12 juni 2014 om 00:00
iBOOD

Erro tools 186-delige gereedschapsset

Lekker klussen doe je natuurlijk met al je gereedschap bij de hand. Uiteraard wil je niet met 4 à 5 verschillende kistjes gereedschap werken. Het liefst heb je gewoon alles compleet in één grote kist die nog eens verrijdbaar is ook. De gereedschapskist die wij vandaag hebben is er een die bestaat uit maar liefst 186 delen. Kortom, alles wat jij nodig hebt zit wel in deze kist, ideaal voor elke klus dus!
  • Merk: Erro tools
  • Type: 186-delige gereedschapsset
  • 6 x precisie schroevendraaier, carbonstaal
  • 9 x inbussleutel, cr-v
  • 24 x bits, cr-v
  • 1 x bit handvat, carbon staal
  • 1 x bithouder, cr-v
  • 14 x schroevendraaier, cr-v
  • 1 x 7,5” diagonale tang, cr-v
  • 1 x 8” verstelbare moersleutel, cr-v
  • 1 x 9”pomptang, cr-v
  • 1 x elektronische tester 100-250 V
  • 1 x 8” lange tang, cr-v
  • 1 x 6” combinatietang, cr-v
  • 10 x combinatie ring steeksleutels 6-8-10-11-12-13-14-15-17-19, cr-v
  • 12 x ¼ dr 4-4.5-5-5.5-6-7-8-9-10-11-12-13, cr-v
  • 17 x ½ dr, 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-27-30, cr-v
  • 2 x ½ dr 16&21 mm plug stopcontacten, cr-v
  • 1 x ½ kruiskoppeling, cr-v
  • 1 x Y-bits, cr-v
  • 1 x ½ schuivende T-bar, cr-v
  • 1 x ¼ kruiskoppeling, cr-v
  • 1 x ¼*2” verlengstuk, cr-v
  • 1 x ¼ schuivende T-bar, cr-v
  • 1 x ¼ *4” verlengstuk, cr-v
  • 1 x ½ dr*5” verlengstuk, cr-v
  • 1 x ¼ ratel, carbon staal
  • 1 x ½ ratel, carbon staal
  • 1 x flexibel verlengstuk 6”, cr-v
  • 1 x spinner handvat, cr-v
  • 2 x nylon klem 3.5”
  • 60 x sluitingen
  • 1 x 12OZ klauwhamer, carbon staal
  • 1 x 7” sluittang, carbon staal
  • 1 x 8” plooitang, carbon staal
  • 1 x meetlint 5m
  • 1 x lijmpistool
  • 2 x lijmstick
  • 1 x 10” waterpas
  • 1 x elektrische tape 10 Y
  • 1 x gebruiksmes
  • 1 x set aluminium doos + kleurlabel
  • Garantie 2 jaar
12 juni 2014 om 00:10
TimberLeek Gebruiker

@Erro-expert
Watvoor materiaal is de set van gemaakt? ik kan dat zo snel niet terugvniden

12 juni 2014 om 00:26
qwox84 Gebruiker

staat achter elk onderdeel

Carbon staal of Cr-V (chroom-vanadium), de vraag is alleen of je daar wat aan hebt.

12 juni 2014 om 00:10
dude112 Gebruiker

Deze toolbox lijkt identiek op de andere toolboxen die de laatste dagen bij andere aanbiedingsites zijn langsgeweest,  maar dan onder de naam toolwelle of swiss craft. Iemand ervaing met deze merk(en)?

12 juni 2014 om 13:41
heinhuiz Gebruiker

Deze bijvoorbeeld, een tientje duurder: http://www.toolstunt.com/dagaanbieding.html

12 juni 2014 om 00:13
Mensje van Steen Gebruiker

Maak ik hier mijn man blij mee? Ik ben echt zo niet bekend met al die gereedschappen etc. Graag lees ik wat oordelen.

12 juni 2014 om 00:15
gokhan03 Gebruiker

Klust hij wel eens? Dan is dit spul wel leuk. Ook voor als je wat vaker klust.

Voor regelmatig gebruik koop je wat duurders :)

12 juni 2014 om 00:16
art12 Gebruiker

Ik ben ook erg benieuwd naar de materialen. Is het gehard staal oid?

12 juni 2014 om 04:47
mariusjr Gebruiker

Legering van chroom en vanadium. Vanadium is wel een zeer sterk metaal, en harder als staal.

12 juni 2014 om 00:35
mitjeibood Gebruiker

Hey ik heb deze koffer, echt ideaal zo compleet! Alleen bellen al mijn vrienden me tegenwoordig om wat te lenen.
Jaartje geleden gekocht bij de lokale ijzerhandel, over de kwaliteit ben ik meer dan tevreden!

12 juni 2014 om 06:48
jdeb797 Gebruiker

Hallo, wat zijn de afmetingen van de koffer en wat is het gewicht

12 juni 2014 om 10:48
Official Product Expert Erro-Expert Official Product Expert

De maten van de koffer zijn H X B X D  500 x 370 x 180 mm en de koffer weegt 10 kg incl. gereedschap

12 juni 2014 om 06:59
applefan Gebruiker

Jammer, dat het waarschijnlijk net niet op tijd is voor vaderdag :(. Zal de beste man nog maar even moeten wachten..

12 juni 2014 om 07:16
ScotchWalker Gebruiker

Dit betreffen USA / Uk gereedschappen? ( maten in inch)

12 juni 2014 om 10:51

er zit enkel gereedschap met metrische maten in de koffer.

12 juni 2014 om 07:20
Brokjee Gebruiker
12 juni 2014 om 07:53
aardvarken85 Gebruiker

Bij de concurrent voor 149′

http://www.gereedschapskoffer.nl/popuppagina-product.aspx?id=3711

Scherpe aanbieding dus. Eens over nadenken.

12 juni 2014 om 08:25
dverhetsel Gebruiker

Edited by: Renate
Prijsvergelijk graag met link, dat is wel zo eerlijk. Zie ook de forum regels.

12 juni 2014 om 08:25
Bas Sillen Gebruiker

Iemand ervaring met dit merk?? Ik twijfel nog..

12 juni 2014 om 08:35
stephanie17 Gebruiker

zouden er daar wieletjes onder staan of niet????

12 juni 2014 om 09:05
BertEngelen Gebruiker

Aangezien er wordt gezegd dat de kist ‘verrijdbaar’ is en er een uitschuifbaar handvat aan zit, zou ik veronderstellen van wel :)

12 juni 2014 om 10:56

Er zitten wielen onder de koffer  en een uitschuifbare trekstang om hem mee te nemen

12 juni 2014 om 09:08
jaapversloot Gebruiker

Leuk setje heb hem een keertje eerder gekocht op iBood.. Leuk voor iemand die weinig klust inderdaad. Bij mij is er al het een en ander afgebroken.

12 juni 2014 om 09:18
eprinzen Gebruiker

Wat is het volle gewicht van deze koffer?

12 juni 2014 om 10:57

de koffer heeft een gewicht van ongeveer 10 kg

12 juni 2014 om 09:42
Meldaboy Gebruiker

Ik heb dezelfde koffer als deze, maar dan met vermelding van merk Wurzburg.

Koffers worden verkocht onder ontelbare merknamen : Swiss Hufeisen, ERRO, Mansberger, VidaXL, …

Voor de gewone klusser is dit een ideale koffer.
Overgrote deel van de onderdelen zijn van degelijke kwaliteit en zijn voor niet-dagelijks gebruik een aanrader.

Prijs hier valt trouwens goed mee.
Mijne gekocht voor iets minder dan 50 euro, maar was dan ook een faillisementsverkoop, dus geen referentie.

Online zit je meestal rond de 100 euro, behalve op sites als tweedehands en kapaza, daar vind je ze soms nog wel goedkoper.

12 juni 2014 om 09:48
fietsklapper Gebruiker

Leuke aanbieding! Ik heb er altijd zo’n hekel aan om juist voor 1 stuk gereedschap weer naar de gamma te moeten en daar dan weer de hoofdprijs af te moeten tikken.

12 juni 2014 om 10:17
Kaassoufle cabaretier Gebruiker

Ik woon in Amsterdam en heb geen hobbyschuur, dit biedt uitkomst.

12 juni 2014 om 10:25
ruben5 Gebruiker

Ik heb deze koffer eerder besteld via een andere site en weer terug gestuurd. De “aluminium” koffer is grotendeels goedkoop plastic.

12 juni 2014 om 10:59
roeliosio Gebruiker

Ik heb deze koffer ongeveer een jaar, heb er 190,- euro voor betaald (een stuk meer dan hier) maar ben er erg tevreden mee.

Ik heb er veel gebruik van gemaakt tijdens mijn verbouwing en er is nog niks kapot, over de kwaliteit ben ik dus dik tevreden.

Maar als je er professioneel gebruik van wilt maken is het wellicht een ander verhaal. Ik ga hem nu hier ook bestellen en mijn schoonvader blij maken:)

12 juni 2014 om 12:51
W. Altena Gebruiker

Er zit een groot verschil in kwaliteit van deze trolleys, ik heb er 1 van bow en 1 van toolwelle. Die van toolwelle is aanzienelijk beter, met name de ratels en sterkte van de doppen.

12 juni 2014 om 14:26
Bussloo Gebruiker

Hier staat ie ook: *gum*

Op dit moment 65 euro inclusief verzending, veilingkosten en BTW. Moet je alleen de mazzel hebben dat iemand anders niet de prijs verder opdrijft. :)

Edited by: Arthur
Prijsvergelijken mag, maar je verwijst nu naar een ander product. Zie voor de overige prijsvergelijkingsvoorwaarden de Forum welkomstgids met de forumregels. ;-)

Edited by: iBOOD

12 juni 2014 om 14:43
Twan89 Gebruiker

pm. dezelfde prijs maar dan 251-delig ipv 186-delig: *knip*

Zal denk ik allemaal beetje zelfde kwaliteit zijn.

Edited by: Arthur
Prijsvergelijken mag, maar je verwijst nu naar een ander product. Zie voor de overige prijsvergelijkingsvoorwaarden de Forum welkomstgids met de forumregels. ;-)

12 juni 2014 om 17:07
tyrannosauerkraut Gebruiker

Lekker dealtje ik heb er meteen 2 besteld!

12 juni 2014 om 17:21
rubendijkman Gebruiker

Net besteld, wat is de verzenddatum?

12 juni 2014 om 17:21
rubendijkman Gebruiker

dom, ik zie nu dat het 19 juni is…

12 juni 2014 om 17:25
koen4116 Gebruiker

Niet getwijfeld, als trouwe isoleer meteen eentje besteld ! Bedankt voor deze goede deal !!! Tot de volgende :-)

12 juni 2014 om 21:16
bvo1975 Gebruiker

@Erro-Expert wat zijn de specificaties van het bit set? Zit er bv torx of multi torx bij en welke maten?

12 juni 2014 om 22:44
marcelveld Gebruiker

kwaliteit is niet super goed maar voor hobby is dit een nette prijs en kwaliteit

18 juni 2014 om 13:22
mighty46 Gebruiker

Hallo,

heb het product net binnen gekregen. er staat echter een compleet ander merk op?! deze is van LE BOW. wat is daar de verklaring voor? het kan hetzelfde zijn hoor echter brengt dit wel verwarring.

verder is het plastic wat het gereedschap vast zou moeten houden op veel plaatsen voorzien van deuken waardoor het gereedschap niet blijft hangen. ook aan de uitenkant al een deuk terwijl ik er nog niets mee heb gedaan.

vriendelijke groet,

Jordi

18 juni 2014 om 13:29
Moderator Renate Moderator

Beste, wat betreft de merknaam ga ik verzoek indienen bij iBOOD om te controleren of dit klopt.

Wat betreft je product. Je mag natuurlijk ervan uitgaan dat je product onbeschadigd arriveert.
Je kunt dan ook een garantie verzoek indienen bij de klantenservice mbt de beschadigde onderdelen.
De klantenservice neemt dan contact op, samen kunnen jullie dan bespreken wat de beste afhandeling kan zijn.

18 juni 2014 om 13:48
mighty46 Gebruiker

ben eerst benieuwd wat ze zeggen van het merk. dan zal ik een garantie verzoek indienen.

wel een beetje jammer van de energie. die steek ik liever in klussen, maar goed.

groeten Jordi

18 juni 2014 om 17:37
mighty46 Gebruiker

hallo Renate, ik neem aan dat je mij op de hoogte houdt wat betreft je verzoek aan Ibood

18 juni 2014 om 21:56
Moderator Renate Moderator

Helaas heb ik er tot op dit moment nog geen reactie op ontvangen. Morgen zal ik wederom proberen

19 juni 2014 om 12:00
Ad2010 Gebruiker

Nou idem dito hier..

i.p.v Erro-tools krijg ik een of andere merk Le-Bow Germany, op de koffer te zien en aan de andere kant van de koffer staat met een sticker Made in P.R.C. (China).. Dit slaat nergens op!

Wat plastic cassette betreft ook het exacte probleem.. Tijdens het openen van de koffer bleek er al deuken te zitten aan de plastic cassette waardoor het gereedschap niet blijft hangen!

De mijne gaat Retour in ieder geval.

Heb toch spijt dat ik de gereedschapskist van Mannesmann niet genomen heb.

19 juni 2014 om 09:32
rubendijkman Gebruiker

Bij mij is ook het plastic al ingedeukt en blijven een aantal gereedschappen niet in de set hangen. Erg jammer….

19 juni 2014 om 18:05
MCFox Gebruiker

Ja, opgetogen dat ik was ontving ik ook mijn doos waarvan ik dacht een Erro set besteld te hebben…super snel binnen…klasse !

Mààr….bij het in ontvangst nemen viel het op dat de doos niet goed was getaped… Bij het openen van de doos geen plastic om de gereedsschapsset… (FIK AF…) Bij het eruit halen…kwamen de tranen…. ” Le-bow Germany”  made in R.C. Ik heb toch Erro gekocht ?!?….Koffer heeft velerlei beschadigingen…gereedschap zit niet vast in het plastic…filt aan binnenzijde zit al los en ga zo maar door… JAMMER…. Op internet gezocht naar Erro en kwam uit bij een Distributie centrum van Erro… Contact mee opgenomen… Men kon mij helaas niet vertellen in welk land Erro gefabriceerd wordt…heel apart… :P

Wat ik al vermoedde…

Na speuren kwam kwam ik erachter dat Erro en Le-bow in China, Shanghai wordt gefabriceerd.

Helaas…retour…voor een andere set die wel in orde is ?

Jammer genoeg al de tweede keer dat een bestelling naar verwachting is gegaan…. (ik wil niet zeggen dat dit aan Ibood ligt…maar kwaliteitscontrole mag wel nagestreefd worden…)

Helaas kan ik geen foto’s toevoegen…

MVG,

20 juni 2014 om 09:04
ottuh91 Gebruiker

Goedemorgen,

Hier exact hetzelfde verhaal. Merk is Le-Bow in plaats van Erro Tools. 
Daarnaast ook een aantal deuken in het plastic waarin het gereedschap vast hoort te zitten.
Ik heb een mailtje naar de klantenservice van Ibood gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie gehad.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.