10 juni 2017 om 00:00
iBOOD

6x De Witte Lietaer Handdoek | 50 x 100 cm

6x DWL Handdoek | 50 x 100 cm

De Witte Lietaer Imagine is een luxe 500 gr/m2 handdoek die wordt gebruikt in de betere hotels, spa's. 

Specificaties

Merk: De Witte Lietaer
Type: Imagine Handdoekenset | 50 x 100 cm
Aantal: 6 stuks van de kleur van jouw keuze
Check de dropdown voor de verkrijgbare kleuren

• Fijne kwaliteit katoen
  • Dik en heerlijk zacht: 500 gr/m2
  • Uit de luxe wellness-serie

Kwaliteit: M-KAT-500-1
Samenselling: 100 % gekaard katoen
Gewicht: 500 gr/m²
Garensoort: Enkeldraads lus
Verfproces: Kuipverf / stukverf
Wasbaar op 95˚C (en lager natuurlijk)
Geschikt voor de droger
Afmetingen: 50 x 100 cm

10 juni 2017 om 06:02
zwette500 Gebruiker

Nu nog de washandjes ….

24 juni 2017 om 11:23
renzoverschoor Gebruiker

Ik heb dit 2x besteld en ik krijg ze net binnen. 2x 1 handdoek wel te verstaan.

Wat moet ik doen om de rest te krijgen?

24 juni 2017 om 18:48
Moderator Paul Moderator

Hallo Renzo,

Dat is erg vervelend. Zou je hiervoor een service verzoek (verkeerde levering) willen indienen? Dan staat de melding meteen in het systeem van iBOOD geregistreerd. Ik zal er ook melding van maken bij de klantenservice zodat het snel opgelost kan worden.

Vriendelijke groet, Paul

25 juni 2017 om 01:16
danny.maus Gebruiker

Heb net het zelfde voor gehad. Volgens mij was er iemand niet goed wakker bij het verpakken.

IBood: ik heb deze week al een service verzoek ingediend, maar heb spijtig genoeg nog niets van jullie gehoord! Graag toch nog de 10 resterende handdoeken aub :)

Edited by: Paul
genoteerd !

26 juni 2017 om 09:48
wvanbree Gebruiker

Ook ik heb het zelfde aan de hand 2 handdoeken ipv 12 service verzoek reeds ingediend

Groet Willy

26 juni 2017 om 09:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dank voor jullie meldingen. Omdat er al 3 meldingen op het forum staan, heb ik mijn collega’s van onze Quality-afdeling hier direct op geattendeerd!

Voor iedereen die hetzelfde probleem heeft, wil ik aanraden een serviceverzoek aan te maken, zodat we in kaart kunnen brengen hoe groot dit probleem is.

Voor nu wil ik jullie onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Groeten,
Bas

26 juni 2017 om 16:31
bowiead Gebruiker

Zelfde verhaal 1 pakket besteld, 1 handdoek ontvangen vrijdag. Service verzoek ingediend, staat nog op “nieuw”.

27 juni 2017 om 14:38
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste iBOOD’ers,

Onze Quality-afdeling heeft het probleem gevonden. De grijze handdoeken waren niet goed in het systeem gezet, waardoor iedere klant slechts één handdoek ontving voor iedere zes die besteld waren. Via afdeling inkoop is nu geregeld dat alle missende exemplaren kosteloos nagezonden zullen worden.

We verwachten de handdoeken vrijdag te ontvangen in ons distributiecentrum en dat de nazendingen begin volgende week verzonden zullen worden.

Groeten,
Wessel

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.