11 juni 2014 om 00:00
iBOOD

Philips MyLiving gezellige hanglamp Moy

Vind je ook niet dat de elegante kappen van deze hanglamp uit de MyLiving-serie van Philips met de naam Moy een beetje doen denken aan hangende bloemen? Met de meegeleverde energiezuinige en hoogwaardige Philips EcoClassic-lampen verspreiden ze een diffuus licht voor een rustgevende maar gezellige sfeer. De hanglamp wordt geleverd met lange snoeren zodat je maximale flexibiliteit hebt om de voor jou ideale hoogte te bepalen en bovendien is de lamp ook aan te sluiten op een dimmer (niet meegeleverd). Zo accentueer je een bepaald object accentueren of pas je de asfeer aan elke gelegenheid aan, of het nu om een romantisch diner voor twee gaat of een gezellige avond met familie en vrienden. Ontspan bij het warme, gelijkmatige licht van de Philips myLiving Moy-hanglamp!
  • Merk: Philips
  • Type: Myliving 40568/48/16 Moy
  • Gezellige hanglamp
  • De elegante kappen lijken hangende bloemen die een diffuus licht verspreiden voor een rustgevende sfeer
  • Hoogwaardige en energiezuinige Philips EcoClassic-lampen worden meegeleverd
  • De hoogte van de hanglamp is eenvoudig verstelbaar
  • Lichtintensiteit instelbaar met dimmer (niet meegeleverd)
  • Kleur: Aluminium en zwart
  • Materiaal: Aluminium
  • Netstroom: Bereik 220 V - 240 V, 50-60 Hz
  • Lamptechnologie: halogeen, 230 V
  • Aantal lampen: 5
  • Fitting/voet: E14
  • Wattage meegeleverde lamp: 42W
  • Maximaal wattage vervangende lamp: 42W
  • Kleurtemperatuur: 2800 K warm wit
  • Maximale levensduur lamp: 2000 uur
  • IP-code: IP20
  • Beschermingsklasse: I - geaard
  • Lengte: 62,7 cm
  • Breedte: 65,2 cm
  • Nettogewicht: 1,430 kg
  • Garantie: 2 jaar
11 juni 2014 om 00:35
Emre001 Gebruiker

Ik vind ‘m Moy.

11 juni 2014 om 02:02
motormuis001 Gebruiker

Moy? Mwah …

5 maal 630 lumen is wel een hele stamp licht. Dat smeekt haast om een dimmer. Dan heb je wel de mogelijkheid met dezelfde lamp een gezellige sfeer te creeëren, maar ook om je lenzen te zoeken. Maar met een verbruik van 210 Watt is hij niet bepaald meer van deze tijd, lijkt me. Daar moeten heel gauw een paar LEDs in gestopt worden.

11 juni 2014 om 09:04
Cdude Gebruiker

Ik denk, eerlijk gezegd dat die 42 Watt niet per lamp is.

Anders …idd snel leds er in.

11 juni 2014 om 09:24
padeloco Gebruiker

Inderdaad..in deze tijd nog halogeen kopen is uit den boze…als je weel geld wil uitgeven aan je elektriciteit factuur dan moet je zeker halogeen kopen!

11 juni 2014 om 12:17
eriq Gebruiker

Zit hier 5×42W in? Of 5×8,4?

11 juni 2014 om 13:44
Cdude Gebruiker

vraag ik me dus ook af ….

11 juni 2014 om 15:40
jtotheh Gebruiker

Hier zitten 5 (eco-halogeen)lampen bij van 42 watt. Deze lamp geeft hetzelfde licht als een gloeilamp van 60 watt.

Voor een hanglamp denk ik dat dit in alle gevallen teveel licht is. Dimmen om af en toe minder licht te hebben is een optie.

Houdt er wel rekening mee dat met dimmen het verbruik minimaal achteruit gaat (zoals Eriq hieronder ook aangeeft). laten we zeggen 50% dimmen is 25% besparen. Als je altijd gaat dimmen, kan je beter voor een lagere wattage gaan.

Beter is het nog om de lichtbronnen meteen in de kast te leggen en er bijvoorbeeld 5 watt spaarlampen in te draaien (kleine fitting). Die zijn dan weer niet dimbaar ;). Led is uiteraard ook nog een optie.

Met andere woorden:

Staar je niet blind op de lampen die erbij zitten maar of je het model mooi vindt. De lampen zijn naar eigen smaak makkelijk aan te passen.

11 juni 2014 om 12:28
Mevrouwdaelder Gebruiker

Ik vind het wel erg mooi, ga er een dimmer op zetten dan zal verbruik ook wel meevallen.

11 juni 2014 om 13:30
eriq Gebruiker

Het verbruik bij dimmen loopt helaas niet evenredig terug met de dimstand.

Dus dimmen tot 50% kost niet maar 50% verbruik. Het zal eerder 75% zijn oid.

11 juni 2014 om 12:49
creto Gebruiker

Vervang dat Halogeen meteen door LED, blijft mooi prijsje voor Philips lamp.

11 juni 2014 om 15:46
petercox67 Gebruiker

Zie onderstaande link. Het gaat hier klaarblijkelijk om 5 x 42 W

http://www.lampenonline.com/philips-myliving-moy-405684816-hanglamp

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.