8 juni 2014 om 00:00
iBOOD

Amazonas Maya Rojo hangmat voor 1 of 2 personen

Lekker een boek lezen, muziek luisteren of gewoon genieten van de zon doe je deze zomer in je eigen tuin met deze schitterende, grote, handgemaakte, hangmat uit Colombia. De degelijke hangmat is gemaakt van 75% gerecycled katoen en 25% polyester en is heerlijk ruim in je eentje, maar ook groot genoeg voor 2! Het patroon is afgeleid van de eeuwenoude Maya-streepjes en is uitgevoerd in verschillende warme roodtinten. Je kunt hem uiteraard prima meenemen op vakantie, maar je haalt er ook met gemak het vakantiegevoel mee naar je eigen achtertuin. Lekker ontspannen blijven hangen, met deze Amazonas Maya Rojo hangmat voor 1 of 2 personen! Palmbomen zijn overigens niet inbegrepen.
  • Merk: Amazonas
  • Type: Maya
  • Kleur: Rojo
  • Hangmat in maat L (1 of 2 personen)
  • Handgemaakt in Colombia
  • 75% gerecycled katoen
  • 25% polyester
  • Maximaal draaggewicht: 120 kg
  • Afmetingen liggedeelte: 210 x 140 cm
  • Lengte overall: 330 cm
  • Gewicht: 1,3 kg
  • Garantie: 6 maanden
8 juni 2014 om 00:04
twigg Gebruiker

De lucht bevestigingen die de hangmat zo laten hangen, zoals op de foto zijn wel inbegrepen neem ik aan?

8 juni 2014 om 00:15
Mrvanmarcke Gebruiker

Tuurlijk de vrouw krijg je er ook bij!

8 juni 2014 om 00:35
g.wildeboer Gebruiker

120 kg…Daar lig je dus niet met je partner in…

Handmade Colombia? By children… Ik zie nergens een keurmerk of iets dergelijks. Ik slaap er nog een nachtje over

8 juni 2014 om 00:35
elpaolo Gebruiker

Ehhh 2-persoons, Max 120 kg? Voor twee personen met een eetstoornis waarschijnlijk….

8 juni 2014 om 00:54
joeriejj Gebruiker

Ik mag er alleen al nauwelijks in liggen(117kg)  :s laat staan met mn vrouwtje samen

8 juni 2014 om 08:40
GeertClijmans Gebruiker

Wat is de maximale breedte waartussen je deze hangmat ka ophangen? Kan het tussen ongeveer 5,5m?

8 juni 2014 om 09:13
tjongejonge Gebruiker

Dat kan altijd…aan beide kanten wat extra touw knopen. In Brazilië,  waar een grote groep mensen slaapt in de hangmatten, doen ze dat ook dikwijls. Dus moet kunnen!

8 juni 2014 om 08:59
Pusherman Gebruiker

Garantie 6 maanden?

Hoe zit het met de Europese wettelijke garantie van 2 jaar?

8 juni 2014 om 09:16
rootsreggae Gebruiker

Handgemaakt in Colombia

Klinkt mij dan weer niet zo heel positief in oren, hoe zit het met de werkomstandigheden van de mensen die dit gemaakt hebben?

8 juni 2014 om 09:35
Cdude Gebruiker

10 seconden googelen en je kan het zelf zien

http://www.pinterest.com/lasiesta/handmade-in-colombia/

8 juni 2014 om 12:09
blauwvinger09 Gebruiker

@Cdude 1 seconde kijken en ik zie dat het filmpje waar je naar linkt een ander merk hangmatten betreft. Het zegt niets over de fabricage van het merk hangmatten in deze ibood.

Daarnaast is een gezond wantrouwen bij het beoordelen van “bewijs” dat je op internet vindt op zijn plaats. Wie heeft het geplaatst, wie heeft het betaald en heeft die er belang bij? Dat filmpje van, door en over Siesta hangmatten bewijst niet dat alle Siesta hangmatten op verantwoorde manier geproduceerd zijn.

8 juni 2014 om 12:16
blauwvinger09 Gebruiker

Op de website van het Duitse bedrijf Amazonas gmbh staat dat ze onder controle staan en aan een aantal keurmerken rapporteren.

http://www.amazonas.eu/en/good-to-know.html

8 juni 2014 om 13:10
crientje Gebruiker

Is er ook bevestigingsmateriaal bij?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.