25 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Chuango G5+ Alarmsysteem

Product expert aanwezig

Chuango G5+ Alarmsysteem

Nadat de G5 een paar jaar lang het paradepaardje van Chuango is geweest, is nu de G5+ hét alarmsysteem van de toekomst.

Specificaties

Merk: Chuango
Type: G5+
Garantie: 2 jaar (iBOOD), 3 jaar (Chuango)

• Werkt via prepaid SIM 
  • Geen abonnementskosten 
  • Met RFID tags voor kids en werkster

Jamming protection (SMS bij verstoring contact tussen basispaneel en sensoren)
In- en uitschakelen via RFID-chip (handig met werkster en kinderen)
Interne sirene, nu met 110dB
Polymeer accu voor een langere backup runtime

Standaard kenmerken
Alarm via SMS, bellen en sirene
Batterij-indicatie van sensoren
Bediening via app voor iOS en Android
IP-camera geïntegreerd (ASX15). Wordt bestuurd via dezelfde app
Spraakberichten achterlaten
Intercomfunctie
Speed ​​Dial-functie
Uit te breiden met 50 draadloze sensoren, 15 camera's
Batterij back-up
Beveiligd tegen sabotage
Werkt met een prepaid SIM-kaart, geen maandelijkse kosten
Snelle montage door voorgeconfigureerde componenten

In de verpakking
1 x G5+ Basispaneel
2 x Deur- en raamsensor
1 x Bewegingssensor
2 x RFID chips
1 x Voeding 12V
1 x Handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Smanos-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

25 mei 2017 om 17:13
Atlantis1703 Gebruiker

????nog een vraagje wat houdt die deelverzending van 4.95 in, bij aankoop van meerdere producten.

25 mei 2017 om 20:18
Moderator Paul Moderator

Hallo Atlantis,

Als je meerdere deals in 1 bestelling plaatst met uiteenlopende verzenddata, kun je ervoor kiezen om het in delen te laten verzenden. Standaard wordt een bestelling pas verzonden als alle artikelen de verwachte verzenddatum hebben bereikt.

Stel dat je de Grohe Red Duo (verwachte verzenddatum 30 mei) en deze Chuango G5+ (verwachte verzenddatum 6 juni) tesamen in de winkelmand hebt staan en je wilt niet tot 6 juni wachten om de Grohe deal te ontvangen, dan kun je deelverzending aanvinken en worden de producten apart verzonden. Daarvoor betaal je wel iets extra.

Vriendelijke groet, Paul

25 mei 2017 om 17:21
klass Gebruiker

Beste,

Past het Chuago CG-105S setje bij het Chuango AW1 plug & Play systeem dat ik in het verleden via iBood hebt gekocht?

25 mei 2017 om 19:00
Official Product Expert Smanos-Expert Official Product Expert

Hallo klass, het CG-105S setje kan in zijn geheel gebuikt worden om jouw AW1 systeem uit te breiden. De accessoires kunnen als nieuw accessoire worden toegevoegd op het AW1 paneel en de 105S zelf kan als externe sirene worden gebruikt. Let wel op om eerst even de accessoires te ontkoppelen van de sirene omdat deze uit de doos al direct zijn gekoppeld.

25 mei 2017 om 19:34
Merziyas Gebruiker

Is het eenvoudig om de accessoires te ontkoppelen van de sirene? Staat dit ergens beschreven? Ik heb namelijk de G5+ gekocht en een setje 105s als extra accessoires. Alvast bedankt.

25 mei 2017 om 21:35
richard1878 Gebruiker

Bij Jaggsalarm.nl zie ik een uitgebreid assortiment en daar wordt aangegeven  dat Eminent ook met Chuango samenwerkt is dit zo?

25 mei 2017 om 21:51
Official Product Expert Smanos-Expert Official Product Expert

Beste Richard,

Het meest complete assortiment is beschikbaar op bol.com

25 mei 2017 om 22:00
richard1878 Gebruiker

Dat is helaas geen antwoord op mijn vraag.. bol.com lijkt me niet zo verstandig koop het liever bij een expert die wel ondersteuning geven. Maar nogmaals mijn vraag is werkt Eminent samen met Chuango?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.