13 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Kubis Stoelen | 2 Stuks

Kubis Stoelen 2 Stuks

Een robuust en industrieel ogende stoel; de Kubis!

Specificaties

Merk: Vince Design
Type: Design stoelen
Garantie: 2 jaar op fabricagefouten

• Industrieel karakter
  • PU kunstleder
  • Met vloerbeschermers

Zitting: Pu kunstleder
Frame: Zwart metaal
Maximale draaggrewicht: 125 kg

Hoogte: 86 cm
Zithoogte: 50 cm
Armhoogte: 65 cm
Breedte: 54 cm
Diepte: 57 cm
Zitdiepte: 45 cm
Dikte zitting: 7 cm
Dikte frame: 2,5 cm
De verkoop van deze stoelen gaan per 2 stuks!

13 oktober 2017 om 00:17
Pvdvenis Gebruiker

Nette prijs, maar slechts 1stikrand… gaan dus bij dagelijks gebruik niet heel lang mee…

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 08:25
gboudaer Gebruiker

Indien ik in totaal 6 stoelen wil hebben, geef ik dan in het lijstje Aantal 3 in? Aangezien de verkoop telkens per 2 stoelen is?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 08:45
keempe Gebruiker

Ik neem aan van wel, anders zouden ze alle oneven getallen wel verborgen hebben.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als je 6 stoelen wilt hebben, dan kies je inderdaad voor ‘3′. :-)

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 11:46
Jan-van-Gent Gebruiker

Waarom niet eens dergelijke stoelen aanbieden die stapelbaar zijn? Als ik bijkomende stoelen wens voor het geval er meer personen op bezoek komen dan kan ik deze achteraf verwijderen en opeenstapelen, anders heeft het geen zin omdat die dan te veel plaats innemen! Is waarschijnlijk voor velen een noodzaak, niet iedereen heeft plaats zat.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 12:18
Aaf91 Gebruiker

Als ik 6 paar stoelen bestel en het bij binnenkomst toch niet mooi vind, hoe duur worden de kosten dan om de geleverde 6 stoelen terug te sturen?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 13:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het retourneren is voor eigen rekening, wij hebben helaas geen dienst die deze stoelen kan komen ophalen. We kunnen dus geen toezeggingen doen over de hoogte van de kosten om de stoelen retour te sturen. Je kunt het beste even contact opnemen met enkele vervoerders om een goede inschatting te kunnen maken van de kosten (denk aan DHL, DPD, PostNL, etc.).

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 22:28
MilouLou Gebruiker

Wij hebben zes zwarte stoelen besteld. Ik lees nu dat de stoelen niet echt handig terug gestuurd kunnen worden… Oeps! Duimen duimen duimen dat ze in 1x goed zijn! Hebben jullie toevallig een tip waar wij nog meer online foto’s van deze stoelen kunnen vinden?

Hebben jullie nog verdere recensies, deze stoelen heb ik al vaker voorbij zien komen op IBood. :)

Beantwoorden

18 oktober 2017 om 11:03
mikeymike1980 Gebruiker

Hoe kan ik eventueel deze producten retouren?

Beantwoorden

18 oktober 2017 om 13:03
Moderator Dees Moderator

Hallo mikeymike1980,

Je dient een serviceverzoek in te dienen via mijn iBOOD.
Daar zal de verdere gang van zaken worden uitgelegd.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

19 oktober 2017 om 14:47
RO3GO1979 Gebruiker

Twee maal 2 stuks besteld; snel geleverd, zien er prachtig uit en zit goed. Bij 1 stoel was iets niet in orde. Via iBood de leverancier benaderd, direct passende oplossing gevonden en morgen is het probleem waarschijnlijk al opgelost. Zeer teverden!

Wel een vraag over het onderhoud van deze stoelen: zijn deze PU-lederen stoelen voorzien van een was- of olielaag? (dit ivm aanschaf onderhoudsmiddel) Of heeft u hier suggestie(s) voor ons?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.