12 juni 2014 om 00:00
iBOOD

Erro tools 186-delige gereedschapsset

Lekker klussen doe je natuurlijk met al je gereedschap bij de hand. Uiteraard wil je niet met 4 à 5 verschillende kistjes gereedschap werken. Het liefst heb je gewoon alles compleet in één grote kist die nog eens verrijdbaar is ook. De gereedschapskist die wij vandaag hebben is er een die bestaat uit maar liefst 186 delen. Kortom, alles wat jij nodig hebt zit wel in deze kist, ideaal voor elke klus dus!
  • Merk: Erro tools
  • Type: 186-delige gereedschapsset
  • 6 x precisie schroevendraaier, carbonstaal
  • 9 x inbussleutel, cr-v
  • 24 x bits, cr-v
  • 1 x bit handvat, carbon staal
  • 1 x bithouder, cr-v
  • 14 x schroevendraaier, cr-v
  • 1 x 7,5” diagonale tang, cr-v
  • 1 x 8” verstelbare moersleutel, cr-v
  • 1 x 9”pomptang, cr-v
  • 1 x elektronische tester 100-250 V
  • 1 x 8” lange tang, cr-v
  • 1 x 6” combinatietang, cr-v
  • 10 x combinatie ring steeksleutels 6-8-10-11-12-13-14-15-17-19, cr-v
  • 12 x ¼ dr 4-4.5-5-5.5-6-7-8-9-10-11-12-13, cr-v
  • 17 x ½ dr, 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-27-30, cr-v
  • 2 x ½ dr 16&21 mm plug stopcontacten, cr-v
  • 1 x ½ kruiskoppeling, cr-v
  • 1 x Y-bits, cr-v
  • 1 x ½ schuivende T-bar, cr-v
  • 1 x ¼ kruiskoppeling, cr-v
  • 1 x ¼*2” verlengstuk, cr-v
  • 1 x ¼ schuivende T-bar, cr-v
  • 1 x ¼ *4” verlengstuk, cr-v
  • 1 x ½ dr*5” verlengstuk, cr-v
  • 1 x ¼ ratel, carbon staal
  • 1 x ½ ratel, carbon staal
  • 1 x flexibel verlengstuk 6”, cr-v
  • 1 x spinner handvat, cr-v
  • 2 x nylon klem 3.5”
  • 60 x sluitingen
  • 1 x 12OZ klauwhamer, carbon staal
  • 1 x 7” sluittang, carbon staal
  • 1 x 8” plooitang, carbon staal
  • 1 x meetlint 5m
  • 1 x lijmpistool
  • 2 x lijmstick
  • 1 x 10” waterpas
  • 1 x elektrische tape 10 Y
  • 1 x gebruiksmes
  • 1 x set aluminium doos + kleurlabel
  • Garantie 2 jaar
20 juni 2014 om 14:43
Admin iBOOD Admin

Beste iBOOD’ers,

Het wordt uitgezocht en we hopen snel meer duidelijkheid te krijgen.
Je kunt via Mijn iBOOD een melding van verkeerde levering maken of een defect bij aankomst.

Team iBOOD ^Marianne

20 juni 2014 om 15:59
bennitos Gebruiker

Nu heb ik mijn pakket nog niet uitgepakt maar als het inderdaad een set van Le-Bow is dan heeft iBOOD behoorlijk wat goed te maken. Vooral leuk dat precies dezelfde set maar dan dus met merk naam Le-Bow ruim op het internet staat:

http://le-bow.en.alibaba.com/product/451062137-211977248/lebow186p_Multifunctional_Tools_Need_48.html

Maar ook onder de naam Kraftwelle komt uit dezelfde fabriek zie:

http://kraft-tools-manufacturer.en.alibaba.com/product/752798908-215926465/187pcs_kraftwelle_germany_design_hand_tool_set.html

26 juni 2014 om 20:13
bennitos Gebruiker

Heb inderdaad meteen melding gedaan, maar helaas iBood doet hun naam eer aan en geen reactie terug mogen ontvangen.

30 juni 2014 om 21:39
MCFox Gebruiker

Inderdaad ! Ook heb ik nog geen reactie ontvangen !

Ik begrijp dat er een langere wachttijd kan ontstaan bij drukte…echter de 5 werkdagen zijn voorbij…

20 juni 2014 om 18:33
mighty46 Gebruiker

ik heb wel foto’s toegevoegd en het is in onderzoek. Marianne van hierboven was gelukkig vrij snel met reactie terug en ik hoop dat alles naar alle redelijkheid word opgelost.

Je kunt het beste ook een melding van verkeerde levering doen via je Mijn iBOOD.
Helaas ontvang je daar niet gelijk antwoord op, de klantenservice is extreem druk en loopt tot onze spijt achter met het beantwoorden van berichten.

Maar op deze manier zijn zij wel op de hoogte en zodra zij meer weten over de oplossing en/of de verklaring van de leverancier zullen zij jou informeren.

Excuses voor het vragen van geduld.” aldus de reactie van Marianne/ibood

nu dus een melding maken van verkeerde levering.

groeten Mighty46

2 juli 2014 om 17:28
mighty46 Gebruiker

iemand al bericht?

4 juli 2014 om 11:44
MCFox Gebruiker

Tot op heden geen teken van leven !

Dit valt mij zwaar tegen van iBood.

4 juli 2014 om 12:38
MCFox Gebruiker

Zelf bellen gaat sneller…

4 juli 2014 om 13:10
Admin iBOOD Admin

Dag mighty46 en McFox,

Vervelend om te lezen dat het zo lang duurt. :-S

Jullie kunnen er van uitgaan dat als we iets weten, dat we jullie via de mail op de hoogte brengen!

Arthur.

8 juli 2014 om 17:45
MCFox Gebruiker

Vorige week contact opgenomen met iBood. Vanwege drukte nog geen reactie gekregen….

Foto’s gestuurd en het zou bekeken worden. Vandaag de uitslag…ik mag het terugsturen en ontvang mijn geld terug…

Is dit wat ik voorzag als oplossing na bijna drie weken ? Nee…

9 juli 2014 om 14:24
mighty46 Gebruiker

beetje jammer, ik heb nog geen bericht terug. geld terug vind ik geen optie. ik heb me immers verheugd op een gereedschapsset en hoewel ik weet dat je voor dit geld geen topkwaliteit krijgt had ik wel verwacht dat het beter zou zijn dan dit plastic setje die we nu hebben gekregen. zou de leverancier dan ook willen vragen om met een beter voorstel te komen dan dit!

9 juli 2014 om 15:48
Admin iBOOD Admin

Beste mighty46 en MCFox,

Bedankt voor jullie geduld.

Er is een deel van de gereedschapsset’s uitgeleverd met daarop het merk Le-Bow in plaats van Erro.
De set is echter op de merknaam na gelijk, dit is ook bevestigd door de fabrikant/leverancier.

Mocht je toch van de set af willen zien dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met customer service.
Zij kunnen per e-mail vervolgens de benodigde instructies sturen voor een kosteloze retour zending.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team iBOOD ^Marianne

10 juli 2014 om 12:27
MCFox Gebruiker

Goedemorgen,

Ik sluit mij aan bij Mighty46 mbt de set. Ook ik heb mij verheugd op de set en ben ook

bewust dat je geen topset hoeft te verwachten. En dat er een andere naam op het product staat daar kun je nog over discussiëren…als iBood hier eerder op was ingesprongen was er enige geruststelling…alleen de juiste en tijdige communicatie ontbrak..

Maar om een halfbakken afwerking goed te keuren als nieuw vind ik iets te ver gaan. En nu na drie weken wachten is de enige voorgedragen oplossing: zelf terugsturen en geld terug. Voor het ongemak een voucher t.w.v. € 5,–. Het probleem van iBood wordt bij de klant neergelegd…lekker makkelijk ! Als bedrijf dien je je verantwoordelijkheid te nemen en zorgen voor een juiste oplossing. Neem contact op met jullie leverancier en regel het voor de klant…een correcte set omwisselen en de andere set retour geven. Zo werkt het in principe…o, ja…dat heet service….wat is dit ook alweer ? Ik kan mij indenken dat iBood continue in beweging is etc en dat er steken vallen maar om je klanten te vergeten en hun met het probleem te laten zitten gaat mij te ver.Ibood voldoet dan ook niet aan alle punten welke gepretendeerd worden.

Met vriendelijke groet.

10 juli 2014 om 13:06
mighty46 Gebruiker

inderdaad MCfox, duidelijk. we wachten af Ibood. niet het probleem bij ons neerleggen. sluit me volledig bij MCfox aan en wacht op een goede oplossing die niet bij ons weg moet komen.

mvg Mighty46

10 juli 2014 om 13:43
Admin iBOOD Admin

Beste MCFox en mighty46,

Ik ga vragen aan customer service of zij contact met jullie kunnen opnemen.
Helaas kunnen de sets niet worden omgewisseld/vervangen.

Kosteloos retour nemen en het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terugstorten is in dit geval de oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team iBOOD ^Marianne

11 juli 2014 om 11:46
MCFox Gebruiker

Beste Marianne,

Helaas, ik ga hier niet mee akkoord en denk Mighty46 ook niet. De Erro tools is nog steeds leverbaar in de winkel dus verwacht ik ook naleving van wat iBood heeft aangeboden. En het kosteloos (het zou er nog bij moeten komen ook) het aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour is niet de oplossing. Ik zou begrip kunnen tonen mocht het product niet meer leverbaar zijn….echter het is nog steeds leverbaar. Ik neem aan dat iBood op de hoogte is van rechten en plichten ?! Naar mijn idee ben ik meegaand genoeg geweest…maar om ons het riet in te sturen… Stel je eens voor…Je koopt een Peugeot 107 en krijgt een Citroën C1 geleverd…en de verkoop medewerker zegt doodleuk: ” Ja, het komt toch uit dezelfde fabriek, alleen een ander logo…” Zou u daar akkoord mee gaan ? Daarbij is de afwerking ook ronduit slecht…en dan vervolgens de klant bijna drie weken laten wachten. Zou u zelf zo geholpen willen worden ?

Gaarne zie ik de juiste oplossing tegemoet, welke reeds door mij is aangedragen. Ik begrijp dat iBood graag winst maakt en geen kosten als het fout gaat…maar een bedrijf runnen is risico nemen en soms ook je verlies nemen.

O, ja…aan wie kan ik mijn tijd doorberekenen ;)

Prettige dag en zie graag jullie reactie tegemoet,

Met vriendelijke groet,

MCFox

11 juli 2014 om 12:47
Admin iBOOD Admin

Beste MCFox,

Ik begrijp je verhaal, helaas is er in dit geval geen andere oplossing.
iBOOD kan niet meer onder dezelfde of vergelijkbare condities de Erro inkopen.
Het spijt mij dat wij geen andere oplossing kunnen aanbieden.

Mocht je meer informatie willen dan raad ik aan telefonisch contact op te nemen met customer service.

Met vriendelijke groet,

Team iBOOD ^Marianne

11 juli 2014 om 14:15
mighty46 Gebruiker

nou Mcfox we hebben een Citroën C1 gekregen i.p.v. een Peugeot 107 maar we krijgen daar wel een setje ruitenwissers bij. is dat niet geweldig!!

wie heeft de fout nou gemaakt dan Marianne? Wij, Jij of de leverancier. mijn inzien moeten jullie om tafel met de leverancier en moet die met een oplossing komen (service). en kom nou, wat kopen wij voor een tegoedbon van 5 euro?

beetje makkelijk hoor dit!!

11 juli 2014 om 15:02
MCFox Gebruiker

Hahaha, ik kan helaas niet de ” Vind ik Leuk”  button vinden :P

Inderdaad, het probleem wordt en blijft bij de klant neergelegd worden.

Ben sinds, uit mijn hoofd, 2008 klant bij iBood. Paar keer eerder iets meegemaakt en maak mij er niet altijd druk om. Maar, ik ga ook niet in herhaling vallen, dit slaat alles iBood. Telefonisch contact is er al geweest aangezien ik zelf de telefoon ter hand heb genomen.

En, wellicht naar jullie toe niet netjes, dat dit op het forum komt te staan….wat overigens niet terug te vinden valt in de iBood productforum. Ik praat niet negatief, verwacht gewoon een oplossing.

Mocht het Erro product niet geleverd kunnen worden dan heb ik begrip…echter het product is tot op heden leverbaar. Ik kan het product ook voor iBood bestellen….

MVG,

MVFox

14 juli 2014 om 12:01
Ad2010 Gebruiker

Inmiddels al bijna 3 weken geleden retour gestuurd en wacht nog steeds op mijn geld.

Klantenservice zegt dat ze nog steeds op een reactie wachten van reparatiedienst, of het product retour aangekomen is.

Terwijl ik Track&Trace nummer gemeld heb en ook melding van postnl dat het afgeleverd is, wordt er moeilijk over gedaan.

Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik geen vervangend product wil, maar mijn geld terug.

Ik bestel vaker bij iBood zonder problemen, maar dit slaat nergens op!

14 juli 2014 om 19:06
MCFox Gebruiker

Dat is inderdaad apart Ad. Een reparatiedienst die de koffer gaat repareren ?

Ibood heeft het nogal druk de laatste en raakt blijkbaar het overzicht kwijt… In ieder geval vervelend….

Ik zou zeggen : Join the Club :P

16 juli 2014 om 13:10
mighty46 Gebruiker

en als klant sta je weer met de rug tegen de muur…..inderdaad MCFox, het setje is nog zat voorradig. dus is het naar mijn inzien alleen een kwestie van er geen tijd in willen steken.

ik wil geen lastige klant zijn maar ik kan niet tegen onrecht en dat wordt ons wel aangedaan.

misschien moeten we zelf een andere oplossing zoeken MCFox

17 juli 2014 om 11:12
MCFox Gebruiker

Inderdaad Mighty, iBood weert enkel met “Wij hebben geen voorraad” Maar de vraag is: Hoe komt iBood aan de setjes ? Via een leverancier…. Ik wil ook absoluut geen lastige klant zijn…ben over het algemeen zeer begripvol echter wanneer ik het gevoel krijg het bekende riet in wordt gestuurd en de afwikkeling van een klacht bijna een maand op zich laat wachten…dan ga ik op mijn strepen staan. Ja, het moet niet te lang meer duren iBood. Wat iBood ook vergeet…de klant is de ambassadeur die ongevraagd klanten werft….maar op deze manier. En hoe meer woorden hier woorden neer worden gezet is ook niet positief.

Een andere oplossing is je rechtsbijstand inschakelen.

Kom op iBood…overdenk jullie zelf eens…

16 juli 2014 om 19:15
Ad2010 Gebruiker

Ik heb de vorige reactie van Marianne gelezen waarop staat, dat jullie het product retour kunnen sturen en vervolgens dat iBood het aankoopbedrag zal crediteren. Nou ik heb het retour gestuurd maar wacht nog steeds op mijn geld! Ze zeggen dat er geen Track&Trace nummer bekend is van mijn retourzending.

Heb inmiddels een kopie van bewijs retourzending plus een printscreen van PostNL, met Track&Trace nummer, gemaakt en ook mee gestuurd waarop duidelijk vermeld staat dat het op 23 juni afgeleverd is op het adres wat ik van iBood zelf ontvangen heb.

Krijg weer een standaard mail terug dat ze de door mij verstrekte informatie doorgespeeld hebben aan de reparatiedienst, wat al reeds doorgespeeld was een week geleden door Suzanne nota bene!!

Geld terugstorten doen ze dus moeilijk over, blijkbaar! Volgens de faq’s zou het binnen 2 weken gecrediteerd moeten worden en inmiddels zijn we bijna 4 weken verder en nog steeds geen creditering. Als het pakje zoek is geraakt bij jullie, is het niet mijn probleem toch? Ik heb een bewijs van aflevering afgeleverd aan jullie en dan verwacht ik dat ik z.s.m gecrediteerd word. Je laat je klanten toch niet in de steek, vooral je vaste klanten die regelmatig wat bestellen?

Ik zal nog een weekje wachten en dan neem ik weer contact met ze op.

Ik heb op Tros Radar forum gekeken en daar word je ook niet echt vrolijk van, over de werkwijze van iBood met aftersales.

17 juli 2014 om 11:15
MCFox Gebruiker

Ad, zeer slordig en jij die te goeder trouw bent wordt benadeeld. Goed dat je een kopie hebt gemaakt.

Je kunt beter met Visa betalen…heb je meer zekerheid wanneer een product retour moet ….

20 juli 2014 om 13:05
bennitos Gebruiker

Hier nog steeds geen enkele reactie ontvangen…………..

21 juli 2014 om 11:23
Ad2010 Gebruiker

Heb inmiddels een bericht gekregen dat mijn retourzending gevonden is en dat de betaling gecrediteerd zal worden.

23 juli 2014 om 09:33
mighty46 Gebruiker

MCfox jij ook bericht van Ibood gehad dat ze een oplossing gaan zoeken voor het probleem?

vriendelijke groet mighty46 thedoctor at kpnmail.nl

24 juli 2014 om 13:54
MCFox Gebruiker

Mighty, ja ik heb ook op 22 juli maar liefst twee berichten ontvangen.

De eerste in de ochtend met het bekende verhaal en in de middag een e- mail met benadering tot oplossing van dit evenement…

Ik blijf in afwachting.

24 juli 2014 om 14:21
MCFox Gebruiker

Mighty kpn werkt niet ?

27 juli 2014 om 08:54
mighty46 Gebruiker

moet zijn thedoctor46 at kpnmail.nl was de 46 vergeten

23 juli 2014 om 09:38
mighty46 Gebruiker

beste Ibood, ik heb een hele nette mail van jullie ontvangen. echter ben ik een beetje wantrouwend en terughoudend geworden. ik ben wel vaker aan het lijntje gehouden en heb toen vanwege een bepaald tijdsbestek geen aanspraak meer kunnen maken op teruggave o.i.d..

kunnen jullie mij garanderen dat er wel degelijk een oplossing wordt gezocht en dat het geen tijd rekken is?

excuses voor mijn wantrouwen

Mighty46

23 juli 2014 om 10:04
Moderator Renate Moderator

beste, de dag dat je het probleem gemeld hebt is lijdend. Je hebt tijdig melding gemaakt, de klantenservice zal die datum hanteren.

11 augustus 2014 om 11:31
MCFox Gebruiker

Reeds 11 augustus en tot op heden radiostilte…..

13 augustus 2014 om 11:25
mighty46 Gebruiker

Ook ik heb inmiddels nog maar eens een mailtje gestuurd naar de costumer service. blijft angstvallig stil.

15 september 2014 om 21:45
Moderator Tom Moderator

Dag Mighty46 ,

ik heb je bericht op het ander forum gezet. Het is inderdaad niet normaal dat een aanvraag zolang op je doet wachten. Door alle verschillende topics is het soms moeilijk om een iets ouder topic in de gaten te houden.

Ik zet het alvast door en je zal binnen de 24-48u antwoord krijgen van de klantenservice!

Mvg,

TOm

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.