17 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Brabantia Tritanium Set | Koekenpan en Grillpan

Brabantia Tritanium Pannenset

Met deze Koekenpan en Grillpan uit de Tritanium Alux-collectie van Brabantia is het pas echt prettig koken.

Specificaties

Merk: Brabantia
Type: Tritanium Set met Koekenpan en Grillpan
Kleur: zwart
Garantie: 10 jaar via Brabantia, 2 jaar via iBOOD

• Voor alle warmtebronnen
  • Drielaagse antiaanbaklaag
  • Handgreep hittebestendig tot 260°C

Materiaal: gesmeed aluminium
Aangezette magnetische bodem
Voedselveilige 3-laagse antiaanbaklaag
Handgreep hittebestendig tot 260 °C
Diameter koekenpan: 24 cm
Diameter grillpan: 26 x 26 cm
Geen PFOA
Geschikt voor: inductie, gas, elektrisch, halogeen, keramiek

17 februari 2017 om 00:09
Raven22 Gebruiker

Zit te wachten op alleen de koekenpan

Beantwoorden

17 februari 2017 om 05:05
thijndaanen Gebruiker

Hier ook. Daarbij staat niet vermeld of ze geschikt zijn voor de vaatwasser. Is bij veel pannen niet zo…

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Thijn,

Dit check ik even voor je.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:29

Hoi Thijn,

Brabantia Tritanium pannen worden aangemerkt als vaatwasserbestendig. Ik raad je echter niet aan ze echt in de vaatwasser te stoppen. Dit kan de antiaanbaklaag namelijk aantasten.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:31
Moderator Paul Moderator

Deze pannen mogen in de vaatwasser.
Al is het aan te raden om de pannen met de hand af te wassen.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 17:54
iseger Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 18:11
iseger Gebruiker

Dit was een link naar een identieke koekenpan (zonder de grilpan) vandaag voor een heel aantrekkelijke prijs.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 08:22
svenvv Gebruiker

IBOOD,

Jullie app bleef tijdens het bestellen hangen. Bedrag is wel afgeschreven van CC, of tenminste gereserveerd, maar heb nog geen bevestiging ontvangen. Kunnen jullie even aangeven of de bestelling door is gekomen?

Thanks.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 08:27
Beire8 Gebruiker

Heb hetzelfde voor. Bedrag is afgeschreven maar heb geen bevestiging gekregen en staat ook niet in mijn bestel geschiedenis.
Gelieve ook hiervoor te bevestigen als de bestelling is doorgekomen?

Mvg,

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:25
rubends Gebruiker

Same here, lijkt een algemeen probleem dus?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:33
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste svenvv, Beire8 en rubends,

Bedankt voor jullie meldingen. We hebben dit direct aan onze IT-afdeling doorgezet. Zij gaan dit nu direct onderzoeken. De verwachting is dat dit in een uur opgelost is, waarna je gewoon jouw orderbevestiging zult ontvangen. In de tussentijd blijft het gewoon mogelijk bestellingen te plaatsen via de website.

Met vriendelijke groeten,
iBOOD Webcare Team

Edited by: Bas iBOOD
UPDATE: Als het goed is, hebben jullie inmiddels een bevestigingsmail ontvangen.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:21
bwest599 Gebruiker

2 maal geprobeerd .. 2 maal blijft de betaalpagina hangen. Hopelijk krijg ik nu niet alles in het dubbel… heb slechts 1 set nodig.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:30

Hoi bwest599,

Ik zie geen bestelling van je in ons systeem staan. Is het geld wel afgeschreven?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:13
JonasVeirman Gebruiker

Kunnen de pannen ook in de oven?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:51

Hoi Jonas,

Dit check ik even voor je.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 10:06
tang Gebruiker

Gaat het je om de (on)volledigheid van de specs of zoek je daadwerkelijk een aluminium pan met Teflonlaag die je in de oven wil zetten?

Ik heb zelf alleen een combi-oven, maar heb daar nog nooit een pan in gezet. Ik leer graag wat bij.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:32
Moderator Paul Moderator

De handgrepen van deze pannen zijn niet geschikt voor gebruik in de oven.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:09
Sjowhan Gebruiker

Interessante aanbieding, los kosten ze ongeveer het dubbele samen. wacht even op het antwoord van bovenstaande vraag (JonasVeirman)

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:33

Hoi Sjowhan,

Brabantia Tritanium pannen worden aangemerkt als ovenbestendig. Ik raad je wel aan om de temperatuur van de oven niet boven de 180 graden te laten komen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:18
bwest599 Gebruiker

Beste,

Graag had ik eveneens een antwoord op de vraag of deze pannen in de vaatwasser mogen.

Desalniettemin heb ik de pannen reeds proberen te bestellen maar blokkeert de website telkens opnieuw wanneer ik op de betaalpagina terecht kom. Hopelijk is mijn geld er nu geen 2 maal afgegaan.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:33

Hoi bwest599,

Brabantia Tritanium pannen worden aangemerkt als vaatwasserbestendig. Ik raad je echter niet aan ze echt in de vaatwasser te stoppen. Dit kan de antiaanbaklaag namelijk aantasten.

Ik zie geen bestelling van je in ons systeem staan. Is het geld wel afgeschreven?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:45
bwest599 Gebruiker

Geen geld afgeschreven denk ik omdat ik niet op de betaalpagina van mijn bank geraak.. ik kan ook niet met mister cash betalen. Dus het lukt mij totaal niet :(

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:47
Moderator Paul Moderator

Wellicht biedt dit een oplossing voor je:
- cookies & cache opschonen
- uitloggen en opnieuw inloggen
- ad blocker of script op de website uitschakelen
- bestellen via een andere browser of device
- bestellen via de iBOOD app (iOS/Android)

Beantwoorden

17 februari 2017 om 15:13
bwest599 Gebruiker

Ik heb het via mijn smartphone geprobeerd, via mijn iPad en via mijn computer. Uw website komt steeds weer vast te zitten. Ik heb in het verleden nooit problemen ondervonden met iBOOD. Nu dus wel al enkeleuren aan een stuk. Ik geef het op en haal mijn pannen wel ergens anders.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 15:21

Hoi bwest599,

De laatste mogelijkheid, naast de opties van Paul, is dat je internetconnectie het afrekenen blokkeert. Je kunt het dus via een ander netwerk proberen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:45
Quiksilver Gebruiker

Beste Paul,

Ook ik heb zojuist een bestelling geplaatst en via Paypal afgerekend, maar daarna blijft iBood ‘hangen’ in het betaalproces en een bevestiging blijft uit. De bevestiging van Paypal heb ik al wel.

Groet,

Martin

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:50
Moderator Paul Moderator

Hallo Martin,

Heb je via de iBOOD app besteld? Dan kan het wat langer duren voordat de bevestiging binnenrolt.

Vriendelijke groet, Paul

Updated by: Paul
om 14:46 is een bevestigingsmail naar jou verstuurd (controleer ook spamfilter)

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:53
deugneet Gebruiker

Kreeg een email over klus 10 daagse… Wat is het klus-item van vandaag??

Beantwoorden

17 februari 2017 om 15:00
Moderator Paul Moderator

Hallo deugneet,

De klusdeals vind je onder het kopje DIY, voor NL en BE.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 februari 2017 om 15:23
dr.koen Gebruiker

Bestellen in de app lukt niet. Bekend probleem?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 15:26
dr.koen Gebruiker

En via de mobiele website ook niet.. krijg error als ik (met paypall) wil betalen. Zou de pagina moeten refreshen, maar probleem  blijft terugkomen

Beantwoorden

17 februari 2017 om 15:33
bwest599 Gebruiker

Volgens ibood liggen al deze problemen aan uw pc, ipad, smartphone of verbinding…maar absoluut niet bij hun! Ik ben al 2 uur aan het proberen op alle mogelijke manieren, heb al verschillende berichten gestuurd. Maar volgens ibood ligt het probleem bij mij. Ook nadat iedereen hier begint te klagen dat hun betaling niet doorgaat voor 1 of andere reden.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 16:35
BackuPs Gebruiker

Geen enkel probleem met betalen. Gaat gewoon goed.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 16:43
bwest599 Gebruiker

Ik heb het net dan nog maar eens geprobeerd met  zowel visa als mister cash . Ik krijg bij beide betalingen de volgende vermelding op de website “Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.”

Op.welke manier deed u uw betaling?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 18:48
HarleyDavidson1550 Gebruiker

Heren je moet uw software echt wel nakijken! Werkt voor geen meter! Graag had ik een setje besteld maar lukt met niet om af te rekenen. En het ligt echt niet aan mijn pc of router of weet ik veel!

Beantwoorden

17 februari 2017 om 23:05
sankarmogali Gebruiker

My payment was not completed, still continuing.How do i know whether it is order is completed or not.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.