9 juni 2014 om 00:00
iBOOD

Bodum Pavina 6-delige dubbelwandige glazenset

Je kent Bodum vast en zeker, mooie glazen die te vinden zijn in de betere warenhuizen. Maar wist je ook dat elk glas van Bodum anders is dan zijn voorganger? Nee? Wij wel, maar gelukkig willen we deze kennis met je delen. De glazen van Bodum worden elk door ambachtelijke glasblazers met de mond geblazen. Daarom is geen enkel glas van Bodum identiek aan zijn voorganger. Sterker nog ze kunnen een beetje variëren in maat en grootte. Maar dat is niet het enige speciale aan deze glazenset, de glazen van Bodum hebben een dubbele wand. Dit heeft dezelfde isolerende werking als dubbel glas in een raamkozijn. De lucht tussen de 2 lagen glas zorgt ervoor dat warmte of juist koelte binnen het glas gehouden wordt. Zo blijft jouw kopje citroenthee met 2 schepjes suiker veel langer warm in een van deze glazen dan in een mok. En je lekkere glas cola met ijsklontjes blijft op zijn beurt weer heel lekker lang koud. De glazen zijn vaatwasserbestendig en kunnen ook zonder problemen in de magnetron. Wie wil nou niet zeggen dat hij een unieke en gemakkelijk te gebruiken set dubbelwandige glazen heeft?!
  • Merk: Bodum
  • Type: Set van 6 Pavina dubbelwandige glazen
  • Unieke handgeblazen glazen die je drinken precies op temperatuur houden
  • Geïsoleerde dubbelwandige glazen
  • Houden je drinken warm of koel
  • Inhoud glas: 0,36 l
  • Kleur: Transparant
  • Geschikt voor in de magnetron
  • Geschikt voor in de vriezer
  • Vaatwasserbestendig
  • Afmetingen HxBxD: 11,6x8,8x8,8
9 juni 2014 om 00:18
senui Gebruiker

Leuke set glazen en ook lekker scherp geprijsd. Die knipoog van die aap maakt dat reclamefilmpje ook echt af ;)

9 juni 2014 om 00:45
markie78 Gebruiker

Ik ben erg benieuwd door welke ambachtelijke glasblazer(s) deze glazen worden geproduceerd! Kan ibood daar duidelijkheid over geven?

De pavina serie zijn topglazen. Er zit een siliconen ventiel in de bodem om overdruk te voorkomen. Ik vind ze erg prettig voor warme dranken. In mijn ogen is dit het perfecte theeglas. Voor cappuccino zijn ze wel te groot, voor limonade heb ik ze niet nodig.

9 juni 2014 om 00:48
madchen Gebruiker

“Wie wil nou niet zeggen dat hij een unieke en gemakkelijk te gebruiken set dubbelwandige glazen heeft?!”

Ik zeg niets!

Glazen worden overigens in China geblazen, is al eens bij KvW op TV geweest. Massa productie wat met de hand gebeurd, dus noemen wij dat hier ambachtelijk, want het gebeurd nog steeds zo als onze voor ouders dat deden in de Middeleeuwen.

9 juni 2014 om 00:56
markie78 Gebruiker

De uitzending van de KvW ging over IKEA handgeblazen glazen, daar was in mijn ogen weinig ambachtelijks aan. Het is wel vakwerk. Maar als de omschrijving is <quote> De glazen van Bodum worden elk door ambachtelijke glasblazers met de mond geblazen. <quote> dan ga ik er toch van uit dat het geen Chinese massaproductie is. (maar uitgaan doe ik in het weekend)

Ibood, waar worden die glazen geproduceerd?

9 juni 2014 om 01:24
Ozyma Gebruiker

Kunnen jullie die wijn decanter van Bodum niet eens scoren voor een leuke prijs?

Ze hebben trouwens nog veel meer leuke dingen, alleen duur…

9 juni 2014 om 02:01
sandro52848 Gebruiker

beetje jammer doet me hier aan denken ,

http://www.bodum-voor-thuis.nl/bodum-pavina-dubbelwandig-glas-set-van-6-035-l-p57639.html

hoe komen ze aan deze prijs € 69,95

9 juni 2014 om 02:04
sandro52848 Gebruiker
9 juni 2014 om 03:14
decyphert Gebruiker

Gewoon bij de Xenon en/of hema halen deze glazen. Scheelt je zeker de helft!

9 juni 2014 om 03:15
decyphert Gebruiker

xenos

9 juni 2014 om 03:16
htimmerman100 Gebruiker

Let op!!!

Bij de vorige ibood aanbieding van ongeveer een maand geleden heb ik 2 setjes besteld: 12 glazen.

De kwaliteit is niet wat je gewend bent van Bodum!

De dubbelwandige glazen scheuren!! ( na gebruik van vaatwasser )

1 set weggeven op een verjaardag en 1 set zelf gehouden en bij allebei de sets hetzelfde probleem!

Beide sets in de glasbak! (Te groot risico als het glas zou knappen als je er een warm vloeistof in hebt )

Dus mensen: niet bestellen!!

En ibood: haal asjeblieft uit de aanbieding!!

9 juni 2014 om 07:57
zedijar Gebruiker

Ruim een jaar terug ook gekocht en ze zien er ondanks dagelijks (vaatwasser) gebruik nog prima uit. Alleen jammer dat ze nu €8 duurder zijn (toen €29,95) anders weer gekocht.

9 juni 2014 om 10:14
mafkes Gebruiker

heb sinds een jaar soortgelijke glazen in gebruik. Maar dan van het eigen merk van de V&D. Echt veel maar dan ook veel goedkoper. Zien er nagenoeg hetzelfde uit. Ook qua kwaliteit kan ik geen verschil ontdekken.  Is ook veel makkelijker bij het aanvullen. Wat mij betreft zijn deze glazen veel te duur.

9 juni 2014 om 10:33
oleksii Gebruiker

Cheeper on amazon.de

9 juni 2014 om 12:15
funandlove Gebruiker

Kan je amazon.de ook in het Engels zetten, want dat Duits versta ik amper en zou niet graag op iets verkeerd klikken?

9 juni 2014 om 21:41
Tschaika Gebruiker

Ik heb deze glazen meer dan een jaar geleden al eens op iBood besteld. Ik heb ze in dit formaat, maar heb ook de kleinere versie.

Ik ben zeer tevreden over dit product, we gebruiken ze dagelijks voor zowel koude als warme dranken.

We steken ze niet in de vaatwasmachine en ze zien er nog steeds als nieuw uit.

Een aanrader dus!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.