21 april 2017 om 00:00
iBOOD

Cinderella Bioactive Anti-allergeen Dekbed

Product expert aanwezig

Cinderella Bioactive Dekbed

Het Cinderella Bioactive dekbed is speciaal gemaakt voor mensen met overgevoeligheid voor huisstofmijt, bacteriën en schimmels. 

Specificaties

Merk: Cinderella
Type:  Bioactive dekbed (kies uit 2x éénpersoons of  1x tweepersoons)
Garantie: 2 jaar op fabricagefouten

• Anti-allergeen dekbed
  • 100% luxe perkalinekatoen
  • Ook na wassen anti-allergeen

Kies tussen 2 éénpersoons dekbedden (140 x 220 cm) en 1 tweepersoons dekbed (240 x 220 cm)  

Tijk: 100% wit luxe perkalinekatoen
Vulling: 100% Trevira Bioactive vezeltrapeziumstiksel
Vulgewicht: 400 gr/ m2
Warmteklasse: 3

Voordelen Trevira Bioactive
Soort vezel: Trevira Bioactive synthetische vezel
Permanente antimicrobiologische werking
Minimaliseert het risico van bacterieoverdracht
Voorkomst onaangename geurtjes in textiel
De werking wordt door intensief gebruik en wassen (60°C) niet beïnvloed

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Cinderella-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

21 april 2017 om 03:22
Jaime Gebruiker

Welk type dekbed is nou beter en waarom?

Cinderella Classic

Cinderella Blues

Cinderella Bioactive

Cinderella Ambient

Jammer dat het geen 4 seizoenen dekbed is, maar als deze komt, waar kan ik het beste op letten?

Kortom, wat is het verschil?

Beantwoorden

21 april 2017 om 11:22
Official Product Expert Cinderella-Expert Official Product Expert

Beste Jaime,

Vele mensen, vele keuzes. Zo is ook de Cinderella collectie opgebouwd qua dekbedden en hoofdkussens. Waar bijvoorbeeld de Cinderella Blues voelt als dons met alle voordelen van synthetisch, oftewel antiallergisch en wasbaar…zo betreft de aanbieding van vandaag het Cinderella Bioactive dekbed. Het unieke van de Trevira Fill Bioactive is dat deze vulling PERMANENT antibacterieel is! Het grote voordeel hiervan is dat het dekbed door de aanwezigheid van zilverionen geur-remmend is. Tevens is het bij uitstek geschikt voor mensen met allergieën.

http://www.cinderella-bedding.nl

Beantwoorden

21 april 2017 om 17:22
Jaime Gebruiker

De Bioactive voelt niet als dons?

De Ambient voelt ook niet als dons?

Beantwoorden

21 april 2017 om 18:11
Jaime Gebruiker

Het ene dekbed valt om je heen waardoor je het aangenaam warm krijgt, de ander laat er te veel lucht tussen waardoor er een koude luchtlaag ontstaan en het niet aangenaam slaapt, wat is het verschil tussen deze dekbedden?

Beantwoorden

21 april 2017 om 18:52
Moderator Paul Moderator

Hallo Jaime,

De ene persoon heeft het snel koud in bed en wenst een warm dekbed, de andere persoon heeft het snel warm onder een dekbed en heeft juist baat bij een model dat wat koeler blijft. 
Wat precies de verschillen zijn laat ik aan de Product Expert over. :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 april 2017 om 01:49
Jaime Gebruiker

De Product Expert is blijkbaar niet meer aanwezig geweest, maar ik zal het bij Cinderella zelf vragen, dan weet ik het alvast voor de volgende keer. ;)

Echter, graag dan wel een 4 seizoenen dekbed, want daar heb ik meer aan.

Toch zou ik het fijn vinden als na de 24 uurs iBood, indien nog beschikbaar op de achtergrond het alsnog te bestellen is, soms heb ik wat meer tijd nodig, ik zal daar neem ik aan niet de enige in zijn.

Beantwoorden

21 april 2017 om 05:44
52Betty Gebruiker

Wij hebben zo’n dekbed en zijn er heel tevreden van, maar het is versleten, maar blijkbaar baar mag niet iedereen een nieuw kopen.

Blijkbaar is het nu alleen nog voor mensenrechten maat 220,  200 telt ineens niet meet meer mee, die moeten geen nieuw meer kopen. Jammer voor cinderella!!

Beantwoorden

21 april 2017 om 11:22

Beste 52Betty,

Mooi te horen dat jullie zo tevreden zijn over jullie oude dekbed. Nederlanders behoren over het algemeen tot de langste mensen in de wereld en daarbij wordt er meer dan ooit aandacht aan lekker slapen besteed in Nederland. Mocht je niet perse een 220 cm dekbed benodigen, kun je altijd nog een deel van je dekbed bij het voeteneind instoppen, of anders tot de neus onder dekbed, lekker knus en warm. :-)

Beantwoorden

21 april 2017 om 09:07
Patlatten Gebruiker

mensenrechten en maten van dekbedden… serieus? en in dit geval, beter te lang dan te kort! voor deze prijs helemaal, zeker als die blijkbaar tot versleten tevredenheid leidt

Beantwoorden

21 april 2017 om 09:47
tesluc Gebruiker

En 1 single dekbed bestellen is blijkbaar niet mogelijk … ? Jammer voor de kluizenaars onder ons :-)

Beantwoorden

21 april 2017 om 10:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt inderdaad. Voordeel is dat je meteen een verjaardagscadeautje hebt, óf twee dekbedden kunt gebruiken als je het errug koud hebt in de winter, óf 1 dekbed hebt voor je huis én 1 voor je vakantiehuisje.

Beantwoorden

21 april 2017 om 10:39
paavo Gebruiker

Dit is geen 4-seizoensdekbed.. maar voor welk seizoen dan wel ? Warmteklasse 3, wat wil dat zeggen ? Kan dit in de zomer gebruikt worden ?

Beantwoorden

21 april 2017 om 11:23

Beste Paavo,

Het Cinderella Bioactive dekbed wat vandaag in de aanbieding betreft een enkel dekbed wat over het algemeen geschikt is voor het gehele jaar. Desalniettemin kan het tijdens de warmere zomerdagen een lekker koel zomerdekbed toch aangenamer aanvoelen.

Beantwoorden

21 april 2017 om 12:12
fam-weerts Gebruiker

@ Ibood, kan het dekbed Cinderella  classic vier seizoenen,240×220 er weer N keer in, heb m al eens besteld bij jullie, maar hij heeft al N ander thuis gevonden! Zou het fijn vinden om m nogmaals te bestellen bij jullie, heerlijk dekbed. Vond mijn zoon ook! :) Bedankt alvast!

Gr. Lian

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.