6 juni 2017 om 00:00
iBOOD

LED's Light LED Buitenlamp | Bewegingssensor | Solar

Product expert aanwezig

LED's Light LED Buitenlamp | Solar

Deze buitenlamp van LED's Light doet werkelijk alles wat je mag verwachten én meer.

Specificaties

Merk: Led's Light
Type: Solar LED Buitenlamp
Garantie: 2 jaar

• Waterbestendig: IP65
  • Werkt op zonne-energie
  • Met handige bewegingssensor

Armatuur
Materiaal: ABS en PC
Afmetingen: 140 x 210 x 110 mm
Gewicht: 0.43 kg
Dimbaar: Nee
RA: 82
Temperatuurbereik: -20°C ~55°C
Beschermingsklasse: IP65
Batterij: Li-ion 3.7 V 2000 mA
Oplaadtijd: 5-6 uur

Sensor
Type: PIR motion sensor
Detectieafstand: 2-6 m
Detectiehoek: 120°

Lichtbron
Bron: SMD LED (geïntegreerd)
Aantal: 30
Branduren: 35.000
Schakelcycli: 17.500
Vermogen: 3.2 W
Lumen: 400
Lumen/watt: 125
Kleurtemperatuur: 3.000 K
Energielabel: A++

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @LED-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

6 juni 2017 om 00:36
fahri Gebruiker

Hoppa beştelsiz!

Beantwoorden

6 juni 2017 om 00:37
fahri Gebruiker

Besteld

Beantwoorden

6 juni 2017 om 07:10
knoore Gebruiker

Wat is het vermogen van het zonnepaneel?

Wat voor een type batterij/accu zit erin, en is deze te vervangen?

Wat is de brandduur op schermer instelling? Kan hij ook op schemer staan met bewegingssensor om de volledige lichtsterkte te activeren?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:17
Official Product Expert LED-Expert Official Product Expert

hallo,

er zit een Li-ion accu type 18650 van 2000 mAh en deze is eenvoudig te vervangen. Vermogen van het zonnepaneel is 2,4W (5,5V en 0,415A)

Er zijn 3 modi, waaronder ook een stand dat hij op schemer blijft gedurende de nacht en op 100% gaat bij bewegingsdetectie. De schemerstand (3%) kan de lamp 2-3 nachten uithouden indien de accu niet wordt geladen (normaliter gebeurd dit natuurlijk wel).

Beantwoorden

6 juni 2017 om 07:25
mkuvener Gebruiker

Stevig geprijsd bij DHZ keten betaal je de helft

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:19

Niet met deze vermogens, ik denk eerder het dubbele. Ik zie anders graag een link van de lamp waar u het over heeft!

Check hierbij goed de specs, 400 lumen voor een draadloze lamp is veel. Check het filmpje maar eens.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 07:35
broervanbente Gebruiker

@LED-Expert: “verschillende standen” maar geen lichtsensor?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:25

lichtsensor zit er wel in, de lamp gaat aan wanneer het donker wordt (< 30 lux)

Beantwoorden

6 juni 2017 om 07:56
jaapmolenaar Gebruiker

Ik zoek een lamp die (veel) licht geeft als het donker wordt, waarbij je dus de bewegingssensor uit kunt schakelen. Doet deze dat?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:23

Ik denk dat de bewegingssensor juist nodig is. Een draadloze lamp als deze op volle sterkte laten branden gedurende gehele nacht is niet mogelijk. Dit komt omdat zonlicht de accu overdag moet laden en daar zitten beperkingen aan. Door slimme technologie geeft deze lamp volledig licht wanneer hij beweging detecteert en schakelt terug na 20 sec op een schemerstand. Op die manier wordt de accu bespaart en kan hij overdag ook weer geladen worden (ook wanneer er geen direct zonlicht is).

Met andere woorden, in uw geval zou ik voor een lamp gaan welke op 220V werkt.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 08:11
elkarim2002 Gebruiker

beste,

met de aparte batterij op tijd en stond dan ook vervangen worden?

mvg

k.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:26

ik begrijp uw vraag niet, wat bedoelt u precies?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 10:45
Moderator Paul Moderator

Ik denk dat de vraag is of de batterij/accu op een gegeven moment vervangen moet of kan worden.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 08:12
joeri1977 Gebruiker

Op de fotos staat IP64 en in de text van 1day staat IP65?

Foute informatie?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zie dat in de afbeeldingen twee verschillende ratings genoemd worden. Ik ga dit even voor je navragen bij de leverancier.

Overigens zit je hier op iBOOD, niet bij onze concullega ;-)

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:26

IP65 is de juiste, een foutje van ons

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:57
DeltaBlast Gebruiker

De kant waarop ik de lamp zou willen plaatsen zit op het noorden en krijgt nooit directe zon. Laad hij ook genoeg op met indirect zonlicht?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 11:31

Met indirect licht zal de lamp laden maar dit is natuurlijk minder dan wanneer hij in vol zonlicht oplaad. De lamp ophangen aan noorderkant lijkt me niet genoeg maar heb de vraag voor de zekerheid bij onze engineer neergelegd.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 11:52

ik heb net antwoord gehad, hij zal hem opladen en snachts zal hij ook gewoon werken. Maar het kan zijn dat de accu leeg raakt en dan schakelt hij zichzelf uit om de accu niet om zeep te helpen.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 11:16
bellamuis Gebruiker

ik ben benieuwd naar de reactie op het opladen aan de noordkant. En hoe heftig reageert de bewegingssensor op dieren? met name katten

Beantwoorden

6 juni 2017 om 11:32

Zie bovenstaande en de sensor zal wel op huisdieren gaan reageren die zich bewegen in het sensor gebied.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 12:22
foxathome Gebruiker

Jammer van het vieze witte licht :-(
Totaal geen sfeer en ook met 2700K kan je alles meer dan perfect zien.
Als jullie een keer deze lamp met 2700K of lager hebben, dan heb ik interesse.
3000K wil ik echt niet buiten aan de muur, vergelijkbaar met dat vieze witte licht van goedkope Kerstverlichting :-(
Altijd 2700K of lager…

Beantwoorden

6 juni 2017 om 12:35
darkjeric Gebruiker

3000K valt echt wel mee hoor, heb hier een hele hoop 3000K LED-TL-buizen in huis en die zijn echt wel nog te doen qua “sfeer”. Uiteraard is 2700K nog gezelliger, maar voor LED’s is dat direct ook veel minder zuinig. Voor een lamp op zonne-energie/accu die zo fel wil schijnen is 2700K niet echt een optie.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 17:27

dan heb jij kerst verlichting waarvan de specs niet kloppen. Check het filmpje eens bij de deal, dan zie je dat het geen “vies” wit licht is. (althans meningen kunnen verschillen natuurlijk)

Beantwoorden

6 juni 2017 om 13:52
Jan-van-Gent Gebruiker

Ik heb de zwarte versie van deze armatuur en werkt prima als oriëntatie licht! Voldoet volledig aan de vereisten van een dergelijke armatuur! Volgens

Mijn inzien is de beste functie, aan bij beweging als het duister is en uit na een 25-tal seconden. Het enige probleem als je her een probleem kunt noemen is dat de lamp aangaat bij beweging op straat als deze te dicht bij de weg opgesteld staat…

Beantwoorden

6 juni 2017 om 17:24

de zwarte variant is maar 200 lumen, deze 400. Let goed op de specs :)

Beantwoorden

6 juni 2017 om 17:41
Jan-van-Gent Gebruiker

Dus deze is nog beter dan de mijne en ik ben er mee tevreden!

Beantwoorden

6 juni 2017 om 22:42
stefannap Gebruiker

Goedenavond,

Heeft de lamp ook een continu stand om wat extra licht in de tuin te hebben, om hem daarna in de nacht op de bewegings stand om te zetten?

Beantwoorden

7 juni 2017 om 16:56
Geluksvogel Gebruiker

Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de laatste vraag. Ik zoek ook iets wat eventueel ’s-avonds extra licht geeft in de tuin en ’s-nachts gewoon op de sluimerstand gaat.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.