12 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Inventum Air Fryer XL met kookboek en 52 Veronica Magazines

Product expert aanwezig

Air Fryer, Kookboek, Veronica Mag.

Bereid gemakkelijk en snel meer dan 50 recepten uit het Air Fryerkookboek, met deze Air Fryer XL, en je houdt genoeg tijd over voor entertainment!

Specificaties

Inventum Air Fryer XL (GF400HL) met Inventum Air Fryer kookboek en 52 Veronica Magazines
Garantie: 2 jaar

• Gezondere patat en snacks
  • Bereid meer dan 50 recepten
  • Een jaar lang, elke week het Veronica Magazine in de bus

Dit ontvang je:
Inventum GF400HL Air Fryer
Grillrooster en 4 spiezen
Inventum Air Fryerkookboek met meer dan 50 recepten
Een jaar lang, elke week het Veronica Magazine

Let op:
Je ontvangt de Air Fryer met grillrooster en spiezen tegelijk met het kookboek zo’n 3 weken na je bestelling.
Je ontvangt het eerste Veronica Magazine in september en vanaf dat moment een jaar lang.
Nadat je 52x het Veronica Magazine hebt ontvangen, stopt je abonnement automatisch, je hoeft dus niet bang te zijn voor extra kosten, want die zijn er niet.

Specificaties van de Inventum GF400HL Air Fryer:
Aansluitwaarde: 1500 Watt
Inhoud: 4 l (voor 1,5 kg krokante friet)
Bereidingen: Frituren, grillen, roosteren en bakken
80% minder vet dan gewoon frituren
Regelbare temperatuur tot 200°C
Instelbare tijd uitschakeltimer: Tot 60 minuten
Geleverd met: Grillrooster en 4 spiezen

Hetelucht: Ja
Frituren zonder olie: Ja
Traploos regelbare thermostaat: Ja
Type bediening: Draaiknop
Controle verlichting: Aan/uit en gebruiksklaar
Materiaal behuizing: Kunststof
Koele wand: Ja
Uitneembare binnenpan: Ja
Vaatwasbestendige onderdelen: Ja
Mand met anti-aanbaklaag: Ja
Anti-slip voetjes: Ja

Afmetingen (hxbxd): 33,5 x 32 x 37 cm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Inventum-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

12 augustus 2017 om 00:16
Yorkiddin Gebruiker

En waarom niet bij Veronica zelf bestellen voor dezelfde prijs? http://www.veronicamagazine.nl/voordeel/aanbiedingen/52-nrs-voor-69e-air-fryer-xl

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:22
foxathome Gebruiker

Omdat ze er nu ook nog eens extra op verdienen door de affiliate inkomsten…

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:22
Moderator Paul Moderator

Bij de voorwaarden van jouw link: Deze aanbieding is tot wederopzegging, geldt tot en met 30 april 2017 of zolang de voorraad strekt en alleen voor Nederlandse adressen.
Er vanuitgaand dat via hen de actie nog steeds doorloopt, is het verschil dat het abonnement via iBOOD automatisch stopt terwijl het via Veronica ter wederopzegging is (loopt door tenzij je het zelf opzegt).

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:17
squidgyboy Gebruiker

is dit product ook zonder Veronica Magazines te bestellen.  we leven in een digitaal tijdperk.. wie leest nou nog papier.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:23
foxathome Gebruiker

Precies, ik wil deze liever voor € 29,95 bestellen zonder al die bladen en boeken waar ik helemaal niets aan heb…

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:26
fgeer Gebruiker

Snappen jullie het niet, het gaat alleen maar om leden te winnen voor Veronica!

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 01:15
Vetzak Gebruiker

Ik heb jarenlang een Philips Viva Airfryer gebruikt (de kleinste) en was daar altijd zeer tevreden mee en ik kan nergens online een goede vergelijking vinden tussen deze en de Aifryers van Philips, afgezien van het feit dat die van Philips ”beter” zijn zonder diepgaande argumenten/vergelijkingen. Iemand hier misschien ervaring? Scheelt namelijk 100 euro met Philips’ XL.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 04:09
dafmobi Gebruiker

De accounts op Facebook voor airfryer-gebruikers, geven duidelijk aan dat Philips tot nu toe nog steeds het enige echte idee achter AIRFRYER produceert.

De bouwwijze van het element en daardoor ook de luchtstroming maakt Philips dus zo bijzonder.

De andere merken zijn allemaal in min of meerdere mate gewone hete luchtoventjes, zonder de patenten van Philips! Je kunt nu eenmaal een jarenlang uitgevogeld proces en product niet goedkoper krijgen. Bij goed opletten online aankoop ook buiten Nederland kun je echt nog steeds wel een goedkopere originele Philips krijgen. Daarbij komt er een vernieuwde versie van Philips uit, dan denk ik, dat het “oude” model goedkoper gaat worden.

Maar deze discussie hoort eigenlijk nu niet hier thuis! Of??

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 07:18
eldeejee Gebruiker

Eigenlijk zegt de naam het al. Een Airfryer bakt met hete lucht, een Air Fryer bakt de lucht. Of ben ik nu iets teveel de taalpurist aan het uithangen :)

Maar je koopt hier idd een abonnement met een cadeau erbij en het wordt omgekeerd voorgesteld. Het verdienmodel zit hem in de advertenties in het blad. Die worden op basis van oplage verkocht, niet op basis van vertoningen. Hoe meer leden, hoe meer omzet.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:35
hanszelf Gebruiker

Taalpurist-technisch gesproken heb ik hier nog wel een opmerking over: in het Nederlands komt een combinatie van twee zelfstandig naamwoorden NIET voor, deze worden dan aan elkaar geschreven.

Fout/goed: voorbeelden

Hete lucht oven / heteluchtoven

Ballon vaart / ballonvaart

Accu boor machine / accuboormachine

In het Engels however is dit wel toegestaan, bijvoorbeeld

Air Fryer is dus een vernederlandsching van air fryer.

Echter in dit geval gaat het om geregistreerde handelsmerken

Airfryer (aan elkaar) is een handelsmerk van Philips, terwijl “Air Fryer” van een vaag Amerikaans bedrijf is en is viorig jaar verlopen.

Inventum mag zijn apparaat dus nog niet “Airfryer” noemen, sinds vorig jaar wel “Air Fryer”

Maar je punt is wel duidelijk, het is allemaal gevallen lucht

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:38
hanszelf Gebruiker

Corretie: AirFryer (aan elkaar) is dus een vernederlandsching van air fryer (met spatie) en woord/taal-technisch betekenen beide vormen hetzelfde

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:39
hanszelf Gebruiker

Nog een correctie op de correctie:

Corretie moet correctie zijn :-)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 08:28
sbbakker Gebruiker

Een adviesprijs van €253,19? Wie verzint dat…als je even gaat googelen zie je dat deze overal voor rond de €77 wordt aangeboden incl. gratis verzending.

Inderdaad zonder de tijdschriften en het boek…maar het gaat uiteindelijk om de friteuse.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 08:47
W84 Gebruiker

Prima ding en doet niet onder voor Philips. Ik heb zelf een hekel aan Philips meuk (gaat altijd kapot en is duur) en dit is een prima alternatief. Sinds ik ‘m heb gebruik ik amper nog de oven eigenlijk. Alles komt er super crispy en goudbruin uit en gaat supersnel. Zelfs broodjes afbakken gaat top en lekkerder dan uit de oven.

En voor de snackers… gewone diepvries frikandellen en kaassoufles komen er heerlijk uit. Dus die dure “zogenaamde” speciale airfryer snacks heb je niet nodig hoor. :)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:51
hanszelf Gebruiker

Je moet ook geen meuk kopen van Philips, dat gaat inderdaad altijd kapot. Er zijn ook andere fabrikanten van meuk die goedkoper zijn, maar in mijn ervaring gaat meuk *ALTIJD* kapot, ongeacht het merk.

Ik koop daarom sowieso geen meuk meer.

En wat is te duur. Als je iets koopt is het per definitie niet te duur. Als iets te duur is, en je koopt het toch, dan heb je dat geld er kennelijk voor over een is het dus niet te duur.

Je kunt dus geen ervaring hebben met dingen die te duur zijn en kapot gaan. Want dingen die te duur zijn heb je niet gekocht en kunnen dus niet kapot gaan.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:23
Jekko Gebruiker

Hans,
je slaat een beetje door.

Je vertaalt ‘te duur’ naar ‘te duur om te kopen’.
W84 bedoelt hier ‘te duur voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt’.

Daarbij heeft W84 het over ‘duur’, niet ‘te duur’.

Kijk, taalpuristje spelen kunnen we allemaal.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 15:35
hanszelf Gebruiker

Jekko, je hebt gelijk, misintergepreteerd :-)

Nu nog een goede definitie van ‘meuk’ dan is voor een ieder duidelijk wat ik bedoel ;-)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:24
Siet Gebruiker

Als je voorgefrituurde friet koopt (en daar valt ovenfriet en airfryer friet ook onder), dan kun je net zo goed gewoon traditioneel frituren. Die bevatten al zoveel vet dat het eigenlijk geen verschil meer maakt hoe je ze verder afbakt.

Als je echt de voordelen mbt gezonde friet wilt hebben (de 80% minder vet claim op de doos) – dan moet je zelf friet snijden van verse aardappelen.

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 23:56
Miwest Gebruiker

Is deze nog via ibood te bestellen, of alleen via veronica zelf

Beantwoorden

14 augustus 2017 om 00:08
Moderator Paul Moderator

Dat was de dagdeal van zaterdag 12 augustus en is nu niet meer te bestellen via iBOOD.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.