood. Op de officiële  site alle maten en kleuren en ook niet voor de prijs dat Ibood doet voorkomen…

http://www.simplehuman-webshop.nl/producten/categorie-retro

4 juni 2014 om 20:25
Zigzig Gebruiker

Ik koop zo ongeveer ieder jaar een nieuwe voor de badkamer en toilet (wel goedkope look-a-like dingetjes). Meestal zijn ze na een half jaar al niet mooi meer. Vooral die in de badkamer. Laat staan het pedaalmechanisme… Dat is vaak om te huilen! Met deze hoop ik een stuk beter af te zijn.

Al met al toch nog 15 euro goedkoper! Gekocht dus!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.