1 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Return 100% Lederen Schort

Return 100% Lederen Schort

Prachtige schorten van Return! Ideaal voor het barbecueën en een mooi cadeau voor Vaderdag.

Specificaties

Merk: Return
Type: 100% Lederen Schort
Check de dropdown voor de verkrijgbare kleuren
Garantie: 2 jaar (op fabricagefouten)

• Elk schort is uniek 
  • 100% leder
  • Mooi cadeau voor Vaderdag

Materiaal: 100% leder
Diepte: 0,2 cm
Afmetingen: 78 (L) x 63 (B) cm
Gewicht: 599 grams

1 juni 2017 om 00:06
Ahmet89 Gebruiker

Welke kleur is Naturel?

1 juni 2017 om 00:12
jiriw Gebruiker

Ik denk het onderste stipje. Dan zou het schort op de foto zelf, cognac voor moeten stellen…

1 juni 2017 om 00:16
Moderator Wouter Moderator

Beste Ahmet89,

Je kan bij de afbeeldingen naar beneden scrollen voor een beter beeld van de verschillende kleuren. Zoals jiriw al heeft vermeld, de lichtste kleur is inderdaad de Naturel variant.

1 juni 2017 om 00:33
Tembelis Gebruiker

@ Wouter, mag ik je even storen met en geheel andere vraag niets ter zake doende van dit artikel?

1 juni 2017 om 00:38
Moderator Paul Moderator

Hallo Tembalis, welke vraag zou je graag beantwoord zien worden?

1 juni 2017 om 00:43
Tembelis Gebruiker

Nou bij het bestellen heb je een optie om aan te vinken om iets retour te sturen, ik denk dan dat het gaat om defect spul, wat je graa gerecyceld zou willen hebben, maar jullei zetten er een zin bij…:

product betreft een electronisch product gelijk aan het product dat is gekocht tijdens de bestelling.

Tja, dat gaat in 99 van de 100 gevallen natuurlijk nooit niet lukken…
Kan ik niet gewoon een willekeurig electronisch artikel aanbieden ter recycling?

1 juni 2017 om 00:47
Moderator Paul Moderator

De optie om een oud product mee terug te laten nemen geldt alleen voor witgoed en bruingoed. 
Op dit moment kan de optie niet alleen getoond worden bij een witgoed deal. 
We snappen dat dit verwarrend kan werken bij een ander artikel en denken na over een betere oplossing.

De aanvullende zin houdt in dat als je bijvoorbeeld een stofzuiger koopt, dat je dan alleen een oude stofzuiger terug mag geven en geen vrieskist.

1 juni 2017 om 00:51
Tembelis Gebruiker

Dus, stel ik bestel die Kikker met lampjes erin, en ik heb een oude defecte Digitale TV ontvanger, dan kan ik die gewoon mee terug laten sturen?

1 juni 2017 om 01:03
Moderator Paul Moderator

Nee, want dat is niet een vergelijkbaar product en ook geen witgoed of bruingoed.

1 juni 2017 om 01:05
Tembelis Gebruiker

Bruingoed is een term die wordt gebruikt om geluids- en beeldelektronica aan te duiden. Het woord is ontstaan als tegenhanger van de term witgoed voor huishoudelijke apparaten. Het woord dateert nog uit de tijd dat radio’s en televisietoestellen door de houten kast per definitie bruin van kleur waren.

En met vergelijkbaar bedoelde ik dus al het probleem hierboven…. hoe vaak komt het nu voor dat je iets besteld, dat bijna kijkt op een oud product….. maar goed, begrijp het dilemma en het idee… :)

1 juni 2017 om 01:12
Moderator Paul Moderator

Ah, dan heb ik het onterecht als bruingoed gedefinieerd. Excuses.

Het gaat dus vooral om huishoudelijke apparaten.
Bij aankoop van een stofzuiger kan geen koelkast mee teruggegeven worden.
Wel is het mogelijk om bij aanschaf van een wasmachine de oude wasmachine (of droger) te retourneren.

1 juni 2017 om 01:16
Tembelis Gebruiker

Weet je wat, ik ga de gok gewoon eens aan, doe ding in doosje en we zien wel wat er gebeurd…. leuk experiment! :)

1 juni 2017 om 01:30
Koos.O Gebruiker

Je kan die tuner overal in de bak gooien. Zie ook: https://www.milieucentraal.nl/energie-besparen/apparaten-en-verlichting/huishoudelijke-apparaten/verwijderingsbijdrage/

1 juni 2017 om 01:36
Tembelis Gebruiker

Dank voor je tip Koos, ging mij er meer om wat iBood bedoeld met hun retourbeleid! Zoals ik al aangaf 99 van de 100 keer koop je iets, maar dat is niet te vergelijken met een oud iets wat je nog hebt staan, en natuurlijk kan ik mijn KCA en dergelijke ook ergens anders heen brengen, maar wilde ook eens weten of testen wat iBood accepteerd, that’s all folks.

1 juni 2017 om 09:32
Nux1986 Gebruiker

Bestaat de mogelijkheid om de kleur nog te wijzigen ná de bestelling? Ik heb namelijk een naturel bested maar had bij nader inzien liever een donker bruine gehad…

1 juni 2017 om 11:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen en vervolgens jouw eerste bestelling kosteloos annuleren. Je ontvangt het gehele aankoopbedrag van je geannuleerde aankoop binnen 5-10 werkdagen terug op jouw rekening.

1 juni 2017 om 11:25
Boekel1975 Gebruiker

Je kan je bestelling annuleren en een nieuwe bestellen.
Je geld krijg je binnen 5-10 werkdagen teruggestort.

1 juni 2017 om 11:25
Boekel1975 Gebruiker

Bas, was je me weer te snel af ;-)

1 juni 2017 om 11:28

Sorry Boekel! Volgende keer zal ik me een beetje inhouden ;-)

1 juni 2017 om 11:49
b.moustafaoglou Gebruiker

Hi Ibood,

wat voor soort leder is de schort? Runder, varken, buffalo ed?
Ben zelf fan van buffalo qua geur :)

1 juni 2017 om 12:03

Ik heb je vraag even doorgestuurd.

1 juni 2017 om 17:14

Deze schorten zijn van rundleer.

1 juni 2017 om 13:45
jako111 Gebruiker

Hoi!

kunnen jij mij een foto sturen van de kkeur donker bruin en black? En het is dus echt leder?

1 juni 2017 om 13:52

Hoi Jako,

Dit staat in de afbeeldingen aangegeven. Voor de volledigheid hier nog de foto’s met het label:

Het is inderdaad echt, 100%, leder.

1 juni 2017 om 13:59
jeanpaulm Gebruiker

Beste Paul,

Die schorten staan ook voor Belgiê te koop,en daarna zie ik dat ze enkel in Nederland leverbaar zijn….

Wat is dat voor een verkoopsmethode?

1 juni 2017 om 21:11
choudhry Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
bij de prijsvergelijking ontbreekt een directe link
bovendien betreft het aldaar een ander merk danwel merkloos, ander uiterlijk en wellicht geen 100% leer

1 juni 2017 om 23:10
henkdl Gebruiker

Een tip, vermeld ook es hoe lang de riemen zijn waarmee je het schort sluit. Wat is de maximale omvang wat er in past.

1 juni 2017 om 23:27
thomasvp123 Gebruiker

man ik krijg de melding ‘ er is iets mis met de betaling’ nochtans genoeg centjes op de rekening. jammer voor jullie maar kan dus niet bestellen.

6 juni 2017 om 12:55
filip-maes Gebruiker

Kan ik de bestelling opvolgen van dit product? zoja, waar?

6 juni 2017 om 13:07
Moderator Paul Moderator

Beste Filip,

De verwachte verzenddatum van het schort is vandaag. Zodra jouw pakket verzendklaar gemaakt is, dat kan nog tot vanavond laat gebeuren, zul je per email een verzendbevestiging ontvangen met Track & Trace code. Tevens kun je via Mijn iBOOD de status van de bestelling controleren.

Vriendelijke groet, Paul

7 juni 2017 om 11:08
Rem_co Gebruiker

De verwachte verzend datum was gister, echter ik heb nog geen bevestiging van verzending gekregen!

wel staat de verwachte verzend datum nog steeds op 6 juni 2017. Wanneer zou deze dan WEL verzonden worden?

mvg,

Remco

8 juni 2017 om 15:44
John1976 Gebruiker

Ik heb hem binnen. Wat een klein klote schort. Ik had niet naar de lengte gekeken. Jammer. Eigen fout maar vind dit echt niet de prijs waard. Helemaal niet de originele prijs. Denk eerlijk gezegd ook niet dat ie ooit zo duur heeft gekost. Af en toe heb je een deal en denk je achteraf JAMMER

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.