7 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Tefal Hard Titanium Koekenpannenset | 24 en 28 cm

2x Tefal Hard Titanium Koekenpan

Met deze Tefal Hard Titanium koekenpannen heb je alles in huis om keer op keer heerlijke en gezonde maaltijden neer te zetten.

Specificaties

Merk: Tefal
Type: Hard Titanium Koekenpannenset | 24 & 28 cm
Garantie: 2 jaar

• Ultrasterke anti-aanbaklaag
  • Thermo-Spot: gezond bakken
  • Vaatwasserbestendig

Geschikt voor alle hittebronnen - niet geschikt voor inductie!
Gelijkmatige hitteverdeling dankzij vormvaste bodem 
Ultrasterke en milieuvriendelijke Tefal Titanium anti-aanbaklaag (geen boter of olie nodig)
Gezond bakken met de Thermo-Spot welke effen-rood kleurt als de juiste temperatuur bereikt is – zo gaan belangrijke voedingsstoffen niet verloren 
Kwalitatief zeer sterke anti-aanbaklaag: geschikt voor gebruik met metalen keukengereedschap (voorzichtig, niet rammen!!) al is het beter om niet-metalen keukengerei te gebruiken
Geëmailleerde buitenkant, zeer krasvast
Makkelijk te reinigen, kan in de vaatwasser

Coating buitenkant: Mat geëmailleerd
Coating binnenkant: Anti-aanbaklaag Titanium
Bodemtechnologie: Diffusal Titanium
Handgreep: zwart bakeliet
Ovenbestendig tot: 175 °C

Afmetingen 24 cm koekenpan: 43,5 x 24,6 x 7,7 cm
Afmetingen 28 cm koekenpan: 47,5 x 28,7 x 7,7 cm
Gewicht 24 cm koekenpan: 0,56 kg
Gewicht 28 cm koekenpan: 0,81 kg

7 juni 2017 om 07:38
antraxX- Gebruiker

Zeker dat dit niet op inductie kan? Volgens andere bronnen wel…

Beantwoorden

7 juni 2017 om 08:54
rdhoore108 Gebruiker

Als het echt om het model Hard Titanium gaat, dan is hij volgens Tefal geschikt voor inductie. Zie http://www.tefal.com/Cookware-%26-Kitchenware/Pots-%26-Pans/Expert-Cooking/Hard-Titanium/p/R-hard-titanium

Ik vraag me af waarom de witte keramische pannen uit productie genomen zijn. Ik was zo blij met mijn witte pan, het eten ziet er veel lekkerder uit in een witte pan dan in een zwarte, en hij ging echt wel lang mee. Maar enkel Tefal zelf kan daar op antwoorden, vrees ik… In de tussentijd doe ik verder met mijn witte pan, ook al is hij al een beetje gekrast en vergeeld intussen, maar ik heb hem dan ook al jaren. 

Ik zou graag eens echte pannenkoekenpannen van Tefal aangeboden zien, die zijn helemaal plat tot aan hun lage rand, en niet zo gemakkelijk ergens anders aan een goede prijs te vinden als deze zogenaamde koekenpannen.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 09:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er zijn twee lijnen van deze Hard Titanium serie. De ene is wel geschikt voor inductie, de andere niet. Wij bieden de lijn aan die niet geschikt is voor inductie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.