21 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Bureaustoel Manager

Bureaustoel Manager

Zitten als een baas doe je in de Manager bureaustoel, speciaal ontworpen om uren comfortabel op te werken.

Specificaties

Type: Manager Bureaustoel
Garantie: 2 jaar
Check de dropdown voor de beschikbare kleuren

• Ondersteunt je onderrug en armen
  • Verstelbaar (in hoogte), verrijdbaar & draaibaar
  • Zeer geschikt voor zwaardere en grotere mensen

Voorzien van neigmechaniek waarmee de stoel naar achteren kan hellen
Vijfster met vijf medium wielen, geschikt voor nagenoeg iedere vloer
Lumbale ondersteuning (onderrug)
Armleuningen bekleed

Zithoogte laagste stand: 43 cm
Zithoogte hoogste stand: 53 cm
Hoogte stoel hoogste stand: 121 cm
Hoogte stoel laagste stand: 111 cm
Hoogte arm laagste stand: 68 cm
Hoogte arm hoogste stand: 78 cm
Breedte stoel: 66 cm
Breedte zitting: 52 cm
Diepte zitting: 50 cm
Max. draaggewicht: 130 kg

21 maart 2017 om 00:42
koenevers Gebruiker

Ik wil er 8? Kan dat? Kan er eerst 1 op proef of kunnen ze evt opgehaald worden mochten we binnen 1-2 dagen toch niet tevreden zijn? Niet goed geld terug, dat we er 1 van de 8 uiterst voorzichtig gebruiken.

Beantwoorden

21 maart 2017 om 01:30
Moderator Paul Moderator

Beste Koen,

Als je 8 stuks wilt bestellen in dezelfde kleur, dan dien je 2 bestellingen te plaatsen (max. 4 identieke deals per bestelling). Stel dat je 4 stoelen in kleur A en 4 stoelen in kleur B zou willen, dan kan dat wel in 1 bestelling. 
Mochten de stoelen niet naar wens zijn dan mogen ze geretourneerd worden en krijg je het aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten teruggestort. 
De kosten van het retourneren zijn echter voor eigen rekening, dus daar moet je je wel goed van bewust zijn.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

21 maart 2017 om 07:00
wbmkeers Gebruiker

Ik zie drie kleuren, waaronder cognac en brown. Welke van de drie afgebeelde stoelen heeft de kleur brown en welke de kleur cognac? De linkse stoel zie ik als een grijze kleur, maar is dat dan cognac?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 07:03
ruud.ver Gebruiker

Als je even verder kijkt bij de afbeeldingen zie je precies welke stoel bij welke kleur hoort ;-)

Beantwoorden

21 maart 2017 om 07:20
wbmkeers Gebruiker

Yes, gevonden! Brown komt op mijn scherm over als grijs. Maar wellicht bent ik onlangs kleurenblind geworden. ;-)

Beantwoorden

21 maart 2017 om 07:46
harold8 Gebruiker

Is het zitvlak ook verstelbaar , dus kan deze langer  gemaakt worden ?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 08:04
PhyruZ Gebruiker

Hoe hoog is de rugleuning?

Kan de rugleuning naar achteren? Indien ja, wat is de grootste hoek?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 08:41
ForAllThat Gebruiker

Welk type stoel is dit?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 08:58
Scooby_Doo Gebruiker

Zijn de armleuningen voorzien van hard of zacht materiaal?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 09:26
9uid0 Gebruiker

Kunnen de armleuningen losgekoppeld worden van de stoel?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 09:34
scratch30 Gebruiker

Van welk materiaal is de bekleding gemaakt?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 09:35
scratch30 Gebruiker

Laat maar, niet goed gelezen…

Beantwoorden

21 maart 2017 om 09:58
PhyruZ Gebruiker

Ik denk dat de Moderator in slaap is gevallen in de stoel :-))

Beantwoorden

21 maart 2017 om 10:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi PhyruZ,

De vragen zijn allemaal doorgezet, ik hoop jullie z.s.m. te informeren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

21 maart 2017 om 10:59
PhyruZ Gebruiker
21 maart 2017 om 09:59
satsurfer Gebruiker

Ervaring van mensen die deze stoel hebben?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 23:12
kouwehenk Gebruiker

de stoel zit niet lekker : de leuning is stug en ondersteunt niet natuurlijk : de stoel is wel mooi bvb voor je hond of voor een bloempot

Beantwoorden

21 maart 2017 om 11:48
Silverleaf Gebruiker

Van welk merk zijn de bureaustoelen?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 13:59
manke_nl Gebruiker

google op: bureaustoel entrepreneur

Beantwoorden

21 maart 2017 om 14:33
Globetrotter1 Gebruiker

Ik zit op dit moment op deze stoel en het zit voor geen meter, ik bedoel dat de stoel een beetje naar voren helt dus is het net of je er uit glijd, dus voor mij is het zit comfort waardeloos. Zitvlak is niet verstelbaar, bovenkant armleuning is zacht, armleuning zet je er aan met 2 boutjes dus wel of niet monteren (als je dat bedoeld met loskoppelen) rugleuning kan naar achteren maar je kan hem alleen vastzetten zodat hij niet naar achteren kan, en de hoogte van de rugleuning is vanaf de zitting 70 cm. Alles bij elkaar vind ik deze stoel dus niets, en ben dus in de markt voor een betere.

Beantwoorden

21 maart 2017 om 21:16
marc889 Gebruiker

Waarom worden de vragen niet beantwoord?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 21:58
edwinveldkamp Gebruiker

21 maart 2017 om 10:06
#

ModeratorBas iBOODModerator

Hoi PhyruZ,

De vragen zijn allemaal doorgezet, ik hoop jullie z.s.m. te informeren.

Groeten,Bas

Beantwoorden

Beantwoorden

21 maart 2017 om 21:58
edwinveldkamp Gebruiker

Duurt nogal, deze deal is bijna gesloten……

Beantwoorden

22 maart 2017 om 09:07

Hoi Marc en Edwin,

Helaas hebben we vanuit de leverancier nog geen duidelijkheid ontvangen. Mocht deze nog komen, dan delen we dit uiteraard direct met jullie.

Mijn excuus hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

21 maart 2017 om 22:03
edwinveldkamp Gebruiker
27 maart 2017 om 09:45
Tutje91 Gebruiker

Hallo iBood!

Ik heb deze stoel op 21 maart besteld en ik kreeg op 22 maart een bevestiging dat hij verzonden was. Echter, tot op heden (27e) nog geen track and trace code ontvangen en nog geen stoel geleverd gezien. Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

Beantwoorden

27 maart 2017 om 10:15

Je stoel wordt rechtstreeks afgeleverd door de leverancier. Daarom kan het gebeuren dat de mail die je hebt ontvangen niet helemaal synchroon loopt met het daadwerkelijk versturen van de stoel.

Ik zal mijn collega vragen om te kijken of we je meer informatie over de actuele status kunnen toesturen!

Beantwoorden

27 maart 2017 om 11:28
Tutje91 Gebruiker

Is goed, dankjewel!

Beantwoorden

29 maart 2017 om 08:44
Moderator Wessel Webcare Moderator

De leverancier heeft laten weten dat zij momenteel alle kopers contacten om aflever-afspraken te maken. Dit is bij jou mogelijk al gebeurd of zal snel plaatsvinden! :-)

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

29 maart 2017 om 10:38
Tutje91 Gebruiker

Oke dankjewel! Ik heb wel recentelijk telefoonnummer gewijzigd in account dus hopelijk levert dat geen problemen op.

Beantwoorden

1 april 2017 om 09:23
Tutje91 Gebruiker

Ik heb tot op heden nog steeds niks gehoord met betrekking tot de stoel terwijl anderen hem al ontvangen hebben.. Ik zou graag willen weten hoe dit komt want de verwachte verzenddatum is inmiddels al een week geleden..

Beantwoorden

1 april 2017 om 17:09
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice vragen om dit voor je na te gaan.

Beantwoorden

3 april 2017 om 13:59
Tutje91 Gebruiker

Oke, dan wacht ik af.

Beantwoorden

3 april 2017 om 16:36

Zoals eerder aangegeven wordt je bestelling direct vanuit de leverancier verstuurd. Ik heb ze zojuist een e-mail gestuurd met de vraag om een update. Als ik deze ontvang breng ik je direct per e-mail op de hoogte.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

6 april 2017 om 11:13
Tutje91 Gebruiker

Inmiddels nog steeds niks vernomen. Ik begin het wachten wel beu te geraken. Het is overduidelijk dat iets niet goed gaat maar qua communicatie laat alles ook maar ten wensen over.

Beantwoorden

6 april 2017 om 12:59

Beste Tutje91,

Helaas heeft de leverancier nog niet geantwoord op de vraag die ik afgelopen maandag heb gesteld. Gistermiddag heb ik hun een reminder gestuurd met het verzoek z.s.m. te reageren met een antwoord op de vraag.

Excuses voor het wachten en het ontstane ongemak. Ik hoop zeer spoedig je van een antwoord te kunnen voorzien!

Groeten,
Wessel

Edited by: Wessel Webcare

Beste Tutje91,

Ik ben zojuist van de leverancier te weten gekomen dat er een klein probleem was met de eerste leverpoging. De zending wordt z.s.m. opnieuw aangeboden.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

29 maart 2017 om 17:47
edwinveldkamp Gebruiker

Stoel vandaag binnen gekregen en gemonteerd.

Stoel wiebelt heel veel van links naar rechts (voor naar achter), in de veer (pomp) zit veel speling dus.

Armleuning is aan de achterkant slecht afgewerkt….

Hij zit wel redelijk maar wiebelt veel teveel.

Al met al dus niet tevreden en hij gaat retour.

Beantwoorden

31 maart 2017 om 12:47
WHiZZi Gebruiker

Heeft iemand een idee hoe groot de doos is? Het is DHL niet gelukt om af te leveren (waarvan 1x dat ze de deurbel niet eens hebben geprobeerd) dus ik mag zo even naar een DHL-pickup point met mijn eigen auto.

Beantwoorden

31 maart 2017 om 15:37
witalik Gebruiker

Binnen gekregen, maar wat een rotzooi ! Dutch design staat er op, de kwaliteit is in ieder geval ver te zoeken. Hij wiebelt alle kanten op, Meeste bout gaatjes komen nier overeen met de montage gaten. Alles is van plastic.

Deze gaat retour, wat een slechte ibood.

Beantwoorden

1 april 2017 om 11:52
WHiZZi Gebruiker

Ik heb hem ook binnen en zojuist in elkaar gezet. Kwalitatief is het inderdaad vrij sober, maar da’s ook evenredig met de prijs. Het is in ieder geval wel leer. Voor een echt goede directeursstoel betaal je minimaal 250 euro (en dat loopt op richting de 800 euro), dus zelfs zonder iBood is deze erg goedkoop.

Voor de rest is de hele stoel inderdaad kunstof (op het leer en de hoogteverstelling na), wellicht dat dit ook de lichte wiebel verklaart. Iets wat ik juist als prettig ervaar overigens. Mijn huidige bureaustoel is dan ook echt aan vervanging toe en voor deze prijs is dit gewoon wat ik er van had verwacht.

Ik vind hem comfortabel genoeg zitten voor nu en ik zit er nu ook op terwijl ik dit bericht tik. Mijn rug vind het in ieder geval erg prettig ;). Voor de verandering, ik stuur hem NIET terug en ben er tevreden mee!

Beantwoorden

1 april 2017 om 20:11
VleNik Gebruiker

De levering was ‘oké’ maar ook niet meer dan dat. De levertijd was verwacht 24/03 maar uiteindelijk 29/03 aangekregen. Het heeft even geduurd totdat ik ‘n track & trace kreeg toegestuurd.
Eens aangekomen heb ik de stoel dan ook direct gemonteerd. Eerste indruk? Lage kwaliteit. Op ieder apart stuk stonden wel foutjes. Leuning met deukjes in, de frame waar de wieletjes op staan gemonteerd staan zwarte vlekken op, leder bevat hier & daar foutjes…

Na montage uiteraard in de stoel gaan zitten en moet ook bevestigen, hij zit helemaal niet stabiel. Hij wiebelt enorm naar links & rechts en dat vind ik jammer.

Uiteindelijk, voor zo’n prijs kan je niet een topkwaliteit verwachten. Ik stuur hem niet terug maar heb wel mijn lesje hieruit geleerd: Koop zo iets nooit online zonder hem eerst te hebben getest.

Score? 6/10

Beantwoorden

3 april 2017 om 19:00
piratecow Gebruiker

Ik heb de stoel na een lange levering eindelijk binnen gekregen. Vol enthousiasme opende ik de doos maar deze was al snel weg. Wat een k*t kwaliteit. De stoel komt heel goedkoop over door de plastic onderdelen. Ook het leer is slecht gemonteerd en ziet er niet uit.

ik heb alles direct weer in de doos gedaan en een retour aanvraag gedaan. bah!

Score?  4/10

Beantwoorden

4 april 2017 om 21:29
witalik Gebruiker

Voor 80 euro kan je niet alles verwachten misschien. En als je 40 kilo weegt kan je er misschien mee leven. Maar er staat in de tekst dat deze stoel geschikt is voor zwaardere en lange mensen ? Die stoel houd het dan nog geen 2 maanden uit !

Originele prijs is 200 euro geloof ik. Dat kan toch niet?

Beantwoorden

10 april 2017 om 19:00
gerritjeff Gebruiker

Erg ontevreden met deze stoel hij wiebel erg en de gasveer loopt langzaam leeg dus je moet elke keer de stoel omhoog zetten  erg onhandig  ik ga zo wie zo een klacht indienen en ik wil graag een  nieuwe gasveer!

Beantwoorden

10 april 2017 om 22:25
Moderator Paul Moderator

Hallo gerritjeff,

Spijtig om te lezen dat de bureaustoel niet aan jouw verwachtingen voldoet. 
Met betrekking tot de gasveer raad ik je aan om via Mijn iBOOD een Service Verzoek (defect) in te dienen.
Op die manier kan de klantenservice jou het beste helpen om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

11 april 2017 om 16:04
witalik Gebruiker

Enig idee wanneer er gereageerd gaat worden over de Service verzoeken ? Heb de stoel ruim een week geleden retour gedaan, maar nog nul reply gehad of de stoel uberhaupt is aangekomen….

Beantwoorden

11 april 2017 om 16:24

Hoi witalik,

Ik zal mijn collega vragen om je te voorzien van de meest recente status van jouw serviceverzoek!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 april 2017 om 16:56

Beste witalik,

Ik ben bij onze Logistieke afdeling aan het navragen of jouw product inderdaad retour aangekomen is. Als ik hier antwoord op ontvang breng ik je direct per e-mail op de hoogte.

Als je een Track & Trace-link hebt waar informatie uit te halen valt, ontvang ik die graag per mail (webcare@ibood.nl t.a.v. Wessel).

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.