10 juni 2014 om 00:00
iBOOD

Jumboprints.nl voucher voor een haarscherpe afdruk op 6mm dik plexiglas van 60 x 40 cm

Jouw mooiste foto in de hoogste resolutie verdient een plaats aan de wand, en dan wel op plexiglas. Ja, je leest het goed, op plexiglas. Het gaat hier niet om de tussenoplossing van een foto printen op papier en deze weer achter de plaat vastplakken, maar de foto wordt direct op het plexiglas geprint. Hierdoor is het mogelijk om de foto op een nog hogere resolutie te printen. Vervolgens wordt de plaat voorzien van 4 gaten in de hoeken, zodat deze door middel van de RVS afstandhouders opgehangen kan worden. Door het gebruik van de afstandhouders komt de plaat enigszins vrij van de wand te hangen. Superstrak! En dan is bestellen ook nog supereenvoudig! Ben je nog niet overtuigd, kijk dan direct het filmpje waarin je een sneak-preview in de keuken van Jumboprints.nl krijgt. Zoals ze bij Jumboprints.nl zeggen: Think big, print bigger.
  • Partner: Jumboprints.nl – Think big, print bigger
  • Type: Voucher voor een print op plexiglas van 40x60 cm (ook voor 60x40 cm te gebruiken)
  • Jouw foto afgedrukt op plexiglas van hoge kwaliteit
  • Het ideale podium voor jouw mooiste foto's
  • Gebruik je eigen legendarische foto of kies uit de uitgebreide gratis bibliotheek
  • Bevestigd met 4 RVS afstandhouders, inclusief pluggen en schroeven
  • Afgedrukt op 6mm dik plexiglas
  • Bedrukking met milieuvriendelijke inkt
  • Na je bestelling bij iBOOD ontvang je binnen 3 dagen een voucher per email
  • Deze voucher kun je tot en met 31 Juli 2014 verzilveren op www.jumboprints.nl
  • Je kunt op jumboprints.nl per voucher 1 plexiglas afdruk tegelijk bestellen
  • Voor de voucher betaal je uiteraard geen verzendkosten, voor het toesturen van je plexiglas afdruk wel
  • Geen restitutie mogelijk
  • Verlenging geldigheidsduur niet mogelijk
10 juni 2014 om 00:05
bieke1972 Gebruiker

Hoeveel bedragen de verzendingskosten naar belgie

10 juni 2014 om 00:06
maxel Gebruiker

9,95

10 juni 2014 om 00:13
physica Gebruiker

Dan is de orginele prijs verkeerd aangeduid. Dat is de prijs inclusief verzendkosten. Nu in het verhaal zie ik dat het exclusief verzend kosten.

Zijn de ook keuze uit andere formaten?

10 juni 2014 om 00:14
spike2100 Gebruiker

Zijn deze ook te verkrijgen zonder die 4 lelijke gaten doorheen de kader?

Zonde van het ophangsysteem.

10 juni 2014 om 01:29
butcher2810 Gebruiker

kan hier iets transparant ook op gedrukt worden (logo maw) want vind dit nergens terug op jullie site

10 juni 2014 om 08:40
Official Product Expert Plexiglas-Expert Official Product Expert

Er wordt met een witlaag geprint, dus een logo op een witte achtergrond kan wel.

10 juni 2014 om 07:56
nabs Gebruiker

3 weken geleden met de vorige actie nog besteld. Werd naar een totaal verkeerd adres verzonden. Jumboprints reageert niet op mijn mails en doet niets om de situatie recht te zetten.

> HEEL SLECHTE SERVICE !

10 juni 2014 om 08:42

Wij hebben geen achterstand met het verwerken van de mail. Is het mogelijk even telefonisch contact met de klantenservice op te nemen? We helpen je graag verder.

10 juni 2014 om 09:40
nabs Gebruiker

2x gemaild. Ik mail u nu nogmaals alles door. Het verzendadres stond correct in de bestelling en u stuurt deze naar: Amerikalei 8800 Gent.

Amerikalei: 2000 Antwerpen

8800… Roeselare

Gent…. 9000

DHL heeft u gecontacteerd voor een correct adres en men kreeg nogmaals een fout adres.

10 juni 2014 om 11:21
nabs Gebruiker

Nu wel reactie ontvangen met voorstel tot oplossing.

10 juni 2014 om 08:41
josabbe Gebruiker

@iBood. Sorry dat ik even off topic ga, maar kan het dat de klantendienst er tegenwoordig meer dan anderhalve week over doet om pertinente vragen te beantwoorden? Mijn vraag dateert al van 31 mei en dit zonder reactie. Ik zou niet weten hoe ik dit elders dan hier te weten kan komen. Gaat over de MyBKS-fotoboek-vouchers waarmee het duidelijk misgelopen is. Op het internet verschijnen berichten als zou MyBKS failliet zijn… Helaas kunnen we op de datum van de aankoop van de voucher (Sinterklaasperiode) niets meer bij dat topic posten. Ik vrees dat er een groot probleem is. In mijn geval gaat het om twee vouchers en een keertje verzendingskosten, maar vooral om al het verloren werk om de fotoboeken samen te stellen. MyBKS reageert nergens op, maar de site blijft vreemd genoeg toch online en volledig functioneren. Ik vermoed dat deze onverkwikkelijke zaak vele honderden klanten van jullie aangaat. Zij die hun voucher maar hebben ‘verzilverd’ na maart 2014 zijn het slachtoffer. Ik weet echt niet wat er ons te doen staat. Misschien moet iBood de situatie asap via mail aan de klanten communiceren? Of een alternatief zoeken om de fotoboeken bij een andere firma te laten drukken? Een nieuwe waardebon bij een betrouwbare drukkerij ter compensatie? Ik zou het ook niet weten. Het ergste vind ik al bij al nog niet het verloren geld (al is dat uiteraard niet prettig), maar de onwetendheid over de toestand van MyBKS. Ik dat opzicht zou een eerlijke opheldering van de situatie veel betekenen. Met dank.

10 juni 2014 om 09:01
wjb Gebruiker

Ik ben hier ook benieuwd naar – ik heb ook 2 vouchers staan en lees ook een hoop klachten. Aangezien deze bij iBood gekocht zijn en niet bij MyBKS lijkt me het de verantwoordelijkheid van iBood dit op te lossen…

10 juni 2014 om 10:26
Admin Admin Admin

Dag josabbe en wjb,

Allereerst excuus voor deze late reactie. Wij hebben het enorm druk, onder andere door het verwerken van de Hunt. Dat is geen goed excuus, maar dan horen jullie ook onze kant van het verhaal. ;-)

Over jullie vouchers kunnen jullie gerust zijn: onze leverancier heeft ons beloofd dat alle fotoboeken de komende weken 100% gegarandeerd geleverd worden. Er zijn zaken misgegaan waardoor er achterstanden in de productie zijn ontstaan.

Tip: mocht je in de toekomst een servicevraag hebben, bel ons even, dat werkt sneller. Het Forum is echt bedoeld om de deal van de dag te bespreken. ;-)

Fijne dag nog,

Arthur.

10 juni 2014 om 11:25
josabbe Gebruiker

Beste Arthur. Dank voor je reactie. Het probleem is in mijn geval echter nog iets complexer: bij het doorsturen van het eerste album blokkeerde de site van MyBKS en dus ging de upload van het album niet door. Plus: ik ben mijn eerste vouchercode daardoor kwijt. Dan maar de tweede vouchercode gebruikt en daar heb ik kunnen betalen (de verzendingskosten), maar geen bevestigingsmail gekregen en ook geen upload van het fotoboek vastgesteld. Ik heb uiteraard in eerste instantie MyBKS gemaild, maar daar krijg je geen enkel gehoor. Conclusie: mijn fotoboeken kunnen niet opgestuurd worden, want er is geen upload gebeurd. En als ik die upload nu wil uitvoeren, moet ik – na de twee verbruikte vouchercodes – de volle pot van bijna 100 euro per boek betalen en dat wil ik in de huidige situatie niet riskeren. Ik zit dus compleet vastgereden, zonder dat het mijn schuld is. Mochten jullie MyBKS ertoe kunnen aanzetten om op onze mails naar hun klantendienst te antwoorden, dan zou dat een eerste stap in de goede richting zijn. Dank alvast voor de goede zorgen. En sorry dat dit via dit forum verloopt (anders doe ik zoiets nooit), maar bellen naar jullie klantendienst vergt ook wel enige tijd als je in de wachtrij hangt :-)

10 juni 2014 om 11:54
Admin iBOOD Admin

Dag josabbe,

Dat klinkt inderdaad complex. Begrijp ik je goed dat je ons probeerde te bellen, maar dat je in de wachtrij kwam? Kan je het dan op een later moment nog een keer proberen?

Ik hoop dat alles snel goed komt met je vouchers!

Arthur.

10 juni 2014 om 12:02
josabbe Gebruiker

Ik heb MyBKS nu nog eens gemaild – misschien tegen beter weten in, maar baadt het niet, dan schaadt het niet – en zal jullie naar het eind van de week nog eens proberen te bellen (nu hier ook erg druk). Mochten jullie zo vriendelijk willen zijn om de klantendienst van MyBKS intussen te vragen om op onze mails te reageren, dan zou ik dat appreciëren. Anders kan ik weinig doen. Jullie kunnen wel wat druk op de ketel zetten met zoveel klanten :-) Merci!

10 juni 2014 om 13:15
Admin iBOOD Admin

Hoi josabbe,

We hebben al contact met MyBKS gehad. Ze zijn heel druk bezig met het wegwerken van de achterstanden en alle mails die ze naar aanleiding daarvan ontvangen. Ik hoop dat je nog even geduld hebt!

Arthur.

10 juni 2014 om 13:29
wjb Gebruiker

OK, bedankt voor de reactie – ik kijk het dan nog even aan (ik bestel pas na de zomervakantie, ik neem tenminste aan dat dit gewoon mogelijk is )

10 juni 2014 om 14:16
josabbe Gebruiker

Geduld genoeg, Arthur :-) Ik wil je bedanken voor je vriendelijke tussenkomst. Groeten!

10 juni 2014 om 11:00
perfectvision.be Gebruiker

Hoeveel betaal je om te mogen betalen?   Laatste keer voucher gekocht:  10 €  verzendkosten (dus niks 0€ verzending)  maar nog vreemder betalen met visa  of mastercard  kost je nog eens 4.95 €.  Zonder deze extra kosten mooie aanbieding, met deze extra kosten toch is even verder kijken.

10 juni 2014 om 11:53
kees1988 Gebruiker

Dat is niet alleen bij iBood gebruikelijk, maar bij heel veel organisaties die online verkopen. Het kopen van festivaltickets kost ook 4,95 extra wanneer dit met een visa of mastercard gebeurd. Aan de andere kant is dat erg goed gedaan, omdat mensen zo minder snel op de pof zullen leven.

10 juni 2014 om 11:41
oripori Gebruiker

@Product Expert; Hoe kan ik ervoor zorgen dat de print (op plexi) de zelfde karakteristieken behoud vwb contrast, kleur en helderheid (zoals afgebeeld op mijn eigen tft/led scherm)? Hoe zorg ik ervoor dat de geprinte foto niet donker uitvalt en de juiste kleurbalans heeft… De afdrukken komen op een muur te hangen, waar een klein beetje licht op valt.

Dank

10 juni 2014 om 12:05

@oripori: Dat is lastig. Kleuren op een beeldscherm worden opgebouwd in RGB. Kleuren op de print worden altijd CMYK opgebouwd. Als je beide naast elkaar bekijkt zal er dus altijd verschil te zien zijn. Belangrijkste tip is om ervoor te zorgen dat het origineel niet al te donker is.

10 juni 2014 om 13:12
oripori Gebruiker

Bedankt voor je reactie, ik heb op jumboprints website gekeken maar er staat niets over kleurpaletten, contrasten en verder van dit soort belangrijke dingen er op, dat is jammer. Ik had wel enige ‘expert’ uitleg, tips of wat mij betreft workshops verwacht. Op zijn minst iets over dat de CMYK kleur minder helder uitvalt dan de ’scherm’ kleuren die iedereen thuis op zijn pc gebruikt.

gr

10 juni 2014 om 17:09
MagicBeloega Gebruiker

oripori, Ik heb meerdere plexiglas prints laten maken bij Jumboprint. En ik kan je verzekeren dat ik heel kritisch ben! Ik heb dan ook mijn workflow volledig gekalibreerd. Zowel mijn monitoren als mijn eigen printouts (zelf ICC profielen aangemaakt e.d.). Mijn ontvangen PlexiJumboPrints zijn van uitstekende kwaliteit v.w.b. contrast, kleur (verzadiging) en helderheid.

Als je met een goed gekalibreerd scherm werkt en je opdracht in een hoge resolutie aanlevert dan kan ik mij niet voorstellen dat je ontevreden zou kunnen zijn over je ontvangen resultaat.

Beeldscherm licht is absoluut altijd ietsje anders dan print. Met mijn gekalibreerde schermen heb ik niet lichter (behoeven) aan (te) (ge)lever(d)(eren). De prints wijken nauwelijks af. Dus mijn advies werk je met goed gekalibreerde schermen dan kan je bestellen zoals je het ziet op je scherm(en). Krijg je toch (sterk) afwijkende prints dan vermoed ik dat je dat bij (vrijwel) alle afdrukcentrales ook op fotopapier hebt en dat de oorzaak aan je schermkalibratie ligt.

10 juni 2014 om 11:48
mvandenhelm Gebruiker

Zijn de RVS afstandshouders inbegrepen?

En betaal je maar eenmalig verzendkosten, indien je 2 of meer plexiglas vouchers gebruikt?

10 juni 2014 om 12:06

De afstandhouders zijn, evenals schroeven en pluggen, inbegrepen. De verzendkosten zijn per bestelling, per voucher.

10 juni 2014 om 13:24
john.van.lith Gebruiker

*deze post is verplaatst naar het MyBKS topic, http://nl-nl.forum.ibood.com/46088-mybks_voucher_voor_jouw_eclusieve_fotoalbum_dubbeldik_ter_waarde_van_90/comment-page-3/

Edited by: iBOOD

Graag willen wij dit Forum on topic houden en de deal van vandaag is een afdruk op Plexiglas van Jumboprints.nl
Mocht je vragen of opmerkingen hebben over de MyBKS deal dan kan dat op het MyBKS Forum topic.
Bedankt voor de medewerking. Groet Team iBOOD ^Marianne

10 juni 2014 om 14:18
josabbe Gebruiker

@Marianne: maar dan moet je daar nog iets kunnen posten, hé. En dat is niet meer mogelijk. Gelukkig heeft je collega Arthur me inmiddels zo goed als mogelijk geholpen.

10 juni 2014 om 14:23
josabbe Gebruiker

Nu kunnen we inmiddels wel weer reageren, merk ik. Hangt er vanaf om welke voucheractie het bij jullie ging. Enfin, bedankt…

10 juni 2014 om 14:52
Admin iBOOD Admin

Ok gelukkig lukt het reageren op het andere topic. Hopelijk kan MyBKS snel alle achterstanden inlopen (ook de mail achterstand, ze hebben behoorlijk wat mail ontvangen naar aanleiding van de vertraagde fotoboeken). ^Marianne

10 juni 2014 om 13:51
ronnie1977 Gebruiker

Deze al vaker besteld! Erg mooie scherpe afdruk achter het plexiglas en het ziet er heel professioneel uit, zo aan de muur. Kan het zeer aanbevelen en ik heb er dan ook weer enkele genomen. TOPPIE!

10 juni 2014 om 16:15
lebowski76 Gebruiker

Een foto op plexiglas is verbazingwekkend mooi! De meeste mensen zijn gewent aan een foto op canvas, maar een foto op een plexiglas is 10 x mooier. De foto komt er veel scherper op te staan. Echt een aanrader. Als je het een keer wilt proberen, dan is nu je kans! Ik koop er iig weer 2 :-) Goeie actie iBood en Jumboprints!

PS: dit is trouwens ook cool op een bedrijfslogo op te printen.

10 juni 2014 om 16:22
FrederikJ Gebruiker

Het is wat je van de kwaliteit verwacht… een gelijkaardige bestelling geplaatst bij Jumboprints (jammer genoeg zonder de korting :( ), ik ga niet zeggen dat de kwaliteit slecht is maar toch eerder matig. Zéker matig t.o.v. bijv. een afdruk op plexiglas bij Whitewall ! Je betaalt dan misschien wel de helft meer, maar de kwaliteit is minstens dubbel zo goed (imho).

Deze is dus niets voor mij, ik wacht op een actie van Whitewall ;)

10 juni 2014 om 16:57
lebowski76 Gebruiker

Ik ken Whitewall niet, maar als je bij Jumboprints een goede foto foto aanlevert (dus een paar mb groot en bij voorkeur scherpte van 300 dpi) dan is het resultaat gewoon top. Maar zelfs als je mindere kwaliteit foto’s gebruikt, zijn ze gewoon mooi. Men moet alleen niet vergeten de (dunne) beschermfolie van de plexi af te halen, anders lijkt de plexi wat mat :-)

Kortom, voor nog geen 3 tientjes heb je een (naar mijn mening) super gaaf product. Nu ik er aan denk, is dit een heel goed Vaderdag cadeau…. Haha, even de kids deze tip geven. Papa’s motor op plexi :-))

10 juni 2014 om 21:14
FrederikJ Gebruiker

ik herhaal wat ik al gezegd heb, nl. het resultaat is niet slecht maar wel matig… bestel gerust eens een versie bij Whitewall en eentje bij Jumboprints van dezelfde foto, dezelfde afmetingen, dezelfde resolutie, enz… leg ze gerust eens langs elkaar en bedank me later dan maar voor mijn tip ;)

10 juni 2014 om 21:30
ronnie1977 Gebruiker

Je vergelijkt appels met peren. Die andere hebben geen print to plate plexi. Met een sandwich techniek krijg je een heel ander eindproduct.

10 juni 2014 om 21:16
erwin.stroo Gebruiker

@Plexiglas-Expert
Is dit product alleen bedoeld om binnen op te hangen, of kan het ook buiten aan de muur geschroefd worden?
Oftewel is het regen en zonbestendig?

10 juni 2014 om 21:22

@erwin-stroo: we raden aan om de plexiglas platen binnen te gebruiken. Met name UV en weersinvloeden kunnen de print aantasten. De RVS afstandhouders kunnen in principe tegen vocht.

10 juni 2014 om 21:24

Bij deze plexiglas platen wordt er achter op het plexiglas geprint. Er wordt dus geen foto achter op het plexiglas geplakt.

10 juni 2014 om 21:25
corival Gebruiker

Ik wil graag een grotere afmeting bestellen. Is dan de korting ook van toepassing met de voucher?

10 juni 2014 om 21:27

Deze vouchers zijn alleen voor het formaat 60×40 te gebruiken.

10 juni 2014 om 22:59
corival Gebruiker

Jammer, dit formaat heb ik laatst ook bij jullie gekocht.

Prima kwaliteit maar nu op zoek naar een foto op dubbel formaat.

Als daar 4 tientjes vanaf kan met behulp van de voucher, zou ik er 2 kopen

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.